תקשורת ומדיה

רביב דרוקר: "בנט מופתע לטובה ממרצ וניצן הורוביץ"

יו"ר ימינה נפתלי בנט מתחיל לעשות עסקים עם מפלגות השמאל, ודווקא עם מרצ יש לאן להתקדם: מוסי רז יוצא מגל"ן, יאיר גולן ירד מההצהרה שלא יתמוך בבנט, ועם ניצן הורוביץ אפשר לדבר. האם מרצ תכתיר את בנט לראש הממשלה?
מערכת ice | 
רביב דרוקר (צילום יחצ)
הפרשן הפוליטי של חדשות 13 מתייחס הבוקר (שני) לאפשרות להקמת ממשלה בראשות גוש השינוי להחלפת נתניהו ואומר כי הדרך היחידה לכך היא "לנהוג בנדיבות כלפי הימין". לדברי דרוקר, רק כך יוכל הימין להמשיך בברית יחד עם לפיד וחבריו.
איך זה קורה? על פי העיתונאי בטורו באתר "הארץ", יו"ר ימינה נפתלי בנט מתחיל לעשות עסקים עם השמאל. דווקא עם מפלגת השמאל, מרצ, בנט מרגיש בנוח: "ממרצ בינתיים בנט מופתע לטובה. הוא דיבר עם ניצן הורוביץ, שנשמע לו כמו מישהו שאפשר לעשות עסקים אתו. ובכלל מוסי רז הוא יוצא "מגלן", כמו בנט. וחשוב עוד יותר: חבר הכנסת יאיר גולן ירד בזריזות מההצהרה שלא יתמוך בבנט לראשות הממשלה".
לדברי דרוקר, על השמאל להתפשר כדי להשיג את השלטון ולהעניק לימין הטבות מרחיקות לכת: "הקו החשוב ביותר בבניית הקואליציה בצד של לפיד הוא שצריך להתמקד דווקא בתקופה השנייה של הקדנציה. איך מסדרים את התפקידים באופן שבו בנט, סער ואנשיהם ירצו להישאר גם אחרי שנתיים, במצב שבו ייתכן שנתניהו לא יהיה עוד בזירה כדי להדביק ביניהם".
כך, אומר פרשן חדשות 13, צריך גם להביא לימין הטבות גם בקדנציה הראשונה: "ייתכן שצריך לעשות "רישאפל" בכל הממשלה בתום התקופה הראשונה" כתב דרוקר והוסיף: "אם איילת שקד תדע שתיק המשפטים מחכה לה בחצי השני של הקדנציה, ושלסער מחכה הביטחון, ייתכן שלפיד סוף סוף יוכל להגיע באמת לכיסא ראש הממשלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה