תקשורת ומדיה

אביעד גליקמן: "נתניהו מתנהג כמו אחרון הטוקבקיסטים"

כתב המשפט של רשת 13 התייחס לתגובת נתניהו לדיווחו של בועז גולן באתר החדשות 0404: "עצוב מאוד לראות להיכן נתניהו התדרדר". כנרת בראשי לאבישי גרינצייג שטוען כי מדובר פייק ניוז: "כשאיילה חסון פרסמה זאת לפני כ 3 שבועות היא עשתה פייק?"
מערכת ice |  5
בנימין נתניהו, אביעד גליקמן (צילום ויקיפדיה)
דיווחו של העיתונאי בועז גולן באתר החדשות 0404 הבוקר כי נפתלי בנט ויאיר לפיד סיכמו יחדיו על כך ששי ניצן ימונה ליועץ המשפטי לממשלה והתנאי של לפיד היה שימונה בהמשך לעליון ממשיך לעורר הדים.
כתב המשפט של חדשות 13 אביעד גליקמן הגיב לפרסום הידיעה על ידי נתניהו וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מבין שראש הממשלה ריטווט את הפרסום ההזוי והשקרי של 0404 על זה שבנט ולפיד סיכמו ששי ניצן יהיה היועמש הבא ואחר כך שופט עליון. אין גבול להמצאות של ראש ממשלתנו? לשקרים? לשנאה? להפצת הפייק? מתנהג ממש כמו אחרון הטוקבקיסטים. עצוב מאוד לראות להיכן נתניהו התדרדר"
 בריטווט המשך פנה גליקמן לאלו המפמפמים את הדיווח של גולן ואמר: "עכשיו אני רואה שכל מלחכי הפנכה, השופרות וסתם רפי השכל ומפיצי הפייק ניוז(בהם חברת כנסת ומישהי שרשומה כעורכת דין אבל אין לה טיפת מושג במשפטים ובכלל) ממשיכים להפיץ את הפייק"
עוד קודם לכן עורכת הדין כנרת בראשי הגיבה לכתב המשפט של גלובס אבישי גרינצייג כשפרסם שמדובר בפייק ניוז שכתבה לו: "לא אבישי 0404 חושף את ההסכמות של בנט ולפיד למנות את שי ניצן ליועמש... מפה תתחיל. תודה".
גרינצייג השיב לבראשי "ידעתי שאין טעם לנהל איתך דיון. בהצלחה בהמשך הדרך. כנראה את הטקסט של הכתבה ב-0404 לא בועז גולן כתב, אלא אני כתבתי". בראשי ביקשה מגרינצייג להתייחס לכותרת ושאלה מדוע הוא ברוח מהתייחסות?
גרינצייג מצידו היה תקיף יותר וענה :"רוצה את זה יותר ברור? אוקיי. הכותרת כמו התוכן כולו הוא פייק והמצאה. ההמשך בנוגע לבית המשפט העליון הוא לא רק פייק אלא אפילו בלתי אפשרי חוקית. מספיק ברור לך?". בראשי פנתה לגרינצייג ושאלה האם כשאיילה חסון פרסמה זאת לפני כ 3 שבועות היא עשתה פייק?
היא הוסיפה ושאלה את גרינצייג "אז מה תגיד עכשין? שאתה מאמין ללפיד ובנט? באמת? לזה שאמר 5 חיסונים או זה שאמר שלא ישב עם שמאלנים כמו לפיד."

מוקדם יותר גם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד קודם לכן כשלפיד פרסם ש"ביבי משקר כרגיל במצח נחושה". אליו הגיבה בראשי ""כמו 5 החיסונים בקופסא רק למשפחת נתניהו?"
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    Bb היה טוקבקיסט מסית עוד בבחירות 96 (ל"ת)
    הרב כדורי 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    גליקמן
    עמיאל 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשע
    סגור
  • 3.
    בראשי נפלה פה אבל גליקמן הבדאי השופר המסית שישב בשקט (ל"ת)
    גליקמן מלך הבלופים 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אההבה לבהמה
    אבו נאצר 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 4
    למען האמת, אני אוהב את הבהמה גליקמן טיפה יותר מהכלב שלי, מהסיבה שהוא פחות נשכני.
    סגור
  • 1.
    גליקמן, עוד לא הבנת שאין שפל שביבי יפספס למען הכסא?
    קרמבו 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אל תהיה תמים. הכסא של האיש רועד... הוא לפני הסוף... וההיסטריה שלו ושל אשתו מהבאות בהחלט מובנת. הם כבר לא זוכרים מה זה לא לגור בבלפור.
    סגור