תקשורת ומדיה

מודעת אבל הופצה על בנט ברשת, זהבה גלאון: "ימין קיצוני מחליא"

פורסמה מודעת אבל כנגד יו"ר ימינה נפתלי בנט. תגובות לא איחרו לבוא. בן כספית פרסם את התמונה עם הכותרת "כן. תמשיכו להסית", יו"ר מרץ לשעבר: "ההסתה מרימה ראש"

מערכת ice |  3
זהבה גלאון (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
המתקפות כנגד חברי הכנסת של ימינה ממשיכות והערב (ראשון) פורסמה מודעת אבל המודיעה על פטירתו של נפתלי בנט. מודעת ההסתה החלה לרוץ ברשתות החברתיות השונות ועד מהרה החל מבול של תגובות לתמונה.
העיתונאי בן כספית צייץ: "כן. תמשיכו להסית". כשהוא מצרף את התמונה מתוך חשבון הפייסבוק של בחור בשם גבי חדאי ובו קללות ונאצות כלפי בנט. יו"ר מרץ לשעבר זהבה גלאון אף הייתה חריפה יותר והגיבה :"ההסתה מרימה ראש. ימין קיצוני מחליא מסביר לנפתלי בנט מה דינו של מי שלא מתיישר עם שלטון נתניהו" כשהיא מתייגת את בנט ומצרפת תמונה של המודעה מבלי לחשוף את שמו של חדאי.
גם עיתונאית חדשות 12 דפנה ליאל פרסמה תגובה לפרסום מודעת האבל וכתבה: "הכתובת כבר על קיר הפייסבוק". 
המתקפות האלו מצטרפות למתקפות שחלים החל מסוף השבוע על כל אנשי ימינה. היום דווח שאיילת שקד החליפה את הטלפון הסלולארי הפרטי שלה עקב הודעות וטלפונים רבים שכללו מילים קשות ואיומים. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חה חה חה חה חה חה זהבה חה חה חה חה לה פתאום משום מקום ח (ל"ת)
    יצחק 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    איזו רגישות לפתע בוקעת ממנה.
    גל 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אינספור מודעות ופוסטים ברשת החברתית עם ביבי במדי נאצי, עם חבל תליה וכו' מופצים כבר שנים, זה לא מזיז לאף אחד פה. לפתע, רגישות ו"זעם קדוש"
    סגור
  • 1.
    שלט לבנט
    רוני 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 3
    זהבה גלאון . והקבר ששמו של ביבי התנוסס עליו זה היה בסדר . וכל הקללות השלטים והאיומים שבאו מהמחנה שלך בבלפור היה מעשה צדקה .אני מציעה לך לשבת בשקט את ממש פטתית .
    סגור