תקשורת ומדיה

בעקבות הירי בלוד, זמרי לאופנהיימר: "כשהלינץ' יתקרב אליך אל תירה"

מזכ"ל שלום עכשיו לשעבר שיתף סרטון מתוך אירוע הירי בלוד ומתח ביקורת. מגיש הרדיו הגיב לו: "כשירוצו לעברך חבורת נאצים בלוד תהיה הומני ואל תירה." בן גביר: "להעניק ליורה צל"ש". ריקלין: "איפה משטרת ישראל בערים המעורבות?"
מערכת ice |  3
יותם זמרי (צילום יח"צ)
ההתפרעויות אמש של אזרחים ערבים ברמלה ולוד בהן נרשמו הפרות סדר חמורות הובילו לכך שבשלב מסוים אזרח ערבי נורה למוות אתמול. הבוקר נעצר יהודי בן 34 בחשד למעשה.
התגובות לירי לא איחרו לבוא. יריב אופנהיימר שיתף סרטון מהאירוע וטען אזרחים שלוקחים נשק, יורדים לרחוב ויורים אש חיה הוא לא מתכון לרגיעה ולא סמל לגאווה." יותם זמרי הגיב לו "כשהלינץ' יתקרב אליך אל תירה" והתפתח דיון ביניהם. כשזה ערבים זה תמיד לינץ, כשזה מתנחלים הם ״נערי גבעות״ חמודים שעושים ״תג מחיר״ מתוק כזה. גם בהם צריך לירות?" השיב לו אופנהיימר. זמרי מצידו השווה את המתפרעים לנאצים: "אמרתי לך יריב, כשירוצו לעברך חבורת נאצים בלוד תהיה הומני ואל תירה".

חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיב גם הוא לאירוע, האשים את המשטרה באוזלת יד וטען כי ליורה מגיע צל"ש: "וכולנו ראינו את ההתפרעויות השבוע בלוד. לצערי המשטרה ששוב גילתה אוזלת יד לא עשתה דבר כדי לעצור את הפורעים, ונזכרה להגיע רק כשיהודי נאלץ להגן על חייו ולירות. ממשלת ישראל: אנחנו במלחמה, והגיע הזמן להילחם. יש לשחרר לאלתר את היורה שהגן על חייו ולהעניק לו צל"ש."
איש התקשורת שמעון ריקלין בחר להאשים רק את המשטרה גם בהדרדרות של האירוע וגם במעצר החשוד ופנה לשר לבטחון פנים אמיר אוחנה בשאלה לאן שוטרי ישראל נעלמו בערים המעורבות
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שלום עכשיו אחדות עכשיו לא עוד שואה
    ליבי 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התאחדו בבקשה. כולכם המובילים אותנו התאחדו .אל תבקרו כשלא צריך. אל תבקרו אם לא הייתם בנעלי הנרדף בבקשה..די למדיניות ה רק לא ביבי . ראינו למה זה הוביל אותנו. תרדמת עמוקה נוכח אויב שמתחמש ובז לנו בין אם אנו חזקים בין אם רופסים בין אם מקנאים בין אם מגנים בין אם שרים רוקדים בין אם מפגינים או מסתגרים. אחדות עכשיו שלום בינינו עכשיו
    סגור
  • 2.
    שיעשו אילך לינץ' בעזרת השם
    רונן 05/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יהודי חמור לא סתם חמור אם פעמון בצאוור זירת השם שיעשו אליך לינץ'
    סגור
  • 1.
    המשטרה אשמה
    אייל 05/2021/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא עשתה סדר בלוד. כבר מזמן היו צריכים לעשות שם סדר.
    סגור