תקשורת ומדיה

צפו: אלמוג בוקר מתפרץ: "הטיל הבא בעוטף, יענה כאילו נורה לי-ם"

כתב הדרום של חדשות 13 דיבר מדם ליבו על המתרחש בדרום. אלמוג בוקר: "ילדים בוכים, נערים עושים צרכים במיטות, זה הזמן ללחוץ על הגז ולהביא שקט" |צפו בדבריו של אלמוג בוקר
מערכת ice |  6
אלמוג בוקר (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של אלמוג בוקר)
כתב הדרום של חדשות 13, אלמוג בוקר, התייחס היום (שבת) לדברי הפאנל במהלך השיחה על אירועי השבת והנפילה ברמת גן. במהלך השיחה, בוקר התייחס לדברי הפאנל והחליט להפסיק לשתוק, בוקר דיבר מדם ליבו על תחושותיו כתושב הדרום והצליח לגרוף את תמיכת הפאנל והקהל שלאחר מכן שיתף את הדברים שלו ברשתות החברתיות.
בוקר התפרץ לשידור ופתח במונולוג שהצליח לגעת כמעט בכל תושבי הדרום: "אני אדבר קצת מהבטן וקצת מהלב. לישראל אסור לסגור את הסיפור הזה עכשיו בצורה כזאת שמקבלים מרחב דייג וטווח סחורות. ישראל לא צריכה, חייבת לתושבי העוטף את התקיפות ברצועה ולעשות הכל שלתושבים יהיה שקט של כמה שנים. אי אפשר לעשות את זה אם כל הזמן נגררים לרצונות של חמאס".
בוקר המשיך: "בימים האלה, אתם חווים במרכז ובצפון את מה שתושבי הדרום חווים כבר 20 שנה, כל פעם המרדפים האלה למרחב מוגן, ילדים בוכים, נערים עושים צרכים במיטות, זה הזמן ללחוץ על הגז ולהביא שקט. מצטער שהתפרצתי ככה, זה משהו שבוער לי בבטן ואני לא יכול להחזיק. נמאס לי שככה זה קורה". בהמשך בוקר הוסיף: "אמ"ן ידע שהטילים יגיעו לירושלים, אז מה אם הוא ידע, אנחנו רוצים שיתייחסו לטיל שנורה לעוטף יעני כאילו הוא נורה לירושלים. אל תצאו לבתי קפה, תשבו בממ"דים כמו תושבי העוטף כבר 20 שנה".
צפו בסרטון המלא:
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צודק
    רמי שאכפת לו 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מילים כדורבנות חבל שאלו רק מילים, מילים שעוברות ליד מקבלי ההחלטות-וזהו. חבל שלאחר המבצע הזה שוב יתחילו הקטיושות, בקטנה ואף אחד בממשלה לא ייתיחס. מקווים שיקום ראש ממשלה חזק שלא מפחד, שלא מפחד מדעת קהל, שלא מפחד על הכיסא שלו, יהודי מאמין מילים כדורבנות חבל שאלו רק מילים, מילים שעוברות ליד מקבלי ההחלטות-וזהו. חבל שלאחר המבצע הזה שוב יתחילו הקטיושות, בקטנה ואף אחד בממשלה לא ייתיחס. מקווים שיקום ראש ממשלה חזק שלא מפחד, שלא מפחד מדעת קהל, שלא מפחד על הכיסא שלו, יהודי מאמין מילים כדורבנות חבל שאלו רק מילים, מילים שעוברות ליד מקבלי ההחלטות-וזהו. חבל שלאחר המבצע הזה שוב יתחילו הקטיושות, בקטנה ואף אחד בממשלה לא ייתיחס. מקווים שיקום ראש ממשלה חזק שלא מפחד, שלא מפחד מדעת קהל, שלא מפחד על הכיסא שלו, יהודי מאמין
    סגור
  • 3.
    צודק מחזק !! ניתוח לכאורה לוגי של דרוקר לא מקובל והזי
    איש 05/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כשמקשיבים לפרשנים מבנים מי מבין ומי מקשקש להיות פרשן פוליטי זה דבר אחד ברמה נמוכה יחסית אל להבין במהלכים מדיניים וצבאיים כשכל המכלול נכנס לתמונה זאת מומחיות שאין לדרוקר ולדומיו
    סגור
  • 2.
    רביב אידיוט, זה בדיוק פונקציה של זמן
    אני 05/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יא חתיכת טיפש, ככל שיכו יותר זמן, ישלימו יותר פגיעות מתוך בנק המטרות. בחיים לא שמעתי אמירה כל כך מטומטמת. קח דקה ותנסה להפעיל את מעט המוח בראש. זה ב ד י ו ק פונקציה של זמן. מי האנשים האלה שמתווכים לנו את המציאות?? לא מבינים היגיון פשוט.
    סגור
  • ואם חס וחלילה יצליחו לבצע פיגוע המוני
    גל 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה יהיה שווה את זה? לא היה צריך לתת להם להתחמש ולהתעצם ולגדול. עכשיו זו מפלצת ולטפל בזה זו בעיה.
    סגור
  • 1.
    צודק אבל איפה עזרו חבריך לערוץ להגיע לשם?
    427 05/2021/15
    הגב לתגובה זו
    5 1
    רק רגמו לנזק גדול הרבה יותר בדיבוריהם היתנהלותם וסיקורם , מציע לכם חברי הערוץ לעשות בדק בית לכל היתנהולותכם, אלמוג היקר ואלפי אזרחי הדרום העם איתכם ורואה את כאבכם ולראשונה מזה זמן טועם טיפה מרה מעולמכם, אך לתיקשורת יש יד חזקה במצבינו היום שהיתפוצץ ככה לפני שבוע ובעבר מספר פעמים, האם ניהיה חכמים ללמוד להבא? והתיקשורת תלמד לסקר בהתאם? ( קודם יהודים אחרי זה מעוטים)
    סגור
  • עזוב אותו, מסכן.. לצערי מכתב פיטורים בדרך (ל"ת)
    אר 05/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור