תקשורת ומדיה

סמוטריץ' במתקפה על בנט: "עובר את התהליך שעברו אולמרט, ציפי לבני ומרידור"

ראש מפלגת הציונות הדתית נגד חברו לשעבר שבדרך להקים ממשלה עם יאיר לפיד: "ידעתי והתרעתי מראש בדיוק לאן הוא הולך ונפרדתי ממנו לפני הבחירות, הוא עובר צד על מלא, מחליף מחנה ומהר גם עמדות", אהוד ברק דווקא החמיא: "קפץ באומץ אל הבריכה"
מערכת ice |  4
נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ (צילום יונתן סינדל פלאש90)
סוגיית הרכבת הממשלה על ידי נפתלי בנט, יחד עם יש עתיד של יאיר לפיד שהמנדט עדיין בידו, ממשיכה להעסיק את חברי הכנסת ואנשי התקשורת. ברור כשמש כי חברו של בנט למפלגה בעבר, בצלאל סמוטריץ', הוא אחד האנשים שהזרקור מופנה אליהם יותר מכולם ועל כן הוא לא מהסס לומר את דעתו.
סמוטריץ' צייץ: "אני מכיר את בנט לעומק. היינו קרובים מאוד. לכן ידעתי והתרעתי מראש בדיוק לאן הוא הולך ונפרדתי ממנו לפני הבחירות. ואני אומר לכם שהוא עובר עכשיו את התהליך שעברו אולמרט, ציפי לבני ומרידור. זה לא אירוע טקטי. הוא עובר צד על מלא. מחליף מחנה ומאוד מהר גם עמדות. תזכרו את הציוץ הזה".
 
עוד כתב: "יהיו אולי מי שיכעסו עלי על הציוץ הזה. בדיוק כמו שכעסו כשאמרתי לפני הבחירות שבנט גמר אומר ללכת עם השמאל כדי להיות ראש ממשלה. היום יודעים שצדקתי. לצערי תאלצו להודות לי גם על הציוץ הזה. וכמו שרון וקדימה, חברי הכנסת של ימינה הולכים אחריו כמו עיוורים ובלי לשאול שאלות. ההיסטוריה חוזרת".
אהוד ברק, ראש הממשלה לשעבר, דווקא החמיא לראש מפלגת ימינה: "ימים גורליים. אבל יש עתיד ובלב, תקווה חדשה. בנט קפץ באומץ אל הבריכה. סער חזק וקר רוח. לפיד מנווט בתבונה ואצילות. נתניהו פתטי ונואש, אבל עדיין מסוכן. המחאה, שבלעדיה לא היה קם דבר, בועטת ומגיבה מהר ובמדויק. נתניהו וחנפניו - לכו! לאנשי השינוי- ׳תיקון עולם׳ מתחיל בבית פנימה. בהצלחה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    זאת ממשלת שנאת העם הדת והלאום וזה מפחיד
    דתי לאומי מפוחד 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשותף לכל גוש השנאה שבכל ימי המנדט של ביבי הם לא הסכימו אפילו למשא ומתן, ואז נבחרי השמאל באו לבנט ואמרו לו בוא תצטרף לאמירה החשוב "רק לא ביבי" ותדיר את כל בוחרי הליכוד וניתן לך את הכיסא הנכסף בתמורה לזה שאנחנו נשלוט עליך, ולזה הם קוראים אחדות... הגיע נפתלי ונתן לעבאס 500000000 ש"ח על חשבון הילדים שלנו! פלוס בונוס לתומכיו סולחה לשנתיים על כל העברות בניה בשטחים. ולזה הוא קורא ימין... מה יהיה חברי הממשלה העתידיים יגידו לכם בערבית: ???? ????
    סגור
  • 3.
    כת הערב רב,רק לא ביבי,המדומיינים למינהם,בנט יפול ובגדול (ל"ת)
    אונו מומונטו 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 2.
    וכך אעשה בפעם הבאה ביתר שאת
    הצבעתי ימינה 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עם ישראל קודם לסמוטריציזים
    סגור
  • 1.
    סמוטריץ' עובר את התהליך שעבר בן הנוכל: צייצן במשרה מלאה
    גבסו 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    7 1
    וזה בסדר... הולך להיות לו הרבה זמן פנוי.
    סגור