תקשורת ומדיה

עידית סילמן מדברת לראשונה "יש הפגנות שממומנות מבחוץ" | צפו:

חברת הכנסת מימינה סיפרה בריאיון לחדשות 13 על התקופה הקשה שהיא ומשפחתה עוברים ועל ההתקפות הבלתי פוסקות כלפיהם בשבוע האחרון
מערכת ice |  6
עידית סילמן חדשות (צילום צילום מסך חדשות 13)

חברת הכנסת עידית סילמן מימינה "זכתה" השבוע להתקפות קשות כלפיה וכלפי בני משפחתה בעקבות החלטתה לתמוך במפלגתה שהצטרפה לממשלת השינוי. סילמן נאלצה להוציא את ילדיה מבית הספר לכמה ימים ואף נעצרה בצד הדרך לאחר שמכונית רדפה אחריה וכעת זוכה לשמירה צמודה. 

בריאיון למירי מיכאלי בחדשות 13 סיפרה חברת הכנסת כי היא פוחדת על חיי ילדיה וממש מרגישה סכנה. "לא יהיה יום שאני וילדיי לא נקלל אותך ונרדוף אחרייך מעומק הלב, שאלוקים ינקום בך וביתר פושעיך בוגדי ימינה..תקבלו סרטן, שאלוהים ישרוף אתכם" אלו חלק מהמסרונים שסילמן חשפה שנשלחו אליה בימים האחרונים. סילמן אף סיפרה כי באחד הימים ניגשה לאחד המפגינים וניסתה לדבר איתו אך הוא אמר לה למרות שהוא מזדהה עם הכאב שלה ושל משפחתה  "בהזדמנות הראשונה שתהיה אנחנו נשחוט אותך"
חברת הכנסת חשפה כי ההפגנות שמתנהלות קבוע מתחת לביתה לדעתה "ממומנות ומנוהלות מבחוץ". סילמן סיפרה כי "בשבת האחרונה היינו כאן בבית וגם הזמנו את האנשים שהבנו שהולכים להפגין בחוץ כל השבת, לבוא ואפילו לעשות את הסעודות אצלנו בחצר, כי לא נעים מה הם ישבו ברחוב?"
"בהתחלה הם באמת התכנסו לתוך הרעיון הזה ואחר כך הם באו והסבירו לנו שלא, שזה לא מתאים  כי הם צריכים למחות פה. הם עשו טלפון  וקיבלו הנחייה כזאת או אחרת שזה לא נכון". שנשאלה סילמן אם היא מנחשת לאן הטלפון הלך השיבה כי היא לא רוצה לנחש. "אני רק יכולה לומר שיכול להיות או כמעט ודאי שזה מנוהל כי בסופו של דבר צריך תקציבים  כדי להביא אוכל ושתייה לשבת שלמה מחוץ לבית לאנשים. האנשים האלה ישנו במקומות מסוימים. הם הגיעו לכאן מעל...כמעט שני אוטובוסים של אנשים שהיו פה בחוץ"
חברת הכנסת לה שלושה ילדים שהאמצעי בכיתה ו' סיפרה על הרגע בו קיבלה טלפון מבנה כשיצא מבית הספר ובו הוא סיפר לה שעצר לידו רכב שצעק לעברו "אמא שלך שטן והיא תישרף בגהינום". "אני לפעמים חושבת שהסצנות האלה לקוחות מ"טוני סופרנו". סצנות שהן באמת דמיוניות שבהן מגיעים לילדים שלא בחרו להיות במקום הזה, מדברים אליהם בצורה שהיא לא נאותה.  התחושה גם הרבה פעמים של שיח לא הולם מצד אנשים שלא ציפיתי מהם, שאמונים עליהם במסגרות כאלה ואחרות"

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    גנבת הקולות מתבכיינת שאלו שהיא גנבה מהם כועסים?
    נוכלת 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איו לי בעיה שיטרידו את משפחתה וילדיה היא מפרנסת אותם מגניבת הקולות. במדינה מתוקנת התקשורת היתה שופטת אותה יום יום!!
    סגור
  • 5.
    זעקת הקוזאק הנגזל! את גזלת את הקולות שלנו! תתביישי! (ל"ת)
    טל 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    זאת ממשלת שנאת העם הדת והלאום וזה מפחיד עד לכדי פאניקה
    דתי לאומי מפוחד 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשותף לכל גוש השנאה שבכל ימי המנדט של ביבי הם לא הסכימו אפילו למשא ומתן, ואז נבחרי השמאל באו לבנט ואמרו לו בוא תצטרף לאמירה החשוב "רק לא ביבי" ותדיר את כל בוחרי הליכוד וניתן לך את הכיסא הנכסף בתמורה לזה שאנחנו נשלוט עליך, ולזה הם קוראים אחדות... הגיע נפתלי ונתן לעבאס 500000000 ש"ח על חשבון הילדים שלנו! פלוס בונוס לתומכיו סולחה לשנתיים על כל העברות בניה בשטחים. ולזה הוא קורא ימין... מה יהיה חברי הממשלה העתידיים יגידו לכם בערבית: ???? ????
    סגור
  • 3.
    חתיכת צבועה וגנבה .. תפסת כיסא עם הקולות שלנו , רמאית ו (ל"ת)
    רם 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    אלופה! סומכים עליך ומאמינים בך!
    יהודה 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מצדיעים לך על העמידה מול הבריונים האלימים. ככה זה בחיים... דיקטטורים ותומכיהם עושים הכל על מנת להישאר ולא בוחלים בשום אמצעי.
    סגור
  • 1.
    איזה כלומניקית משתפית של השקרן (ל"ת)
    גליה 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור