תקשורת ומדיה

האם שר התקשורת התערב בתכנית בתאגיד השידור?

בפרסום של ערן סויסה הוא טען כי הנדל ביקש ממנכ"ל תאגיד השידור לא להוריד את התכנית "שישי אישי". שר התקשורת הגיב: "טיוטה שיצא בשגגה מלשכתי. אין לי כוונה להתערב בתכנים"
מערכת ice |  1
יועז הנדל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
האם שר התקשורת החדש-ישן, יועז הנדל, ניסה להתערבב בתכני תאגיד השידור? על פי ערן סויסה נראה שכן. הכתב פרסם ציוץ ובו הוא טען כי הנדל הוציא מכתב לאלדד קובלנץ וביקש להשאיר את תכנית הרדיו "שישי אישי" בהגשת מושיק טימור הותיק בכאן רשת ב'.
סויסה כתב: "שר התקשורת יועז הנדל מבקש מאלדד קובלנץ לשקול מחדש את הורדת ״שישי אישי״ מהמסך: ״אבקש ממך לשקול בשנית בשים לב לאופייה ולחשיבותה בנוף הישראלי- תרבותי, ותפקידו החיוני של לוח השידורים של התאגיד במארג זה״. הנדל הגיב לטענה שלו וצייץ לו בחזרה: "שלום ערן. זו טיוטה שיצאה בשגגה מלשכתי. אמרתי והתכוונתי שאין לי כוונה להתערב בתכנים. עדכנתי את מנכ״ל התאגיד".
 
מי שעקץ את הנדל על תגובתו וקישר אותה לנושא הוא חבר הכנסת שמחה רוטמן שצייץ: "יועז, על הדרך כדאי שתסביר אם גם האמירה שלך שאחמד טיבי אינו תומך טרור היא טיוטה שיצאה בשגגה, ומתי אמורה לצאת הגירסה הסופית". רוטמן מתכוון לציטוט של הנדל מראיון בכאן רשת ב' בו אמר "אחמד טיבי לא תומך טרור". 
כזכור הבוקר פורסם כי משרד התקשורת בראשות הנדל, הטיל קנסות בגובה מיליון שקל במצטבר נגד חברות תקשורת שחרגו מזמני מענה במוקדים הטלפוניים, כשחברת הוט מובייל ורמי לוי תקשורת ספגו את הקנס הגבוהה ביותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתחילה לי זיעה קרה. מה עשינו?? אלה יחסלו אותו (ל"ת)
    בני מ 06/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור