תקשורת ומדיה

הקרב על סיפורי השירים: כאן 11 נגד יונתן ריגר: "כבר סיפרנו הכל"

כתבה של יונתן ריגר על מאחורי הקלעים של השיר 'ירושלים של זהב' אמורה להיות משודרת היום במהדורת חדשות 12. התאגיד פרסם בתגובה קישור לפרק של ההסכת 'שיר אחד' שעוסק בשיר
מערכת ice |  7
יונתן ריגל מול כאן11 (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
זה היה רק עניין של זמן כנראה עד שיוצרי ההסכת 'שיר אחד' ותאגיד השידור יגיבו לסדרת הכתבות של כתב חדשות 12, יונתן ריגר, העוסקת בסיפורים מאחורי השירים הגדולים בתרבות הישראלית.
הכל התחיל בציוץ שיונתן ריגר העלה לקראת כתבה במהדורת חדשות 12 על השיר 'ירושלים של זהב', ובו מופיעה שולי נתן המבצעת המקורית של השיר מנגנת על הגיטרה ושרה את השיר בדומה לביצוע שלה מלפני 50 שנה. ריגר כתב "ללי שמר בת ה11 קוראת לאמא נעמי לבוא להקשיב לרדיו לזמרת צעירה בתכנית כישרונות. המשוררת הלאומית אומרת לבתה לרשום את השם בפתק ולשים במגירה. שנה אחרי קוראים לחיילת שולי נתן להגיע למכשיר הטלפון בבסיס. נעמי שמר מחפשת אותך, אמרה לה אימה. ירושלים של זהב, הערב במהדורה".
 
ריגר עורך מזה כמה זמן סדרת כתבות שמאוד מזכירה את ההסכת הפופולארי מבית 'כאן הסכתים' והכתבה שתשודר הערב לוותה בלא מעט פרומואים מטעם חדשות 12 וקשת. תאגיד השידור עקץ את ריגר והגיב על הציוץ שלו בטוויטר הרשמי של 'כאן' עם קישור לפרק של 'שיר אחד' שעלה כבר לפני שנתיים על 'ירושלים של זהב' וציינו כי אין לריגר מה לחדש: "וידעת שנעמי שמר התקשרה למגורי החיילות של שולי נתן כדי למצוא אותה? כבר סיפרנו הכל בשני פרקים מופתיים של "שיר אחד" על ירושלים של זהב!"
  
כתב חדשות 12 לא נשאר חייב ועקץ בחזרה אבל גם ציין שהוא מאוד אוהב את ההסכת: "כמו שידידנו הקסום רוני דניאל אומר - זה בכיוון אבל זה לא מדויק. נעמי לא צלצלה לשולי. מי התקשר למי ומתי, הערב במהדורה המרכזית. תבואו. מת על שיר אחד."
מי שעלה קודם לכן על העניין שנוצר בכתבות של ריגר וגם חיכה שהדבר יתפוצץ הוא נוי אלוש שצייץ בנושא: "החבר׳ה של פודקאסטי כאן זועמים (בצדק מסוים) על זה שיונתן ריגר עושה פינה סטייל ״שיר אחד״ בחדשות. בטח כשעכשיו התחילו הכפילויות. מצד שני, בואו, יש לכם גם ערוץ טלוויזיה. הייתם יכולים לעשות גם וגם. אם יונתן ריגר עושה את זה עכשיו ויזואלית בחדשות 12 אז זאת מדינה חופשית. אין לכם מה לעקוץ"
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    כאן, אתם מקסימים אבל חציתם את הקו. לא עושים ככה
    דנה 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השיר ירושלים של זהב לא שייך לכם. יש לעוד אנשים זכות לספר את הסיפור. וגם חלק ניכר ממה שהיה בהסכת כבר ידעתי. אז מה?
    סגור
  • 6.
    במעגל הדעה הקדומה
    איתן ברוש 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל עוד שכמותך מאמנים שהריבון לקביעת איכות התכנים הם החברות המסחריות המפרסמות ואין חדש בערוץ הראשון נמשיך לראות את הזלזול הכרוני, ועזיבה של טלנטים שעברו לכאן 11וחוזרים לכור מחצבתם ... העובדות לגבי השיר זהות והעדפה לקבל אותם ממקור אחד נובעת מהטעם הנ"ל, אחוזי הצפייה בעולם שבו האינטרנט שולט לא משקפים בהכרח את האמת
    סגור
  • 5.
    ככה באין 12 המחזור חוגג
    ריגר ממחזר 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידיעות מתפרסמות ארבע שעות אחרי כל האתרים. ריגר ממחזר סדרתי. למד מהטובים ביותר
    סגור
  • 4.
    יונתן ריגר הוא עלוקה... (ל"ת)
    רק רשת 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    יונתן ריגר הוא עלוקה... (ל"ת)
    רק רשת 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אולי כדאי לפרסם את נתוני הצפיה של 11 כדי שנדע שאין צפיה (ל"ת)
    האמת העצובה של 11 06/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    אולי כדאי שריגר יכתוב קודם כל בלי שגיאות?
    גלי 06/2021/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אמא שלה = אמה. לא אימה…. הוי האימה
    סגור