תקשורת ומדיה

'הדגלים השחורים' התפרקה, דן מרגלית: "תודתי כאזרח", אלדד יניב: "תרומתם גדולה"

תנועת המחאה נגד ראש הממשלה הודיעה על סיום פעילותה: "ניצחנו, השגנו את מטרתנו", העיתונאי הוותיק: "תודת האומה מגיעה להם", פעיל המחאה: "מעולם לא חבו רבים כל כך, הרבה כל כך, למעטים כל כך", ומי עוד בירכו?
מערכת ice |  9
הפגנות המחאה נגד הממשלה (צילום אילן שניג וחדשות 12 מסך)
אחרי פעילות שהגיעה לשיאה במיוחד בשנה האחרונה, תנועת הדגלים השחורים הודיעה על פירוקה ומפרסמת הודעה אחרונה: "ניצחנו, השגנו את מטרתנו - מניחים כעת את הדגל השחור ומניפים בגאון את דגל מדינת ישראל".
אלדד יניב כתב: "תודת ענק לשוורצמנים ולתנועת הדגלים השחורים שהשתתפו במערכה להצלת ישראל. עוד לא סופר הכל על תרומתם הגדולה. מעולם לא חבו רבים כל כך, הרבה כל כך, למעטים כל כך. שקמה, את גדולה מהחיים. הערב הודיעה תנועת הדגלים השחורים על פירוקה עם השגת המשימה והניצחון".
 
מתנועת המחאה קריים מיניסטר נמסר: "'קריים מיניסטר': "המחנה הדמוקרטי בישראל מצדיע הערב לתנועת 'הדגלים השחורים', ומודה לאנשיה על פעילותם מעוררת ההשראה, שהביאה להתעוררות אזרחית חסרת תקדים מדן ועד אילת. הצטרפותם לוותיקי המערכה על עתיד ישראל תרמה תרומה מכרעת להחלפת השלטון".
העיתונאי דן מרגלית שיבח: "תנועת הדגלים השחורים (ואמיר השכל וחבריו) הודיעו על התפרקותם. הם חוזרים הביתה. גאים וישרים ומי שתרמו רבות להגנת הדמוקרטיה הישראלית. תודת האומה מגיעה להם. בוודאי תודתי כאזרח".
 
הפעיל אייבי בנימין כתב: "הדגלים השחורים, תודה! הוכחת יעילות, חדשנות, מנגנון לתפארת, וכושר ארגון מהמופלאים שידעו מחאות ישראל. גם אם היינו חלוקים בצומת זאת או אחרת, בלעדיכם זה לא היה קורה תוך שנה ורבע. מהשיירה הראשונה ועד להודעה הערב, נכנסתם לפנתאון גיבורי המחאה. השוורצמנים, מיכל ושות' כבוד!!!
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    השמאלנים האדיוטים האלה מדומיינים "שניצחו".??
    מנצח 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השמאלנים האדיוטים האלה מדומיינים "שניצחו". ?? הממשלה הזאת קמה רק בגלל אנשי ימין בודדים ששונאים את ביבי.
    סגור
  • 8.
    מה נראה לכם?
    יעל ו. 06/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה לכם שתפקידכם הסתיים? איזו תמימות. ברגע שזה יתאפשר לו, הוא חוזר בריצה.. אז תבטיחו לעצמכם ולאלה שהלכו אתכ שאתם לא משמידים את רשימות תומכיכם. עוד תזדקקו להן. עוד נזדקק לכם
    סגור
  • 7.
    צריך דחוף
    אדי 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צריך דחוף לתפוס את מארגני הדגלים השחורים ולמצות איתם את הדין עכשיו מוכח שכל מטרתם הייתה להפיל את השלטון לא צוללות ולא נעלים , כל מטרתם הייתה להפיל את השלטון מאז שהושגה מטרתם , הפסיקו לממן כי מטרת הפלת השלטון הסתיימה
    סגור
  • 6.
    דעאש
    ברנע 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תנועה של הסתה פילוג ושנאה תנועת שקר וחורבן לא הייתה הצדקה להניף דגל שחור במדינת ישראל. קיצוניים בשוליים שקיבלו פרסום וסיקור חיובי מתקשורת עויינת.
    סגור
  • 5.
    ... זה בסדר... התשלום מגיע מאיייייהוד והקרן ההיא ...... (ל"ת)
    אזרח נאיבי 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    התגייסות אנטי דמוקרטית של התקשורת למחאה, רק בישראל! (ל"ת)
    12,13,11 מגוייסים 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 3.
    שרצים מתועבים
    יורי 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אלק פעילי מחאה שרצים
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד דן
    עמוס שוב 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עדיף שתתעסק בדברים האלה מאשר להוריד בחורות צעירות במקום העבודה שלהן
    סגור
  • 1.
    ארץ ישראל שייכת לעם ישראל
    עמוס 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הקמת ממשלה בנט ושותפיו במיוחד כל המזוהים בהפגנת הדגלים השחורים אומנם הוחלפה הממשלה אחרת על ידי ויתורים חסרי תקדים שעלולים לפגוע בנו אזרחי ישראל על ידי גורמים עויינים שבתוך הממשלה אנח מאוד מודאג על העתיד המדינה אומנם הזזתם את נתניהו אבל לי נראה שמאוד בקוב הוא יחזור בקרוב יותר חזק על כולם לעשות חשבון נפש לא משנה ימין שמאל דתי חילוני עם זקוק לאחדות אמיתית
    סגור