מינויים

מנכ"ל משרד הפנים מסיים את תפקידו, זה הג'וב החדש שלו

מרדכי כהן מצטרף למכון המחקר "מחשבה ישראלית", ביחד עם מייסד המכון פרופ' אבנר בן זקן ימשיכו השניים לקדם את מהפכת השלטון האזורי שקיבלה את תמיכתה של השרה איילת שקד ושל נשיא המדינה החדש בוז'י הרצוג 
כפיר אדר |  1
אבנר בן זקן מרדכי כהן בועז אמיתי (צילום יחצ)
מנכ"ל משרד הפנים לשעבר, מרדכי כהן, הצטרף למכון המחקר החדשני "מחשבה ישראלית", שהקימו יחד פרופ' אבנר בן זקן והתעשיין בועז אמיתי. כהן סיפר בהרצאה שלו במכון פרטים נוספים למהפכה האזורית שקידם ביחד עם פרופ' בן זקן. לדבריו: "אנחנו חיים באשליה שיש לנו מדינה מתוקנת, למי שלא נולד במקום הנכון, אין סיכוי וזו הפרת החוזה של המדינה מול האזרח. הפתרון לדבריו הוא חלוקת המדינה לאזורים שיקבלו סמכויות ותקציבים שהיו עד כה באחריות השלטון המרכזי".
 בסיום ההרצאה שהכילה מידע רב על המהלך המהפכני, אמר פרופ' בן זקן בהתרגשות כי לפני 30 שנה כאשר השניים היו סטודנטים והעלו לראשונה את רעיון האזוריות, לא הייתה בשלות לקבל את הרעיונות הללו. כיום, אחרי ששר הפנים הקודם דרעי והשרה החדשה שקד הביעו תמיכה בתוכנית – המעגל מסגר. השניים ימשיכו לקדם במסגרת המכון למשבה ישראלית את מהפך מבני נוסף בשיטת הפוליטית בישראל – מעבר לבחירות אזוריות
המכון למחשבה ישראלית הוקם על-ידי פרופ' אבנר בן זקן והתעשיין בועז אמיתי. המכון מתמקד בזיהוי בעיות מבניות של מדינת ישראל. עמיתי המחקר הבכירים, אינטלקטואלים ציבוריים עם מבט אלטרנטיבי על המציאות, המקיימים מחקרים בינתחומיים שתכליתם להעניק מבט מבני וקונסטרוקטיבי על בעיות יסוד של ישראל . המכון מקיים סמינר דו-שבועי, בו מוצגים מחקרים המציעים כיוון ותקווה ליצירת ישראל חדשה. מכיוון שקהל היעד הוא הציבור הרחב, ההרצאות ותוצרי המחקר מצולמים ומופצים, ובאמצעי המדיה השונים.
"תנועה ישראלית"  הוקמה בשנת 2020, תחת השם "1948- מתחילים מחדש" על ידי המייסדים בועז אמיתי (יו"ר ההנהלה של התנועה) ופרופ' אבנר בן-זקן במטרה ליצור שינוי מהותי בחברה הישראלית. לצד המייסדים עומדים בראש הנהלת התנועה נתי בירמן מנועים, מנהל המטה, ועילם לשם, מנהל השטח. בהמשך שונה שם ההתארגנות ל"תנועה ישראלית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משרד הפנים, עסוק בסיבוך תהליכים. ראש קטן
    מזעזע 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מערכת משרד הפנים מיודנת מטומטמת טכנולוגית. זו מערכת גולם קם על יוצרו עובדים הרב ראש קטן. חוסר הבנה וידע. מזעזע. בעולם כל מסמך רלוונטי עולה לתיק ענן של האדם וניתן להשתמש בו. כמו בםינלנד כאן הכל מיושן מטופש. עלאק פיתוח של המערכות...חחחח.
    סגור