תקשורת ומדיה

צפו: הראיון של מישל טרוני ודניס צ'רקוב ל"הצינור"

אחרי שפורסם התחקיר בן שני החלקים בכאן 11 וחשף שיטת פירמידה שכוכבי הרשת לכאורה מפעילים, השניים התייצבו לראיון חשוף באולפן "הצינור" אחרי שלאורך השבוע ניסו לטעון להכפשתם בזירת הרשתות החברתיות
מערכת ice |  11
מישל טרוני ודניס צרקוב (צילום אינסטגרם)
תחקיר כאן 11 של כתב הערוץ דניאל אלעזר שפורסם בשני חלקים בשבוע שעבר עורר סערת רבה כאשר נחשף בו כי העסק המשותף של מישל טרוני ודניס צ'רקוב לכאורה הפיל בפח 700 ישראלים וישראליות - שהשקיעו מיליונים ולא ראו את הרווח שהובטח להם. השניים אגב הגישו מכתב התראה לפני תביעה לערוץ ולעיתונאי ששידרו בכל זאת את התחקיר, השניים ממשיכים לקבל ביקורת.
מי שיצא להגנתם מחד, אך גם הבהיר שמדובר בעסק בעייתי, הוא כתב התחקירים של הצינור אמיר שואן שכתב בטוויטר שלו: "השאלה ששאלו אותי הכי הרבה בשבוע האחרון היא "האם מישל ודניס עקצו"? מחר בצינור, נשדר ראיון מיוחד עם השניים עם כל השאלות הקשות. והנה התשובה - לקח לנו מספר ימים לחקור ולהבין את העניין אבל אחרי בדיקת כל העובדות ושיחות עם כלל המעורבים, הגעתי למסקנה שמדובר בעסק בעייתי מאוד בעל סממנים של פירדמידה".
הערב (שבת) הגיעו השניים לאולפן הצינור לראיון חשוף על מה שפורסם בעוד הם ממשיכים לטעון להכפשה ולנקיות כפיים. מאז שידור התחקיר זוג כוכבי הרשת מרבים להתבטא נגד התחקיר והכתב שמאחוריו, דניאל אלעזר. כמה שעות לפני שידור החלק השני של התחקיר המטלטל כוכבי הרשת יצאו בפוסטים וסטורי ברשתות החברתיות מאיימים בתביעה נגד הכתב והערוץ. בשבוע שעבר, טרם השידור כבר הוגש מכתב התראה לתביעה, ועם שידור החלק הראשון של התחקיר, האיום לתביעה נמשך. 
ביום שלישי שעבר שודר החלק הראשון של התחקיר ועורר תגובות בקרב הציבור, זאת לאחר ההד שעשה הפרומו של הכתבה בכאן 11. בין התגובות יצא להגנת כוכבי הרשת אושיית הטוויטר הסולידית, הראפר והפעיל החברתי יואב אליאס, "הצל".
מישל טרוני כתב בפוסט בדף האינסטגרם שלו לאחר השידור: "הכתבה הכי עלובה ושקרית ללא מקצועיות או בדיקות אמיתיות שראיתי אי פעם. אחרי שאני הולך להפריך טענה אחר טענה אני הולך לתבוע כל אחד שישר קפץ בראש וכתב תגובות עם כזה ביטחון. כתבה שכולה נטולת אמת. כל המתראיינים הם בעלי עניין בהליכים משפטיים מול החברה, אנשים שתבענו ואנשים שניסו לסחוט כספים מהחברה לאחרונה ולא הצליחו כל זה מוכח אצלי, יש לי תשובות להכל, אני מחכה לפרק השני להפריך את כל הטענות במלואן".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    פתגם חכם אומר
    עמי 07/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם אתה לא יכול להסביר את זה לילד בן 6 - או שזה לא קיים או שאתה לא מבין את זה בעצמך. חייבים יותר חינוך בקרב חיילים משוחררים בנוגע לפירמידות שלא יפלו בפח של נוכלים כאלה
    סגור
  • 8.
    זה נקרא הונאה
    שובל 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כשבן אדם אומר בשידור שהוציא כסף ממקורות אחרים ושילם למשיקיעים על רווחים דמיוניים של קמפיינים , כשאותם קמפיינים מעולם לא הוקמו - זה נקרא הונאה! תודה שלום יאללה לכלא
    סגור
  • 7.
    2 טמבלים (ל"ת)
    פופאי 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    גיא ענק (ל"ת)
    דוד 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • גיא לרר לא חזק לביא לרר יש יד בדבר
    אורית 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיא לא ענק מאחר ונתן במה במשך זמן ארוך לזוג נוכלים בלי לבדוק מה הרקע שלהם וחיזק את המראה לכאורה אמין לזוג עוקצים
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    כמה כסף בוזבז על פרסום עצמי מתוך ה-3 מיליון מישל??
    תמוס עמם 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    10 0
    השקעתם בפרסום בלתי פוסק לאורך חודשים, גם באמצעות ידוענים שבטח עלה לכם המון כסף. מאיפה הוא הגיע? אם עקצו אתכם ואין לכם עדיין אתרים או תוכן אז למה המשכתם לפרסם?! התשובה היא כי החברה הפכה להיות פונזי! גייסתם כסף ממשקיעים חדשים כדי לממן את פעילות החברה וגרמתם למשקיעים ותיקים לחשוב שהם מייצרים הכנסה פסיבית. גם אם זו לא הייתה הכוונה הראשונית שלכם זה מה שעשיתם בפועל - פונזי. פעלתם בחוסר שקיפות במקרה הטוב ובמרמה במקרה הרע. הלקוחות שלך מישל הם לא הילדים שלך שאתה אמור להסתיר מהם מידע כזה! בצירוף העובדה שהצגתם מצג-שווא (80 אלף שקל פסיבי) והסתרתם מידע (שאין אתרים) הפעילות שלכם הייתה פ ל י לי ת !
    סגור
  • 4.
    מצחיק
    ליעד סטנק 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מצחיק
    סגור
  • 3.
    די לספקולציות
    האחת 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אני מסתכלת על זה מהצד בעין אובייקטיבית, מבינה שהתקשורת מנסה לעשות רייטינג ולרכב על זה ולעשות להם משפט מחוץ לבית המשפט. וגם בבית המשפט לא תמיד נעשה צדק וקיים הגיון. אשם אינו אשם עד שהוכח כי הוא אשם. הם לא צריכים להוכיח את חפותם אלא הצד השני צריך להוכיח את האשמה שלהם. גם מהצד השני של החברה "פאפא" הזו - לא הובאו נתונים ממשיים לעוקץ. אך גם מצד מישל וחבריו אין נתונים שמגבים את ההתנהלות התקינה שלהם. אולי זה טריק תקשורתי שיוסיף לבאז וייעזור להם לייצר פרובוקציה נגד מישל שפאפא ניסו לעשות מולם ואולי מישל וחבריו אכן אשמים, את זה לא נדע. בינתיים אין שום הוכחות לשום צד בכדי לקבוע דברים כאלו ולהאשים בעוקץ
    סגור
  • אין מוצר. אין מכירות. יש הונאה...
    יוסי כ 07/2021/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין מוצר, מכרו אוויר והבטחות למשקיעים חלשים ותמימים תמורת כסף. יש חוק נגד זה במדינה. משפטית הם זכאים עד להוכחה. עובדתית- זה הונאה ברורה, עם פאפא בלי פאפה לא היה מוצר שמכרו ומישל הלא הכי חכם פשוט מסגיר את העובדה שלקח כסף מצד אחד ושם אותו כ"רווחים" בצד השני.
    סגור
  • 2.
    הקעקועים יעזרו בכלא (ל"ת)
    אהוד 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 1.
    ככה בדיוק נראה מי שעוקץ
    איתי 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    19 1
    מי שלא עוקץ יש לו הסברים, ולא צועק ומתעצבן על כל דבר. זה הכל צועק עוקצץ. מי שיכול לגרום בקלות להחזר של 80,000 ש"ח פסיבי לכל בנאדם לא צריך משקיעים שישקיע בעצמו.
    סגור