תקשורת ומדיה

הצל תומך במישל טרוני: "התקשורת חיה על שיימינג, ורייטינג שמשול לדם"

התחקיר של דניאל אלעזר בכאן 11 ממשיך לעורר סערה. הפעם הראפר והפעיל החברתי נעמד לצד חברו מישל טרוני מבעלי חברת אמוזה. כתב כאן 11, דניאל אלעזר הגיב: "כדאי לו לצפות בחלק השני, יש שם גם התייחסות לאוכלוסייה שהוא כל כך אוהב, אותם החיילים"
אביחי דלאל |  4
הצל וטרוני (צילום אינסטגרם)
החלק הראשון של התחקיר המטלטל של כאן 11 נגד חברת אמוזה של כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב ממשיך לעורר סערה ותגובות והבוקר (רביעי) הראפר, הפעיל החברתי וחברו של טרוני, הצל, הצטרף לביקורת נגד תאגיד השידור ותמך בחברו בפוסטים ברשתות החברתיות.
הצל כתב היום ברשתות החברתיות על הקשר שלו עם טרוני: "זה לא סוד שאנחנו חברים ואני לא אדם שנוהג לקרוא להרבה אנשים חברים אבל אתה אדם אמיתי, לוחם צדק, אדם שלמרות החזות שלו כולו לב אחד גדול, אדם שתמיד מחפש את הטוב בבני אדם ולא יכול לסבול צביעות וחוסר צדק ואני מכיר אותך ומכיר את הסיפור המלא והראת לי דברים והוכחות שאי אפשר להתווכח איתם, לא שהייתי צריך לראות אותם שהראו מעבר לכל ספק את חפותך".
לאחר מכן העלה וידוי אישי על תחושותיו לאחר הצפייה בתחקיר: "אחרי שראיתי את התחקיר אתמול גם בי זה העלה שאלות ותמיהות וספקות , למרות שראיתי בעיניים את ההוכחות שלך, אבל זה הכוח של התקשורת להוציא אותך אשם ומלוכלך ונוכל אפילו עם אתה בעצמך הקורבן, הרי זה הכי קל כל מה שצריך זה סרטון כזה עם מוזיקה דרמתית וקריין שנשמע רציני ומבין עיניין כמה מומחים מטעם עצמם ,לקוחות מתוסכלים ,והכי חשוב להשמיץ, לפגוע ולטנף ולהתחבא מאחורי משפטים כמו לכאורה וכביכול ,ואז אפשר לחסל ככה כל אחד על כל דבר".
לאחר מכן, הצל יצא במתקפה נגד התקשורת: "אני מכיר את התקשורת והתרגילים שלהם,
ושנים שאני מזהיר מפני התקשורת הישראלית שחיה על שיימינג ודיס אינפורמציה ורייטינג שמשול לדם ואני חושף את התרגילים שלהם ללא הפסקה. אתמול גם מישל הצטרף לצד המושמץ ואותו קהל שכל היום צועק תקשורת שקרנית פתאום מאמינים להם, כי יש קריין, יש מוזיקה דרמטית, ויש את מישל כועס וצועק אז כנראה שהוא אשם".
לאחר מכן הצל פנה לקהל ושוב תקף את כלי התקשורת: "לא למדתם כלום? על מרעילי הבארות מהנדסי המוחות. ואיך הם שופכים דם של בני אדם ללא הוכחות, ללא בסיס כאילו היו השוטר השופט והתליין ומנצלים את הבמה שלהם והתמימות שלכם. כדי להשפיע על משפט מתנהל. אז מישל ודניס גם אתה אח יקר, שלא תיפול רוחכם האמת תצא לאור ואני כאן איתכם ולצידכם כי אני יודע מי אתם, תלחמו על האמת שלכם עד הסוף".
לבסוף הצל יצא בקריאה תומכת לטרוני: "שנים האדם הזה מציל כלבים, עוזר לחיילים ועושה מעשים טובים ובתוכנית אחת חסרת ביסוס האנשים שלפני כמה חודשים קראו לו גיבור פתאום קוראים לו נוכל, כי התקשורת אמרה. אתם מחסלים לאדם את השם שהוא בנה כל חיו ללא משפט. אף אחד לא מוגן מפני השיימינג והרעל של תקשורת, לא אתם ובטוח לא אני".
 

כוכב הרשת לא נשאר אדיש והודה לראפר: "אתה מלך אחי תודה על המילים, באמת". כתב כאן 11, מי שאחראי על התחקיר, דניאל אלעזר רשם תגובה לפוסט של הצל בדף הטוויטר שלו: "ראיתי ש'הצל', חברו הטוב של מישל, ישר התגייס למענו בפוסט נרגש שהעלה לפייסבוק וקבע שראה 'הוכחות' חותכות שהוכיחו את חפותו. אשמח לראות אותם גם, מה שהציגו לי היה רחוק מלשכנע. ושנית, כדאי לו לצפות בחלק השני, יש שם גם התייחסות לאוכלוסייה שהוא כל כך אוהב, אותם החיילים".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מצא מין את מינו, ממש זיווג מהשמים
    זלמן 07/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו שקע לתקע
    סגור
  • 3.
    הצל
    ביביסטים הביתה 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הנה עוד בהמה שיש לו כמה עוקבים וחושב שהוא משפיע ומוביל דעת קהל תחזור להיות צל חתיכת 0, ביביסט כאלב
    סגור
  • 2.
    לאחר צפיי בתחקיר בכאן 11 ובראיון בצינור התקשתי לגבש דעה
    אדם 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לגבי דניס ומישל, נוכלים או קורבנות? עכשיו שראיתי שהצל בעדם ברור לי שהם נוכלים.. הצל *תמיד* טועה ואומר דברי הבל.
    סגור
  • 1.
    הצל חלאה ניסה להיות ראפר ועכשיו מסייע לנוכל לנכל חחחחחח (ל"ת)
    מסכנה אמא שלו....בוש 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    14 3
    סגור