תקשורת ומדיה

גולדן תקף את לפיד: "אדם מסוכן, בור, עצל, חפיפניק, חבל שאתה שר החוץ"

העיתונאי בטור קשה נגד ראש הממשלה החליפי בשל דבריו בכנס הפורום נגד אנטישמיות: "ביצעת היום פיגוע אמיתי בעם היהודי ובמאבקנו ההיסטורי באנטישמיות, אתה צריך מקצוען שיכתוב בשבילך. אדם עם שכל, הפכת את השטחיות, את הבינוניות, הכלום, השום דבר לאומנות"
מערכת ice |  71
שי גולדן ויאיר לפיד (צילום ויקיפדיה ואוליבייה פיטוסי פלאש90)

הנאום של שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד בפורום למלחמה באנטישמיות הצליח לעורר סערה גדולה ביותר בשל התוכן בדבריו שהיה מעורר מחלוקת למדי עבור חלקים בימין הישראלי. העיתונאי והפובליציסט שי גולדן כתב בנחרצות נגד לפיד והקדיש לו פוסט חריף במיוחד בפייסבוק.

גולדן פתח וכתב: "זה הולך להיות ארוך, אבל צאו איתי למסע הזה, באימא׳שכם. כי לפעמים צריך הרבה מילים כדי להגיע לשורש העניין ולחשוף את עומק הבלוף. בלוף מתוחכם באמת, דורש ניתוח ועיבוד ודיוק וירידה לפרטים, כי זה בלוף משוכלל מאד. הקיצר, צאו אחריי:)".
"1. לא הייתה לי שום כוונה, ובטח שלא רצון, לכתוב שוב על שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, אבל פשוט אי אפשר שלא. פשוט אי אפשר. 2. אם לא קראתם את תמליל נאומו אמש מכינוס הפורום למלחמה באנטישמיות, הציצו למטה. ואז תשובו לקרוא בדברים שלי, אם ברצונכם. 3. עכשיו, אני כותב על לפיד דברים לא נעימים כבר הרבה מאוד שנים. הסיבה? כבר הרבה מאד שנים אני חושב שיאיר לפיד הוא אדם מסוכן. מסוכן לתרבות בישראל, כלומר. מסוכן למילה הכתובה. מסוכן לזהותה של ישראל כמדינה חושבת. מסוכן לנפש הישראלית. כתבתי על זה בעבר הרבה פעמים, אז אתמצת ממש".
"4. יאיר לפיד הפך את השטחיות, את הבינוניות, את אמצע הדרך, את הכלום, את השום דבר, למעשה אמנות, למעשה ספרות, למעשה עיתונות, ועכשיו - למעשה פוליטי ודיפלומטי. 5. לא אכביר מילים על כתיבתו של האיש - אבל נסכים שהוא אחד הכותבים הנקראים ביותר, והמשפיעים ביותר, בעברית בשלושים השנים האחרונות. ממושבו כבעל הטור השבועי הלאומי, כסופר של רבי מכר ושל מונולוגים וטקסטים חדשותיים בזמנו כמגיש ״אולפן שישי״. המילים של יאיר לפיד מלוות אותנו ומוכרות לנו ונוכחות בחיינו, כמעט בכל פלטפורמת מיינסטרים משפיעה, מזה שלושה עשורים. ועכשיו - גם כשר החוץ של ישראל".
"6. על הבורות, העצלות האינטלקטואליות שלו, החפיפניקיות (הכמעט חובבנית וזורקת זין שלו) וההתעקשות שלו לבנות כל מבנה תחבירי כך שיוותר דו ותלת וארבע משמעי (ובעברית: חסר משמעות), וכל אמירה שלו, או דעה, להיות תמיד משהו שאפילו קופירייטר שמוכר גבינת קוטג׳ היה קצת נבהל מעוצמת הקיטש והסכריניות והדביקות הזאת - אין טעם להרבות מילים. יש רבים שאוהבים. וזה בסדר. מותר לאהוב מתוק. אין בעיה עם מתוק מתוק מתוק. אני אוהב מתוק. כולם אוהבים מתוק. אבל כשהתפריט כולל רק מתוק - חוטפים הרעלת מתוק. וסוכרת. ועוד זוועות. 7. העובדה שמסלול ההימנעות, היעדר ההתחייבות, היעדר האחריות, השרלטנות הזאת, הזניית תרבות הפופ, רידוד המעשה הספרותי - העובדה שכל אלה הפכו אותו ליאיר לפיד, הכוכב הענק, זעזעה אותי כאדם כותב וכאדם חושב עוד בזמן אמת. אבל עכשיו אנחנו לא מדברים על כוכב תקשורת. אנחנו מדברים על שר החוץ וראש הממשלה הבא של ישראל. זה כבר קצת פחות מתוק".
"8. כי יאיר לפיד, ניכר, אינו מבין שנאום של שר החוץ, כמו גם פוסט, או ציוץ - אינם טור ב״7 ימים״. הם לא ספר קליל ומתוק שצריך להפוך לרב מכר, תוך שהוא דואג לרצות את כולם עד לאחרון האנשים. כי מה גורם לאנשים להיות מרוצים? אנשים שלא אומרים להם כלום. כי כשלא אומרים כלום - איש לא נפגע. ואז עושים ניים-דרופינג ויקיפדי, ויש לא מעט אנשים שמוצאים בזה חן וקסם. מתוק. אבל שר חוץ וראש ממשלה לעתיד, הוא, מר לפיד, הוא כותב טקסטים אחרים. הוא כותב טקסטים ממש משפיעים. כי למילים של שר החוץ וראש הממשלה הבא של ישראל יש משמעות, ומשקל, ומטען. הן לא טור בעיתון. הן לא פוסט מתחנף לבייס, בלשון עפיפונית. לא. למילים שלך עכשיו, מר לפיד, יש אשכרה משמעות. והן גם, באשכרה, מסוגלות לגרום נזק. 9. והן גרמו. במקרה הזה".
"10. ואסביר לך למה, אדוני: הן מזיקות מכיוון שמדינת ישראל ועם ישראל - במיוחד בתפוצות - נאבקים ביתר שאת, בשנים האחרונות, נגד גל עולה ונחשולי ומבהיל של אנטישמיות משתוללת. והאנטישמיות, לרוב, היא מפלטם הנח של הבורים, הסתומים, הגזענים, הנאורים הניאו-פשיסטים והפרוגרסיבים האולטרא ליברלים. כן, מרוב שהם פרוגרסיבים, הם שונאים יהודים שם, בשמאל הבינלאומי (בגלל שהם ממש נורא מודאגים ממצבם של אחיהם הטבעיים הפלסטינים). כן, שמח שם בשמאל, אין מה לומר. נמשיך: אדוני, דיברת היום בעיקר אל הבייס האנטישמי בעולם, למקרה שלא הבנת זאת. ואנחנו בפאקינג מלחמת חורמה בינלאומית איתם. כי הם משפיעים. וכי הם מצליחים להגדיל את מעגל התמיכה שלהם, עם רוח גבית של אחינו המוסלמים בעולם. זו אשכרה מלחמה. בחזית שלך, יא אלוהים!, במגרש הבינלאומי! ואתה לא מצליח להבין מה הבעיה? אנסה להסביר. אולי בעוד עשר שנים תקרא את המילים האלה ותגיד: ״וואלה, האמת, אה, יש משהו בדבריו בדיעבד״. כנראה שלא".
"11. בכל אופן: כששר החוץ וראש הממשלה לעתיד, אומר בכנס בינלאומי בנושא אנטישמיות - למען אזני כל העם ובעיקר, כל העולם, ישמעו; ועיני כולם יקראו - שאנטישמיות היא בכלל מילה נרדפת לשנאה. זהו. זה מה שאומר לפיד (בחושבו שהוא כותב טור לעיתון) לכל הצופים והמאזינים והקוראים: ״אין שום דבר מיוחד באנטישמיות. אין שום דבר ייחודי בשנאת יהודים. שום כלום. שנאה היא - ככל השנאות. כמו שהבוקו חראם שונאים? ככה אנטישמיות. כמו שאונס זה רע, אז ככה גם אנטישמיות זה רע״. כן, אדוני, ככה בדיוק הבינו אותך כל האנטישמים בעולם ומעודדיהם. ככה בדיוק הם מדברים עכשיו, לאחר דבריך: ״הנה, תראו, אפילו שר החוץ של מדינת היהודים אומר שאנטישמיות זה לא משהו מיוחד. סתם שנאה. סתם אלימות. ככל השנאות והאלימויות. למעשה, האנטישמיות לא מכוונת כלפי יהודים כלל. בטח לא על רקע יהדותם. זו סתם שנאה ספציפית לאיזה מישהו וכל המשפחה שלו, שממש מרגיזים אותנו כאן בשכונה, והם גם במקרה יהודים. מה אנטישמי בזה?״ הבנת, כותב גאון שכמותך? בדיוק ככה קורא את המילים שלך האנטישמי ומכחיש האנטישמיות".
"זה הטיעון שהנחת הערב בידיהם מר שר החוץ: ״אנטישמיות זה רע, אבל לא משהו חריג״. וזה חריג, אוויל שכמותך. אנטישמיות היא שנאה חריגה. אני באמת צריך להסביר לך למה? אני באמת צריך להסביר לך שיהודים הם העם היחיד בעולם כולו שאותו שונאים ורודפים ומנסים להשמיד (גם היום) רק בגלל יהדותו ודתו ואמונתו וזהותו. העם היחיד בעולם. היחיד. שנרדף על רקע זהותו הלאומית בלבד. ואתה פאקינג לא יודע להסביר את זה במילים לעולם בכנס על אנטישמיות. אתה מוכרח להיות מתוק. ג׳יזס קרייסט איתך, מה עובר עליך?! (ומכיוון שאני ג׳נטלמן, לא אכניס את אביך לשיח כאן, למרות שאיש לא היה נוזף בי אם הייתי עושה זאת. לא, אדוני, זה אתה. רק אתה. לא אבא. לא כלום. אתה לבד עכשיו עומד בשפיץ העם והמדינה שלנו. אבא שלך לא ממש מעניין אותנו עכשיו, אמן ונח על משכבו בשלום)".
"12. אדוני שר החוץ וראש הממשלה החליפי, הכחשת היום - במשחק המילים הבינוני שלך - את קיומה של האנטישמיות. לעמוד בכנס על אנטישמיות ולטעון שאנטישמיות זה סתם? ובכן, מר לפיד, זה אחד הגדולים שלך. ללא ספק - אחד הטקסטים היותר משפיעים שכתבת בחייך. מה חבל שהשפעתו כה הרסנית. 13. ומה חבל שאתה לא מבין זאת. 14. והכי חבל? שאתה לא מבין שאתה לא מבין. 15. בעצם? חוזר בי: הכי חבל שאתה שר החוץ שלנו. ואם תהיה באמת ראש הממשלה זו תהיה ההפקרות הגדולה ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל. ללא מתחרים. 16. אדוני שר החוץ, ביצעת היום פיגוע אמיתי בעם היהודי ובמאבקנו ההיסטורי באנטישמיות. אני כותב זאת במילים גדולות בכדי שתבין את ממדי האירוע. ביצעת היום פיגוע במלחמה שלנו באנטישמיות".
"17. תבקש ממישהו שיכתוב לך את הנאומים. אתה לא יודע לכתוב. לא ברמה הנדרשת משר החוץ של מדינת ישראל והעם היהודי כולו. אני מצטער, אתה צריך מקצוען שייכתוב בשבילך. אדם עם שכל. בוא נתחיל באדם עם שכל ונתקדם משם. אבל אתה מוכרח להפסיק לכתוב לעצמך נאומים ופוסטים. לא כל עוד אתה סמל שלטון של מדינת ישראל. אתה לא ממש קולט את זה, אה? אתה אפילו לא מצליח להבין, עם כל האובססיה שלך לפוזה, מה היא סמליותך כאשר אתה מדבר בכנס על אנטישמיות בתור נציגה של מדינת ישראל עצמה. אתה פשוט לא מבין. וזה מסוכן לנו. כמדינה. כרגע, אתה צריך מישהו שיינהל אותך. מישהו עם שכל. 18. תודה ובהצלחה".

תגובות לכתבה(71):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 63.
    מזכיר קטע מ סיינפלד
    דוד מהשרון 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקטע המדובר מ סיינפלד מדובר על A show about nothing
    סגור
  • 62.
    כל מילה (ל"ת)
    סימונה 09/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 61.
    אהבת חינם
    שוש 09/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה במה אתה נותן לכל אלו שפוחדים לדבר אבל לכתוב יודעים יותר מידיי טוב ולהוציא א התסכול שלהם בצורה מכוערת. מותר להעביר ביקורת מותר למחות אנחנו ארץ שמתיימרת להיות דמוקרטית אז למה בצורה כזו מכוערת ?? עד מתי התקשורת תשאיר ותחפש את הרייטינג בצורה הלא מכובדת. דיי באמת דיי לא מספיק לנו הקורונה ?
    סגור
  • 60.
    הוא ואלחרומי נלחמו באותם קרבות..בושה וחרפה (ל"ת)
    רון 08/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 59.
    מה קרה לו שהפך שופר?
    אורי 08/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזו עליבות של דברים של שי גולדן. פשוט חרפה עיתונאית
    סגור
  • טען עוד
  • 58.
    הדבר ההזוי הזה עוד יהיה רוה"מ....יהיר והלפיד. (ל"ת)
    אריי 08/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • הדבר הנוכל והמושחת הזה מתפנק לו על אי טרופי
    ינון 09/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעשירים בלבד, ע"ח הטייקון. ברוך שפטרנו, תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה עם קואליציה חדשה וברכותיה.
    סגור
  • 57.
    שי גולדן דוחה אותי (ל"ת)
    די כבר 08/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 56.
    שי גולדן הוא גאון
    יובל 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    7 3
    יאיר לפיד מתגלה בערוותו.....
    סגור
  • 55.
    יאיר לפיד הפייק
    אלה 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אף פעם לא הבנתי מה מוצאים בלפיד האדם הקיטשי והפייק... אין בו כלום ושום דבר. התגלגל לגדולה במחנה השמאל, הנאורים והחכמים, אבל כנראה שהבנת סיטואציות לא משהו אצלם... "ממש המלך עירום"... בנוסף הלפיד הזה חפיפניק ועצלן, לא נראה שבא לעבוד. מביך לחשוב שהוא שר בממשלה ואם יגיע לראשות ממשלה אזי מצבנו גרוע ביותר.
    סגור
  • 54.
    הישמר מלשון הרע (ל"ת)
    קבל החלטה 08/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    גולד(ן) במעטפת זבל
    ש.ז 08/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 5
    יהיר, חסר ידע כללי, קנאי ימני וסהרורי חסר טאלנט עיתונאי מקצועי ולמעשה נוטה לביביזם נמוך מאד. זה שיי גולד ו....הוא מכנה את לפיד בור ? הספרים של לפיד נמכרים ומעניינים יותר מהזבל הספרותי עטוף במעטפת זהב מזוייפת בשם : גולדן.
    סגור
  • 52.
    גולדן הפך לרוטווילר של רגב ואמסלם
    הלוחש לטיפשים 08/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 5
    חחחחח בזים לך גולדן
    סגור
  • 51.
    לפיד
    רירי יצחק 08/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לפיד צודק אפשר לנתק יחסים עם מדינה כמו פולין
    סגור
  • 50.
    לפיד למד לעבוד, האיש מדבר לציבור הרחב.
    סלע 08/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במידה וכמה אנשים נאורים פחות אוהבים את זה, תתמודדו. זה הכי טוב שיכול להיות כאן.
    סגור
  • 49.
    טוס גוזל יש נשר בשמיים
    הפרלמנט 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שי גולדן.קראתי והבנתי.רק התחלת.אני כבר סיימתי .לפיד בעיני חלק מהעם יותר נהנתן ולא נוכח בדיוני הקבינט.כך הוא משדר.גם הליכתו שלומיאליות ותסרוקת של ג'ורג' קלוני. משדר לרובנו.אסע לארצות אביא את הבשורה.ומצידי שהמ תבל
    סגור
  • 48.
    כל מה שאמר צדק
    מיכאלי 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לפיד בין אדם מסוכן למדינת ישראל
    סגור
  • 47.
    אידיוט
    רמי 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ומי אמר מר גולדן שאתה מבין במשהו זאת אופנה להיות היום עיתונאי כאילו ימין אתם פשוט בדיחה
    סגור
  • 46.
    גולדן שיט.
    בנצי 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ביביסט פיצפון עם חסכים נפשיים רבים שלא מסוגל לחשוב מחוץ לכופסא.
    סגור
  • 45.
    גולדין ואפה אתה מכל מקום ניזרקת לכלבים תתעשט (ל"ת)
    חיפאי מאושר 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 44.
    אף 1 כאן לא אינטליגנט
    ז' בעין 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קודם תטרחו לקרא את מיין קמפף(מתורגם כמו שצריך!)ורק אז תתלהמו בהגיגיכם/ן האוויליים. לפיד הינו סטלן(ג'יגולו מזדקן שלא היה מוצלח גם בזה)שלא מבין מה הסיבה שהתלבש על היהודים(ולא רק הם הושמדו!)ומה הסיבה של האנטישמיים כיום(רווחים פוליטיים אישיים ע"י הסתת האספסוף וחלקים באולטרא בימין+ובשמאל של ברני סנדרס!)
    סגור
  • 43.
    פומפאי
    יובל 08/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    צודק בכל מילה וכל ניצול שואה ( שרובם שמאל)צריך לקום ולזעוק .אם מה שהיטלר ימח שמו עשה זה לא אנטישמיות נגד העם היהודי אז מה כן
    סגור
  • 42.
    לפיד נאם בפורום נגד האנטישמיות???
    ******מסתערב 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לפיד הוא מגדולי האנטישמים במדינת ישראל, זה הגמד האנטישמי שביקש לסגור את החרדים במתחמים סגורים ולבא בשבתות עם הילדים לראות זן נכחד.
    סגור
  • 41.
    מה חדש?
    חיים 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ידוע שהאיש יהיר ורדוד,הוא כנראה לא באמת מאמין שהוא שר והולך להיות (אולי...) ראש ממשלה. מה לעשות אדם שלא תרם כלום פרט להיותו כתב במחנה וכתב בערוץ 2. פלייבוי לתקופתו. פרט לכך כלום ושום דבר......
    סגור
  • 40.
    גולדן הכי קנאה שיש עלוב (ל"ת)
    אוי אוי 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 39.
    צודק
    פרח 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כל מילה בסלע. לפיד מפשל בצורה מחרידה.
    סגור
  • 38.
    משרה
    שרה 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ככה לא מוצאים עבודה! מחפש משרה דבר יפה, אולי תתקהל ו. ועיל לעם ישראל.
    סגור
  • 37.
    פייק ניוז
    ליכודניק אמיתי 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    5 2
    השי הזה הוא לא מתנה , הוא מכה לעם ישראל, ובטח הוא לא זהב אמיתי הוא מזויף כותב שטויות והרבה כדי להיות חבר כנסת לכאורה , ראה מקרה אוסנת סמארק או הזאת סבסטיאן או איך שקוראים לה בכל זאת הוא מנסה .
    סגור
  • 36.
    יהיר לפיד
    עדי 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יישר כוח לך שי ,אין כמוך שיודע לבטא במדויק את האוילות ,רדידות ,חוסר מודעות עצמית של האיש לבורות של שלו ,"האיש" החכם"הזה אינו אלא טיפש גדול ,שרק מזיק להיותנו עם יהודי בארצו נתפלל כולנו שממשלה
    סגור
  • 35.
    שי גולדן צודק !!!
    נמרוד אטלס 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    5 3
    לפיד אתה כבר לא כתב במחנה אתה שר חוץ אז תנהג בהתאם
    סגור
  • 34.
    כל מילה בסלע לפיג כמו רוב השמאל שונאי יהדות מובהקים! (ל"ת)
    האמת 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 33.
    לפיד פינוקיו סכסכן מסית
    סימה מרציאנו 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    5 5
    יהיר לפיד פינוקיו קטן ??
    סגור
  • 32.
    גולדין, מוזרה השנאה שלך ללפיד
    רפי מלר 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    8 5
    האם הוא עצר אי פעם את קידומך בעיתון מדוע התיאוב הזה על כך שהוא אמר בנאום "שנאה" ולא מה שאתה רצית שיאמר. אתה איש מוזר ומסכן, הקנאה נוראית .....
    סגור
  • 31.
    תסכול מוליד שנאה, מוליד פוסט ארוך ומתיימר
    טובה 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    5 4
    גולדן חבר בחבורת המתוסכלים, שכל תחזיותיהם הפוליטיות התפוגגו והם מוציאים את תסכולם בהפצת שנאה. אראל סגל, גלית, לינור, טאוב וגולדן, שמתוסכל שבעתיים כי ספרו זכה לבקורות קשות. טרמפ לא נבחר, ביבי הפסיד, בנטנראש ממשלה, לפיד שר חוץ ואתה סופר לא מוצלח, שעתידו בעבר, אם בכלל.
    סגור
  • 30.
    כל מילה! איזה ניטוח! שאפו, גולדן!
    אלי 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    6 7
    לפידון, הוא פרי של מזימות מלוכלכות ושטיפת מח אגרסיבית באמצעות תיקשורת קנויה שמחטאת לתפקידה האמיתית. כך היתקדם דמאגוג בשקל, שלא עשה כלום בחייו, היתיק, כמו חברו זבנט מאחרים. ממשלת בבל מסוכנת מאוד!!! אסור להייות שעננים. בורות והיתרםסות של אפסים מסוכנות למדינה.
    סגור
  • 29.
    יאיר לפיד
    משה ניסן 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    6 5
    יבוא יום בעתיד ( לא יודע להגדיר זמן ) שכולנו נגיד את המשפט הזה : יאיר לפיד היה ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לנו. אני מאמין ביאיר לפיד יהיה ראש ממשלה מצויין.
    סגור
  • אוי ואבוי
    יעקב 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    איש רדוד ורפה שכל. יאיר לפיד לא יהיה לעולם ראש ממשלה. הוא פשוט בדיחה.אדם שקיבל 19 מנדטים מוותר על תפקיד ראש הממשלה ונותן לתחמו אותו על ידי סחטן שקרן ולא אמין לא ראוי להיות אפילו ראש ועד בית.
    סגור
  • 28.
    יאיר לפיד
    אביב 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 4
    יר לפיד מדויק ואינטיליגנטי ואתה,גולדן שטוף קנאה צרות עין ופחד. רב לך
    סגור
  • 27.
    מסכימה עם כל מילה
    מטקה 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    10 2
    תודה רבה על התוכן המלכים והאמיתי כשלעצמו.
    סגור
  • 26.
    מסכים עם כל מה שאמרת. אכן, לפיד הוא פיגוע (ל"ת)
    אמיר 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • 25.
    גולדן הצלחתי להבין. תודה
    הצבעתי ללפיד 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מה עושים עכשיו, מי ייצג אותנו?
    סגור
  • 24.
    גולדן יצא לכמה שעות מהביוב
    דובי אשוש 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 12
    לא להתרגש ולא להתייחס ברצינות. בתור ביובאי ותיק ממעריציו של ביובון מלך הביביסטים אין לקוראים הרבה ציפיות מקלדן בעל מח מנוון.
    סגור
  • 23.
    מה עובר עליך גולדן?
    יוני 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    7 7
    מה עובר עליך?הפכת לבלתי נסבל .מילא הדעות המוזרות שאת ה משמיע זכותך.אבל מראה פניך על במירקע בלתי נסבלת.פיך השופע אמרות יעני חכמות מעוות עוויות פניך דוחות וחשיפת שיניך מתחת לפניך המיוסרת וסנטרך המזדקר גורמים לצופה הרגשת אי נוחות ודחייה מוחלטת מהמסך .עשה לעצמך טובה .תמשיך להלל ולשבח את האיש מושא הערצתך ככל שתרצה תאהב את התנהלותו האישית ושל בני משפחתו תעריץ את הדוגמה האישת שהוא מציג לציבור תהלל את נכונותו לקרבן אישי אבל תעשה שאת זה באות הכתובה והסר עצמך ממהמסך .אתה לא עובר את זהSORRY
    סגור
  • 22.
    מי זה גולדן
    אליהו 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    4 8
    כשאוקס פוגש מקלדת חחחחחח
    סגור
  • מי זה לפיד
    ביידן 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מי זה לפיד
    סגור
  • זה שאומר אמת (ל"ת)
    האמת 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 21.
    גולדן אתה כל כך מדוייק
    אחד שיודע 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    12 5
    גולדן אתה כל כך מדוייק וניכר שהבזיון הזה גורם לך לצער כעס ואכזבה גדולים כמו לכולנו מבורות ההנהגה ומבורות העם חבל שהגענו לכדי כך
    סגור
  • 20.
    לפיד
    גידי 07/2021/18
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כל מילה בסלע , לפיד הוא הפוליטקאי המסוכן ביותר לעם ישראל , הוא אפס וכלומניק , דדוד וחלול , ובקיצור : מה שיש לביבי בעכוזו , אין ללפיד בקודקודו...
    סגור
  • 19.
    את לפיד לא צריך לתקוף, אלא רק לצטט
    דוד מהשרון 07/2021/18
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אין לי בעיה עם אנשים בעלי יכולות, אוטודידקטים שיודעים לקרוא ולנתח חומר, בלי קשר להשכלתם. דוגמה אחת מני רבות - צבי ינאי ז"ל שהיה מדהים ללא תעודת בגרות, ויש עוד כמה. לפיד הוא דוגמן. הוא כותב, אבל היות שאינו קורא, הרי חלק גדול מאד ממה שכותב - תלוש מהמציאות, גדוש חוסר דיוקים ובפועל לא אמת, קוראי הטורים שלו "שתו בצמא את דבריו" מבלי להעיר על טעויותיו הרבות. אף אחד בעיתון שפרסם את דבריו לא קם והעיר על אי אמירת אמת, משום שהאנשים רדודים ולא יודעים לקרוא טקסט, אלא מקבלים מה שמוגש באריזה יפה. ועל זאת נאמר בהפוך על הפוך : "הסתכל בקנקן ולא במה שאין בו". הקליקו "ב מיכאל יאיר לפיד" – לפיד שייך את קופרניקוס לחכמי יון העתיקה, את ג'קומטי לאמני הרנסנס, החוקה האמריקאית נכתבה על ידי אדמס ולא ועדה (הייתה ועדה) וכו'. לפי ב מיכאל- מי שכותב דברים לא נכונים מבלי להשקיע מספר שניות על מקלדת הוא רשלן ויהי. כשר אוצר כתב על "פרדוקס הסלע" שייחס לפילוסוף היווני זנון מהמאה ה 16 - רק שהפרודוקס לא של זנון והוא לא חי במאה ה 16. אצטט את אברהם לינקולן: "טוב יותר לשתוק ולהיחשב לטיפש, מאשר לדבר ולהסיר את הספק."
    סגור
  • 18.
    מזמן אמרתי כי לפיד מוציא שם רע לרדידות
    דוד מהשרון 07/2021/18
    הגב לתגובה זו
    11 2
    לסיכום: הסתכל בקנקן ולא במה שאין בו !!! לפיד היה בין הנעדרים הבולטים מהכנסת, לדבריו כדי לייצג את ישראל בעולם (מטעם עצמו). כשראיינו אותו על המיקום הנמוך שלו מבחינת הופעה לכנסת בה הוא "עובד" טען כי הוא משתתף בדיוני ועדות המשנה .... היה חבר בוועדת חו"ב ובשתי תתי ועדות: א) ועדת המשנה למודיעין, שירותים חשאיים ושבויים ונעדרים ב) ועדת המשנה למדיניות חוץ והסברה. האם לפיד אכן הגיע כטענתו לוועדות אלו? מתוך 177 ישיבות המליאה של הוועדה לפיד נכח ב 10 בלבד, כלומר טרח להופיע פעם ב-18 ישיבות. כאמור, זו אולי ועדה פחות חשובה, אז ניגש לבדוק את שאר הוועדות. ועדת המשנה היוקרתית למודיעין ושירותים חשאיים: לפיד הגיע ל-32 מתוך 98 ישיבות - הנוכחות הנמוכה ביותר מבין המשתתפים. מדיניות חוץ והסברה: מתוך 34 ישיבות לפיד הגיע רק לישיבה אחת. למעשה, לפיד כלל לא ידע שהוא חבר בה. נאלצנו לוודא זאת מול הכנסת (כן לפיד, אתה חבר בה) מודאגים? גם אנו. קשה להגיד מה גרוע יותר - העובדה שלפיד משקר או שבאמת אינו יודע זאת?
    סגור
  • 17.
    לפיד
    יוסף 07/2021/17
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הצהרתו של לפיד תואמת לחלוטין את מדיניותו של סטלין במהלך מלחמת העולם השנייה ואחריה. נטען כי לא רק יהודים נהרגו במחנות המוות ולכן אין צורך להדגיש את הטרגדיה של העם היהודי. גורלם של יהודים שנהרגו ונקברו בחיים רק בגלל היותם יהודים הוצע שלא להיחשב למשהו מיוחד. גישה אנטישמית זו נוקטת על ידי שר החוץ הישראלי. פלאים !!! שר יהודי אנטישמי !!!
    סגור
  • 16.
    בול
    יוני 07/2021/17
    הגב לתגובה זו
    8 2
    לפיד פשוט אדם שטחי ובור.
    סגור
  • 15.
    מה עשינו שאתה מגדיר אותנו ככה?
    דניאל 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    תעשו לעצמכם טובה ותקראו את עיקר דבריו. עיקר דבריו נאמרו בסוף - "המאבק אינו בין אנטישמים ויהודים, המאבק הוא בין אנטישמים וכל מי שמאמין בערכים כמו שיוויון, וצדק ואהבת האדם." יאיר לפיד בעצם הגדיר פה את כל האופוזיציה שמתנגדת לערכים אלו כערכי יסוד, כאנטישמים. הוא עוד מתבייש להגיד "נאצים" אבל זה לא רחוק, עוד יבוא היום וזו תהיה ההגדרה שלנו. זה משחק מסוכן, הרבה אנשים מטומטמים בסמאל לוקחים את דבריו ברצינות רבה, ואם יאמצו את ההגדרה הזו, הם יחושו שנאה קיצונית כלפינו עד כדי רצון לרצוח. כפי שהמשיך לפיד לאיים, כדבריו: "אם לא תעזור לנו היום להלחם נגד האנטישמיות, מישהו עלול בעתיד להסתכל על הילד שלך ולהגיד לעצמו, ״אני שונא אותו, אני רוצה שהוא ימות.״" זה מביך גם שהוא מתייחס לממשלתו כממשת אחדות וריפוי, והוא יושב ומגדיר את כל האופוזיציה (חוץ מהמשותפת כמובן) כנאצים כמשתמע. אתם פספסתם את העיקר והתמקדתם בטפל. זה שהוא לקח את האנטישמיות להיות כאחת מכל השנאות, ניחא. חמור, אבל ניחא. הוא ישב והגדיר פה אותי ואת משפחתי כנאצים! ואף אחד מהקואלויציה לא זועק!
    סגור
  • 14.
    רק היום הבנתי שהבדיחה עלינו
    אחת 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    8 1
    רק עם מטומטם יכול לבחור אדם הדיוט שמצהיר על עצמו שהוא אינו מבין דבר בכלכלה לשר אוצר, ולאחר מכן למנות את אותו אחד שלא מבין גם דבר במושגי יסוד בסיסיים ובהיסטוריה של עם ישראל לשר חוץ שיטייל וייצג אותו ברחבי העולם בדברי הבל ושטות גמורה, ובעתיד אפילו יאפשר לו להיות ראש הממשלה. איזו הזייה. העיקר יש לו תואר של כבוד מאונברסיטה כלשהי, בזכות הג׳ל בשיער ולא בזכות תעודת הבגרות שאין לו. רק בישראל. עצוב.
    סגור
  • תפתחי את העיניים ותתמקדי באמת
    לורה 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אל תשכח שמי שמינה אותו לשר אוצר זה הנוכל שלכם הוא ידע מה שעה, הכל כדי לפגוע ולהכשיל, לא בשביל לנהל נכון את הקופה של כולם.. מי שבחר אותו עשה רק לפגוע בו וגם בכם. אתם עיוורים שאתם לא יודעים את זה.
    סגור
  • 13.
    מילים נכונות ומדויקות
    א 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    17 4
    שי גולדן סיכם את נאום לפיד בצורה נבונה ונכונה. מדאיג ביותר שזהו שר החוץ שלנו וראש הממשלה החילופי. לפיד מראה שטחיות כשהמניע העיקרי למעשיו ופעולותיו הן הצורך להרשים ולנסות להיות מקורי.לפי ה"תאוריה" של לפיד הוא עצמו אנטישמי . זוכרים כיצד גידף את נתניהו שיסריחמליזול ואמר בכנסת שימרר את חיי הקואוליציה (כאשר היה באופוזיציה). לא ראוי לשום תפקיד ממלכתי.
    סגור
  • 12.
    כמה מטומטמים יש בעם שמסוגלים לבחור במטומטם הזה (ל"ת)
    עאלק בסקר 20 מנדטים 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    19 2
    סגור
  • 11.
    אתה חי בסרט מנופח בחשיבות עצמית!!!
    אני 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    4 6
    בואו אספר עלהשמדת העם הטזמני!! עם שנרצח כולו, בוא ואספר לך על השבטים בנמיביה שהושמדו בחצי!! חצ!!! י על ידי הגרמנים שביצעו בהם גם ניסויים ממש כמו בשואה! ואולי על השבטים המקומיים באמריקה, האינדיאניים, האינואיטים, האויגורים שכלואים בסין ונאנשים מדי יום שוב ושוב ושוב. בוא ואספר לך במה כל אלה שונים מהיהודים בכל זאת... אין להם קול. הם עניים, שבטים נידחים ולא חשובים. ואתה תמשיך להיות פוץ שחושב שהשמש זורחת לו מהתחת ורק הסבל שלו הוא החשוב ביותר בעולם. אפס. גזען.
    סגור
  • 10.
    קרנף ממורמר
    ביביסט 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    5 14
    הכותב הוא אדם מיסכן, בור, עצל, חפיפניק, חבל שרק עכשיו מבינים מה זה קרנף מחופף. נכון גם אתה משרבט בעיתונות (וניזרקת מרוב המקומות - עד שהגעת לרתחנת רדיו למתנחלים שמשדרת אות אותך ואת הילד המםגר של הקיסר). אך תראה לאן הגיע לפיד בכוחות עצמו? מעטים היו יוכלים עם כוחות עלומים להביא להעפתו של הקיסר מבלפור. לא פלא שאתה מקנא בלפיד ומתגולל עליו כמו אחרונת הביבסטים (למשל ביש גד"א). תמשיך לילל.
    סגור
  • 9.
    כל מילה בסלע.
    רז 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    21 3
    .
    סגור
  • כל מילה רק מקנאה. לפיד אמר אמת (ל"ת)
    ריי 07/2021/17
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • 8.
    גולדן אתה שטוף שינאה תרגיע. היה לנו מזה מספיק מהמלך שלך (ל"ת)
    בני בן 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    6 21
    סגור
  • 7.
    רק לנו מותר להיות קורבנות?
    אפי 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    3 9
    לפיד צודק.בכל מקום שרוצחים אנשים בגלל היותם שונים זה זהה לאנטישמיות.
    סגור
  • 6.
    גולדן אאוט
    זוזו 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    9 15
    נראה לי שכבר מזמן גולדן לא הסתכל במראה אחרת באמת היה רואה מי טיפש אוויל וכלומניק. כנראה המטרה שלו שביבי ישריין לו מקום בליכוד בבחירות הבאות כמו שעשה לגברת דיקסטל אבל הוא בחוכמתו הריקה לא מבין שבבחירות הבאות ביבי יהיה במקום אחר ואף אחד לא ישריין אותו. שימשיך לנבוח כי השיירה ממשיכה את דרכה
    סגור
  • 5.
    רדידות
    ביסלי 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הקללות והגידופים כמו מים מזוהמים שהמקור שלהם ביוב
    סגור
  • 4.
    צודק. לפיד דיקטטור פח עלוב.
    בההה 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    17 7
    ...
    סגור
  • 3.
    גולדן ביביסט
    בן 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    7 14
    אין מה לצפות מביבסטים עלובים. תפקידו בשיא. טוב לא ייצא מכם.
    סגור
  • בשניה שהוא החליט שהוא לא חלק מהגילדה הצבועה שלך הוא
    רז 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    8 6
    "ביביסט".
    סגור
  • 2.
    כל מילה בסלע
    רופא 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    18 1
    אלוהים יודע איך בור, חלול, טיפש, מלא עד להתפקע בסיסמאות ריקות מכל תוכן הגיע לאן שהגיע. המחשבה שהאדם הזה בעוד שנתיים יהיה ראש ממשלה עושה לי חלחלה
    סגור
  • 1.
    מיסתבר שחמור חכם יותר מלפיד !
    אסף 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    27 6
    החמור לפחות שותק !
    סגור
  • ב
    אמסלם 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 6
    אם הוא היה אמסלם הוא היה חכם והכל היה בסדר אתה ביביסט
    סגור