תקשורת ומדיה

האם תאגיד השידור מלא בהטרדות מיניות והתעמרות בעובדים?

תחקיר רחב ידיים של עיתון "הארץ" בשני חלקים טוען כי המקום בעל תרבות עבודה קלוקלת ומתעמרת בעובדים בתאגיד השידור הציבורי שכולל הטרדות מיניות שלא מטופלות. כאן 11: "התאגיד לא היסס לפטר עובדים ועובדות שהטרידו ופגעו באחרים"
מערכת ice |  4
כאן 11 (צילום freepik, ויקיפדיה)
לאחר לא מעט גבות שהורמו לאחרונה בעקבות עזיבה מרובה של עובדים את תאגיד השידור, תחקיר של תמר קפלנסקי ב"הארץ" טוען כי עשרות עדויות שהגיעו לעיתון מראות תרבות העבודה שכולל התעמרות, השפלות ועלבונות מצד מנהלים והטרדות מיניות שאינן מטופלות.
בכתבה מובאות עדויות רבות  למשל, על מנהל בחטיבת הדיגיטל שקורא לעובדות "זונה" ו"כלבה" ומדבר עם עובדים על גודל איבר המין שלהם ומנהלת אחרת בחטיבה קובעת כי עובדת מסוימת "צריכה זין" ומתבדחת על נכותו של עובד אחר. ישנן תלונות על שדרן הרדיו אבנר נעים שנוהג להשתין בשירותי הנשים בדלת פתוחה ובמקרה אחד הוא הצמיד את המפשעה שלו לפרצופה של אחת העובדות.
לטענת העיתון עובדים רבים אומרים כי התלונות אינן מטופלות והפוגעים לא נענשים ולדבריהם, הממונה על ההטרדות בתאגיד, לימור גריזים-מגן, נוהגת למסמס תלונות ואפילו מתבדחת עליהן. עובדות ועובדים מתארים ביקורת לא עניינית, יחס משפיל, סביבת עבודה רעילה ומשברים נפשיים בעקבות היחס שזכו לו. תאגיד השידור מסר בתגובה לתחקיר שחלקו השני יתפרסם מחר כי " לא היסס לפטר עובדים ועובדות שהטרידו ופגעו באחרים"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה שווה לנו התאגיד הזה
    זליג 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף לא שולט בו
    סגור
  • 1.
    גועל של סוטים (ל"ת)
    אלדד55 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • היתנהלות כלפי העובדים
    יש 03/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה תאגיד ציבור ותאגיד ציבור צריך לתת דוגמה איך מקומות העבודה צריכות להיתנהל מול העובדים
    סגור
  • תרבות ועבודה באווירה מישפחתי
    יש 03/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריכה להיות פו מישמעת והעבודה צריכה להיתנהל באווירה מישפחתי תוך מישמעת רצינית שתביא למיגור ההיתעמרות וההטרדות בעבודה זה הדרך
    סגור