השוק

בדרך לעוד יוניקורן: קרולוג'יקס השלימה גיוס של 55 מיליון דולר

הגיוס של קרולוג'יקס שעוסקת בניתוח נתוני אנליטיקס התבצע לפי שווי של כמה מאות מיליוני דולרים; עד היום גייסה החברה כמעט 100 מיליון דולר
ניצן כהן | 
מייסדי קרולוגיקס (צילום הדס פרץ)
חברת קרולוג'יקס (Coralogix) השלימה היום סבב גיוס C בהיקף של גייסה 55 מיליון דולר. מאז הקמתה גייסה החברה כמעט 100 מיליון דולר כשהגיוס האחרון התבצע לפי שווי חברה של כמה מאות מיליוני דולרים, שווי שמקרב את החברה למעמד הנחשק של יוניקורן.
קרולוג'יקס עוסקת בניטור וניתוח מידע באמצעות Machine Learning. מהחברה נמסר כי סבב הגיוס מלמד כי קיים ביקוש גובר לפלטפורמת ניתוח מידע בזמן אמת, שאינה מבוססת אחסון.
את הגיוס הובילה גרינפילד פרטנרס (Greenfield Partners), בהשתתפות Red Dot Capital Partners, קרן O.G. Tech של אייל עופר, Maor Ventures, והמשקיעים הוותיקים בחברה - 2B Angels ,Janvest Capital Partners, ו- StageOne Ventures, שהשתתפו בכל אחד מסבבי הגיוס עד כה.
קרולוג'יקס פיתחה פלטפורמה לניתוח מידע ממגוון סוגים בזמן אמת. הטכנולוגיה של החברה מספקת תובנות עמוקות וניתוח מגמות ללא צורך באחסון המידע, ובכך פותרת את אתגר עלויות האחסון עימו מתמודדות חברות רבות בעידן מחשוב הענן.
"הצמיחה האקספוננציאלית של מידע יוצרת מצב בו חברות נאלצות להתפשר על איכות התובנות", אמר אריאל אסרף, מנכ"ל Coralogix. "אנו מתמודדים בהצלחה עם אתגר זה באמצעות הטכנולוגיה שפיתחנו, המאפשרת ללקוחותינו להחליט כיצד הנתונים עוברים בצינורות העיבוד, ומספקת תובנות ללא צורך באחסון".
ברבעון האחרון דיווחה החברה על צמיחה של כמעט פי 3 לעומת הרבעון המקביל אשתקד, והכפילה את בסיס הלקוחות המשלם ליותר מ- 2,000. הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה להרחיב את הפלטפורמה שברשותה וליצור פתרון מקיף לנתונים מכל סוג ללא צורך באחסון.
"השינוי הדרמטי והטרנספורמציה הדיגיטלית מביאים לפיצוץ מידע, ומאלצים ארגונים גדולים לבחור בין עלויות גבוהות לכיסוי חלקי" אמר שי גרינפלד, שותף מנהל בחברת גרינפילד פרטנרס. "יכולת עיבוד הנתונים בזמן אמת של Coralogix מפעילה אלגוריתמים הפותרים את הדילמה הזו, ומביאים לחיסכון משמעותי בעלויות התפעול. לכן, לא הופתענו ממערך הלקוחות של Coralogix, המורכב מהחברות הגדולות והחדשניות בעולם. אנו שמחים לשתף פעולה עם אריאל וצוות Coralogix בדרכם לעצב מחדש את עתיד ניתוח המידע".
יוני פרין, סמנכ"ל הטכנולוגיות  של Coralogix, מוסיף, "המשימה שלנו היא להפוך את המידע הגולמי למיותר ולהתמקד בתובנות. סבב המימון הנוכחי יעזור לנו לקדם את החזון שלנו, ולתמוך באופן מושלם באופי האקספוננציאלי של תוכנה". לחברה יש כרגע יותר מ-2,000 לקוחות ברחבי העולם, כולל 10 חברות מתוך Fortune 100.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה