תקשורת ומדיה

"ברקוביץ' ודרוקר חלק מהדיפ סטייט, אופירה ומרציאנו מזרחיות מחמד"

אחרי שאתמול שוחררו שורה של ציטוטים שהסעירו את הליכוד ואנשי הימין מתוך הריאיון של מירי רגב בידיעות אחרונות, הבוקר מתפרסם הריאיון המלא והשרה לשעבר ממשיכה לספק פנינים "התפקיד של אופירה, רינה וקרן הוא לא להשתכנז", "נתניהו נתן למזרחים אפשרות להתקדם והגדיל להם את העושר"
מערכת ice |  16
מירי רגב (צילום אתר הכנסת)

אחרי מבול התגובות אתמול לאחר ששוחרר פרומו עם מספר ציטוטים מהריאיון של שרת התחבורה לשעבר ב'7 ימים' של ידיעות אחרונות, הבוקר מתפרסם הריאיון המלא ובו לא מעט ביקורת והאשמות שיורה שרת התחבורה כלפי העיתונאיות הבולטות ממוצא מזרחי בתקשורת הישראלית וכלפי אייל ברקוביץ' איתו יש לה סכסוך ארוך ממערכת הבחירות האחרונה.

רגב שוטחת בריאיון את טענותיה כי הסיבה שנתניהו לא בשלטון היא בגלל הדיפ סטייט שולט בישראל ומאשימה כי מי שהוא חלק חשוב ממנו הוא לא אחר מאייל ברקוביץ'. לטענתה הדיפ-שטייט הם למעשה "פקידים שהם שנים במערכת, שהם שחקנים פוליטיים ושהם מפריעים למקבלי ההחלטות שנבחרים לבצע את המדיניות שלהם.יש קליקות שמתחברות אחת לשנייה. זאת האליטה. האליטה המשפטית שמתחברת אל האליטה התקשורתית, שמתחברת אל האליטה הכספית".
"אייל ברקוביץ' הם חלק מהדיפ-סטייט" הפתיעה רגב והמשיכה "מי שאומר שאני שייכת לארגון פשע, אני אתן לו באבי אביו. סטייקוביץ' זה אדם שכל מי שמגיע אליו הוא אומר לו ’אתה תהיה ראש ממשלה‘. ניר ברקת ראש ממשלה. בני גנץ ראש ממשלה. תגיד לי, אין לך דרך? סטייקוביץ', כל שנייה אתה מתהפך. ואתה תגיד שאנחנו חברים בארגון פשע? אז אני מאיימת עליך, אתה לא תהיה מאמן נבחרת ישראל לא בגלל שאני לא אקבע, בגלל שאתה לא מייצג את הערכים שאני רוצה להעביר לשחקנים שלנו"
"אופירה הפכה להיות חלק מהשחקנים הפוליטיים שמשרתים את האג'נדה של השמאל" עברה רגב לתקוף את שותפתו לתכנית של ברקוביץ', אופירה אסייג והמשיכה לעוד מספר עיתונאיות בולטות יוצאות עדות המזרח בישראל. " יש לך את רינה מצליח, את קרן מרציאנו, את אופירה. כולם אנשים שבאו מבאר־שבע, מדימונה, מלוד, מקומות חלשים. אנשים שחוו את הטראומות של הסבים והסבתות שלנו, שהדירו אותם מהסיפור הישראלי, שלא הכניסו אותם לאתוס בכלל, שהם היו חלק מבניית הארץ הזאת. לא סיפרו את הסיפורים שלהם".
"רינה, קרן, אופירה, קיבלו מתנה. אתן תור הזהב הספרדי המזרחי. מה תפקידכן? לא להשתכנז ולהיות 'הם', אלא להביא את הייחודיות שלכן ואת הקול שלכן. זה שוויון הזדמנויות. לתת קונטרה לאברמוביץ', לתת קונטרה לברקוביץ'. ואת זה הן לא עושות. זה חבל לי. זה הפספוס. כי הן נשים חזקות, אינטליגנטיות, שפשוט נפלו לבור הזה של השמאל. של החיבוק. גולדה מאיר אמרה על הפנתרים 'הם לא נחמדים'. ואני אומרת, אני לא מתכוונת להיות מתנחמדת. והן בהרבה מאוד דברים מזרחיות מחמד. מה זה מזרחיות מחמד? הן בעצם רוצות להיות בסדר עם כולם. כשאתה בסדר עם כולם בסוף משהו שם קורה לך".
שרת התחבורה לשעבר אף הסבירה מדוע נתניהו שנחשב אליה בעצמו בעצם לא משויך לכל התגיות שהיא מדביקה "הוא המלך של אלה שמכנים אותם בבונים, וולגריים, מנשקי מזוזות, עדר של בהמות, צ'חצ'חים. הוא נתן להם את האפשרות להתקדם ולהשתלב. הוא הגדיל להם את העושר, הוא גרם שיהיו יותר מירי רגב, יותר משכילים, יותר דודי אמסלם. ב־21 'בעצם נחשפה הקליקה האשכנזית בממשלת הקומבינה, ממשלת המעמדות, שרוצה להחזיר אותנו למפא"י ולעצור את התנופה של העשור האחרון שביבי הוביל".
"מותר לשרה גם לחשוב שאירופאים הם עדינים ולמזרחים יש תרבות אחרת. של חיבוקים. של נשיקות. של להראות את האהבה. בסדר. יש הבדל באמת מאוד גדול בין תרבות מזרחית לתרבות אירופית. מה הבעיה?" הוסיפה רגב.
הדברים מצטרפים לביקורות שרגב משמיעה בריאיון כלפי אנשי מפלגתה שפורסמו כבר אתמול (חמישי). "אני בהחלט רואה את עצמי מובילה את הנהגת הליכוד, כן. הגיע הזמן לראשת ממשלה מזרחית. המזרחים, הליכודניקים, לאורך זמן בחרו באנשים בצבע הלבן להוביל אותם. יום אחרי ביבי נתניהו בליכוד יצטרכו חשבון נפש. אם הליכודניקים ימשיכו לבחור מנהיגים של די-אן-איי לבן, יקום ליכוד אחר. ליכוד מזרחי אמיתי".

תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    דיפ סטייט המטרה חיסון/חיסול הפוליטיקה היא רק תפאורה (ל"ת)
    חיליק 08/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    אבל גדלתי בפריפריה ובעוני
    אני נחשבת אליטה 08/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הורי האמריקאים יסדו קיבוץ בישראל.הם עלו מבוסטון ולימדו אותנו דבר אחד: יושר יושר יושר אז כל התיאוריה של מירי רגב נופלת.
    סגור
  • 12.
    אמת
    מוטי 08/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אם יש פה אנשים עם יושרה אז צריך להגיד את האמת...... הבעיה היום במדינה זה מזרח ומערב ולא רחוק היום שהכול התפוצץ לנו בפרצוף.......אולי הגברת לא אמרה את הדברים בצורה הנכונה אבל האמת השינאה של האשכנזים היא עובדה.....לצערי??
    סגור
  • 11.
    פודלים
    המצליף 08/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חיות מחמד של השמאל כל זמן שהפודלים והפודליות ילקקו את ישבני השמאל הרגע פוחדים להעביר ביקורת על השמאל והממשלה הקיקיונית הזו הם יזרקו למדורת השנאה ,חנפנים/ת מלכחי פינכה
    סגור
  • 10.
    מירי ענק , שברת אפילו את השיא של עצמך
    ליעד 08/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחלה שנאה , פילוג , שקרים , סתירות אבל ברקוביץ' דיפ סטייט ? צריך קודם להסביר לו מה זה דיפ סטייט , כדי שידע לאן הוא שייך.
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    מזרחית
    מיקי 08/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תלכי לעזאזל מירי רקב. את רוצה להביא למלחמת אחים. צריכים להעייף אותך מהכנסת. לפני שהיה מאוחר. מרוקאית טיפשה. תחזרי למרוקו שם מקומך.
    סגור
  • 8.
    מירי רגב
    יעל 08/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מירי לצערי משהו כנראה השתבש לך בראש. כשנאמר סייג לחכמה שתיקה, הוא נאמר עליך. פשוט סתמי את פיך מהשטויות שאת פולטת ושבי בשקט.
    סגור
  • 7.
    דיפ סטייט זו התשובה האוטומטית לכל דבר, משעמם (ל"ת)
    יערה 08/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    מה הבעיה? שאת שטיח
    גל 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וממשיכה לעודד שנאה שהפוליטיקה הקטנה שלך ניזונה ממנה, שהרי בלעדיה אין לך זכות קיום ולא למפלגה שלך. מה אם אותם עיתונאים לא מעוניינים במלחמה הזאת, בלהעיר שדים ישנים ולא רלוונטים? מה אם הם לא חושבים שעדיין יש אפליה בין מזרחים לאשכנזים ושצריך לתקוף את השמאל ולעודד שנאה בין מחנות? אפשר לא להסכים. צריך לקיים תרבות דיון ושיח, ולא לצרוח על המראיין שהוא שמאלן וחלק מהדיפסטייט שמנסה להפיל את נתניהו, כשאין לך תשובה טובה לענות לשאלה מתקילה שחושפת את ערוות המפלגה שלך. ממש לא הבנתי במה נתניהו תרם לקידום המזרחים. עדיין יש פערים חברתיים וכלכליים בין הפריפריה למרכז ואפליה על כך בצה"ל.
    סגור
  • 5.
    כל מילה בסלע.
    ג'ק 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 8
    .
    סגור
  • 4.
    לא סתם אמרו עליה שהיא בהמה
    רובי 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    17 3
    התחתנה עם אשכנזי שמאלני היתה שרה מספיק זמן לעזור לפריפריה חוץ מלהחיות את השד העדתי לא עשתה ולא תעשה בושה וחרפה דעות הזויות
    סגור
  • 3.
    עכשיו אני מבין למה היא ניסתה להרוס את הקולנוע הישראלי
    מהפוזיציה או מהמקפצה 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    9 4
    מירי רגב חיה בסרט בורקס-דרמה-בכי, והיא תמיד חלמה להפיק אותו עם המון ניצבים כשהיא בתפקיד הראשי (והיחיד). אז קודם כל היא ניסתה להרוס את המתחרים... הגיוני מאוד, מירי !
    סגור
  • 2.
    יודעת מה משותף לרינה מצליח, קרן מרציאנו ואופירה אסייג?
    אלי 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    20 4
    כן, כולן מזרחיות שבאו מהפריפריה... רק מה? מדובר בנשים חכמות, משכילות, מצליחות שלא התמסכנו למחייתן וטסו מעלה-מעלה, לאן שהכשרון והכישורים שלהן לקחו אותן. הן המודל לכל הצעירות מהפריפריה - לא את. מה הבאת חוץ מפלגנות, סכנסנות, שנאה והאשמת האחר? מאחל לך עוד שנים רבות באופוזיציה, כמשרתתו הנאמנה של הגביר האשכנזי נתניהו. זהו המקום ההולם ביותר עבור שניכם.
    סגור
  • חחח
    מוטי 08/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחחחחחחחחחחחח........
    סגור
  • ערימה של אופורטוניסטיות שיישרו קו עם האג'נדה.
    ג'ק 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    4 13
    לא חכמות, לא משכילות, לא שום דבר. מזרחיות מחמד בשירות האליטה. זה הרבה יותר עצוב מאשכנזי בשירות האליטה. הרבה יותר.
    סגור
  • 1.
    מי שינה את השם מסיבוני לרגב? מי נישאה לגבר אשכנזי?
    אפי 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    22 3
    הגמל לא רואה את דבשתו. בחיים הפרטיים שלה היא המתאזשכנזת האולטימטיבית... אבל העיקר לירות לכיוון אחרים. אין לה סיכוי להנהיג את הליכוד. רוב המצביעים המזרחים של המפלגה דוקא אוהבים מועמדים אשכנזים, כי מעריכים אותם יותר. מה לעשות... זו המציאות.
    סגור