תקשורת ומדיה

רינו צרור תוקף: "נתניהו העורך הראשי של גלי צה"ל"

רינו צרור יורה לכל הכיוונים וגם לא מהסס לתקוף את כלי התקשורת שרצים עם קמפיין לסגירת גלי צה"ל, מאשים את השתלטות נתניהו על התחנה יחד עם ברדוגו, ויש לו מה להגיד גם על המאזינים מהשמאל שנטשו: "אלה רגעים שבהם אנחנו צריכים חיזוק"
מערכת ice |  7
רינו צרור (צילום עמליה דואק)
העיתונאי רינו צרור, תוקף את ההחלטה לסגור את תחנת גלי צה"ל, מאשים את נתניהו בהשתלטות על התחנה ומבקר את כלי בתקשורת שבקמפיין לסגור את התחנה כדי לרשת אותה, ואת הפרשן הפוליטי של התחנה יעקב ברדוגו: "התפקיד של ברדוגו, להעצים את נתניהו".
בריאיון שערך בעיתון "דה מרקר", מתייחס צרור להליך סגירת התחנה ואומר: "אני חושב שזה מופרע. מופרע. כלי שידור עם כמיליון ו–700 אלף מאזינים ליום, ומה הטיעון שלך? שהוא לא ממלכתי? שזה לא מתאים לצבא?", והוסיף: "אתם מופרעים. אתם לא מבינים מה זה כלי שידור ומה הולך להיות כאן בלי התחנה הזאת".
מגיש גלי צה"ל גם תוקף את כלי התקשורת שלדבריו זנחו את התחנה והמאבק שלה ואף מוסיף מה לדעתו עומד מאחורי הקלעים: "את הסיפור של גלי צה"ל אפשר לסכם בכמה מילים אם מסתכלים עליו כמו שצריך, והמילים הן: 'ראש הממשלה נתניהו תפס את לשכת העורך הראשי של גלי צה"ל. נקודה".
על הכותרות שמקבל הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו, אומר צרור: "כל היום אתם אומרים 'ברדוגו ברדוגו', אבל ברדוגו הוא רק השכיר שקיבל את הרישיון להרוג. מי נתן את הרישיון? איזו תקשורת זו שכל היום מספרת לי למה ברדוגו לא בסדר או כן בסדר בגלל שהוא קילל או לא קילל, ולא אומרת שראש הממשלה תפס את לשכת העורך הראשי".
העיתונאי ממשיך להתייחס גם לברדוגו, ומכנה אותו כ-ביביסט. לשאלה אם התוספת של ברדוגו היא תעמולתית ולא ימנית, משיב צרור בחיוב: "זו תעמולה ביביסטית, מה הקשר לימין פה? יש לו בין היתר גם דעות שנוגעות בימין. אבל הוא עושה את העבודה שלו מצוין. וגם האחרים עושים פעולות מצוינות".
לדבריו ברדוגו החל לתקוף את גנץ מאז שזה האחרון התעמת עם נתניהו: "גנץ מותקף על ידי ברדוגו מהרגע שהתמודד מול נתניהו. בעצם, מהרגע שהוא חבר ליאיר לפיד. מאז הוא מותקף בחמת זעם. זה התפקיד של ברדוגו, להעצים את נתניהו".
על כך שבכוונת הממשלה להפוך את הרדיו למסחרי, מסכים לדבר צרור ומוסיף: "לא סתם אני חושב שמאחורי הניסיון לסגור את גל"צ יש התעסקות מסחרית. של הרדיו האזורי ועוד הרבה. ואני כבר שומע את שר התקשורת יועז הנדל אומר שהתדר של גלי צה"ל, אם יסגרו, יעבור לרדיו מסחרי. הם יעשו מכרז כזה או אחר. הם מכינים את הכל, הכל סבבה מבחינתם. הנה, לא יקרה שום דבר, יהיה לכם רדיו אבל הוא יהיה מסחרי. ארצי אבל מסחרי. נפלא. המשחק סגור. אם לא תצא אש ותכלה את הזוממים, אז הם סוגרים את המשחק סביב גלי צה"ל".
צרור ממשיך בביקורת נוקבת נגד כלי התקשורת שמעודדים את סגירת התחנה, במטרה לרשת אותה ומאשים את ynet וידיעות אחרונות שבקמפיין לסגירת התחנה. כך, לדבריו, בעקבות השתלטות יו"ר האופוזיציה נתניהו, בכהונתו כראש הממשלה, על התחנה, החליטו מתנגדיו לעזוב את התחנה יחד איתו: "למה גנץ לא בלם את זה? למה הרמטכ"ל לא בלם? כי כל בלימה כזו פירושה עימות עם נתניהו", מאשים העיתונאי.
בסיום, צרור גם עם ביקורת כלפי המאזינים הוותיקים שעזבו את התחנה, לכאורה, בגלל עמדות ימניות שנכנסו: "פתאום מאזיני שמאל קלאסיים כעסו עלינו שיש את ברדוגו, שיש את עירית לינור, אז הם הלכו. ואתה אומר: זה צריך להיות הפוך. תחזקו, אל תלכו. תבינו, אלה רגעים שבהם אנחנו צריכים חיזוק".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    לרינו צרור אין מה לדאוג הלשון שלו עמוק בתחת של השמאל (ל"ת)
    רם 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    ברדוגו בלתי ניתן להאזנה - תת רמה של שיח
    משה 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מרגע שברדוגו הצטרף לגל"צ הפסקתי להקשיב לתחנה - הרס את כל השיח המאוזן. שיח נמוך, משתלט על כל שיחה בצורה מגעילה ומדבר שטויות בלי סוף. חבל לסגור את התחנה כשאפשר לפתור את הכל באמצעות פיטוריו של ברדוגו
    סגור
  • 5.
    ברדוגו איש עילג עיתונאי ודאי שלא אולי סמרטוט (ל"ת)
    סיסו 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    צרור של רוע
    שפי 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אל תתנו לצרור במה.כל ראיון כל מילה היא הטיה.צמר גפן לכאורה תמיד טבול בסם וחומר הרדמה.הוא מטיף על,מטפטף ומשסף במילים רכות את כמות הרעל המילולי באופן יום יומי. חסל סדר צרור בבקשה הוא משחק מצפון ומצפן שאיבד כיוון.ברברת מתמשכת יום יומית יחצנית.תן לנו מנוחה אוזננו עייפה.מוחנו טחון מהטרדה.
    סגור
  • 3.
    שיתבייש
    רפי 08/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רינו בימי נתניהו היה סופר כל בוקר מתים .והנה בימי בנט מילה לא .למה כי מתים כואבים רק כשנתניהו ראש ממשלה . רינו שופר פי מליון מברדוגו
    סגור
  • 2.
    עיתונאישלא דובר אמת
    אליריס 08/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיהוא החולה שיקבע עם צריך לחסן זכותו לא להתחסן רק שישאר בבית שלו אף אחד לא צריך לסבול בגלל שלא מתחסניםשישדר בזום
    סגור
  • 1.
    מנדלפליץ
    אלון 08/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התרגלתם ששומעים רק אתכם אההה רינו תדרט במים
    סגור