תקשורת ומדיה

אלדד יניב: כך ג'ו ביידן יקבל את נפתלי בנט

אלדד יניב יוצא במתקפה נגד התקשורת על הסיקור של דחיית פגישת הפסגה בין ראש הממשלה לנשיא ארצות הברית ופינק בספויילר משלו וסיכום של הפגישה. יניב תקף: "כולה נדחתה הפגישה ביממה. כבר יש כותרות על חורבן" 
מערכת ice |  3
אלדד יניב (צילום בן קלמר, פלאש 90)
הפעיל הפוליטי אלדד יניב יצא היום (שישי) בביקורת נגד התקשורת על סיקור דחיית הפגישה בין ראש ממשלת ישראל, נפתלי בנט ונשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, לאחר הפיגוע של ארגון הטרור דעא"ש בנמל התעופה בקאבול בירת אפגניסטן. 
כזכור, אמש הייתה אמורה להיות פגישת הפסגה, הפגישה הראשונה של ראש הממשלה החדש נפתלי בנט עם נשיא ארצות הברית. במהלך השבוע בנט טס לארצות הברית. כבר ביציאה מנמל התעופה בן גוריון, בנט נתקל בקשיים כשיצא למראה הפגנה של עובדי ענף התעופה. 
בנט העלה לרשתות החברתיות תמונה שלו מניח תפילין על אדמת ארצות הברית. בהמשך נפגש עם כמה אנשי מפתח בארצות הברית כמו מזכיר המדינה האמריקאי, אנטוני בלינקן. בנט נפגש גם עם מזכיר ההגנה האמריקאי לויד אוסטין בפגישה שנערכה בפנטגון. פגישה נוספת של בנט הייתה עם מנכ"ל ארגון אייפאק, הוועד הישראל-אמריקאי לענייני ציבור, הווארד קור. אמש כאמור היה אמור להיפגש עם נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, אך הפגישה נדחתה ביממה והשניים שוחחו בפלאפון במהלך הלילה, הדחייה נעשתה בשל הפיגוע בקאבול.
אלדד יניב לא אהב את הכותרות בתקשורת במהלך הבוקר ויצא במתקפה. "כולה נדחתה הפגישה ביממה. כבר יש כותרות על חורבן" כתב אלדד יניב בדף הטוויטר שלו והוסיף תרחיש די אופטימי "ספויילר: ביידן יקבל את בנט כמו מלך. כמו שהאמריקאים יודעים להראות לכולם בעד מי הם. זה טוב לישראל שאמריקה איתנו. הסיכום יהיה: זה התחיל ברגל שמאל והסתיים בהצלחה גדולה. בנט כבש את ביידן".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חנפנות
    אלדי 08/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    קשקשנות של טיפש עם רמת שכל כגובה דשא אחרי כיסוח אלים. החורבן הוא לא בדחיה החורבן זה האיש הנוכל, השקרן, הרמאי וגונב הקולות הסחטן. זה לא ראש ממשלה וזאת לא ממשלת שינוי אלא שיסוי והסתה אנטי דתית.
    סגור
  • 2.
    הפגישה הגדולה והטובה מכולן!
    ח״ן 08/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף זה יהיה שוס! אגב, גם פוטין ייבש את נתניהו שהמתין אצלו עד בוש..
    סגור
  • 1.
    צודק הפעם
    אבי 08/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קרה אסון נוראי לאמריקאים והפגישה נדחתה. לנתניהו לא היו דוחים במצב כזה, נכון ביביסטים?
    סגור