תקשורת ומדיה

רן בוקר בביקורת חריפה על פרסי אופיר: "אירוע מזעזע"

כתב התרבות והבידור של ynet סיקר את טקס פרסי אופיר ויצא בביקורת מאוד חריפה על הטקס והמשתתפים בו בטענה שהיה פוליטי ביותר. בוקר כתב בדף האינסטגרם: "הזדעזעתי להיות חלק מהטקס הזה שלא משקף כהוא זה את החברה הישראלית"
מערכת ice |  7
רן בוקר (צילום אייס)
כתב התרבות והבידור של ynet, רן בוקר, השתתף אמש (שלישי) בטקס פרסי אופיר, מסתבר שהכתב לא אהב את האירוע בלשון המעטה בעקבות המעורבות הפוליטית של המשתתפים בטקס ופתח במתקפה חריפה בפוסט שהעלה לדף האינסטגרם. 
"זה היה מזעזע. אירוע מזעזע" כתב בוקר והחל לפרט "טקס פרסי אופיר שאמור לחגוג את הקולנוע הישראלי, היה פוליטי ביותר, זאת על אף אמירת יו״ר האקדמיה כי 'הקולנוע ברובו אישי ולא פוליטי'. לפי מה שנאמר על הבמה הערב, בישראל ישנה רק בעיה אחת - והיא הקונפליקט עם הפלסטינים. אין בעית רקטות בעוטף עזה, אין בעיות פשיעה בדרום, אין בעיה בתרבות הישראלית שדיממה בשנה האחרונה,אין מחאת המתמחים, החינוך משגשג, הכלכלה משגשגת, אין קורונה. יש רק בעיה אחת - והיא היחס של ישראל לפלסטינים".
בוקר תקף: "קולנוע יכול וצריך לספר את הסיפור שכל יוצר מרגיש ורוצה לספר. אבל לא יכול להיות שבמדינת ישראל 2021, חגיגת הקולנוע כחול לבן תהפוך לחגיגת קולנוע ירוקה שחורה ואדומה בדמות דגל הרשות הפלסטינית. הזדעזעתי להיות חלק מהטקס הזה שלא משקף כהוא זה את החברה הישראלית כולה ומייצג רק נדבך אחד בה. צדיקה אחת בסדום הייתה השחקנית ריימונד אמסלם שדיברה על בעיית הזנות בישראל. פרט לזה - זה היה מזעזע. התביישתי. ולאלו שעלו הערב על הבמה יש לי רק דבר אחד להגיד לכם. יותר נכון להראות לכם: (אמוג'י של דגל ישראל) על אפכם ועל חמתכם".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    צודק!
    רינת 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טקס? ממש לא אירוע הוקרה לסבלם של הפלסטינים. ליוצרי קולנוע בנושאים אחרים אין סיכוי! פרס אופיר? שיבחרו שם אחר... מבינים כבר מאיזה ארסנל שמות...
    סגור
  • 5.
    מזועזעת!
    רחל 10/2021/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תת-רמה של טקס...פוליטי ומוכתב מראש! העיקר שמדברים ערבית - והסרט מוכתר. בושה!!
    סגור
  • 4.
    אירוע ברמה של מתנס (ל"ת)
    1 10/2021/06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 3.
    אימוג'י זה פח
    אמא עובדת 10/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אם זה מה שעולה כבעיה הכי מציפה בארץ, מה יש להתכחש ולהזכיר את כל יתר הצרות? הכיבוש גרם לרוע ומצוקה וכנראה כאב שחייב למאת גם באומנות הקולנוע. לצקצק בלשון זה בדיחה... טול קורה מבין עיניך. היית מעדיף שנעסוק רק במה שראוי בעיניך?!
    סגור
  • 2.
    הכותב הינו ביביסט מתוסכל וממורמר.מסכן בסך הכל ,קשה לו
    ימני ולא ביביסט עלוב 10/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 17
    עם אנשים שנהנים מהחיים.
    סגור
  • אין לנו שום סיבה לחלק פרסים לפלסטינים
    מה הקשר לביבי? 10/2021/06
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הפלסטיניאיות היא תנועה ניאו נאצית שחרטה על דיגלה את השמדת העם היהודי בדיוק כמו התנועה הנאצית בגרמניה.
    סגור
  • 1.
    אני מסכים עם כל מילה.
    רמי 10/2021/06
    הגב לתגובה זו
    15 0
    האנשים הללו הפכו להיות זחוחים וחושבים שהשמש זורחת להם מן התחת. מישהו צריך להחזיר אותם למקומם הטבעי ולהגיד להם:"אתם רק שחקנים ולא קובעי המדיניו".
    סגור