תקשורת ומדיה

בנט ונתניהו התנגחו במליאה: "כשהתקציב יעבור, עידן חדש בליכוד"

בקרוב יחלו ההצבעות בנוגע להעברת תקציב המדינה לשנים 2021-2022. ראש הממשלה נפתלי בנט תקף בנאום, יו"ר האופוזיציה השיב אש בנאום משלו. סער: "נאום רעיל וגדוש הסתה וכזבים"
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו ונפתלי בנט (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
הערב (רביעי) תחל חגיגה במליאת הכנסת של ההצבעות על העברת תקציב המדינה לשנים 2021-2022 ועל ההסתייגויות לתקציב. הקואליציה מקווה להעביר את התקציב, באופוזיציה מקווים שהתקציב לא יעבור והרשימה המשותפת אמרה כי היא תצביע נגד ההסתייגויות לתקציב וגם נגד התקציב. 
לפני שהחלה ההצבעה עלו ראש הממשלה נפתלי בנט ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לנאום בזה אחר זה. בנט תקף את נתניהו בנאום שלו: "זו שעה חשובה ליציבות המדינה ולחיים הכלכליים שלה. אחרי שלוש שנים וחצי של בלאגן, ניהול כושל, שיתוק מערכות ושנים שבהן המדינה הייתה כלי במשחק אישי - הקשבנו לקולם של האזרחים. יש מי שרוצה מדינת ישראל יציבה ויש מי שרוצה תוהו ובוהו תמידי. תוהו ובוהו זה המודל העסקי שלך ביבי.
נתניהו הוא האיש שהמציא את מזוודות הכסף לחמאס. אבו יאיר הוא האיש שהכשיר את רע"מ. הייתי בחדר הסגור שביבי שיבח את מנסור עבאס שהוא אמיץ. למה ביבי שלח את מנסור לרב דרוקמן? אבו יאיר, כשהתקציב יעבור ייפתח עידן חדש בליכוד" הנאום של בנט לווה בקריאות בוז מהאופוזיציה, חברי האופוזיציה ספרו לאחור מעשר בכדי לצעוק יחדיו "אפס".
 
 נתניהו עלה מיד אחריו למליאה ותקף בעצמו: ""אלפי ישראלים התקבצו מכל הארץ למפגן דמוקרטי ועוצמתי. היה שם רגע אחד מאוד מרגש, כאשר הם הניפו מעלה את הטלפונים המוארים שלהם ושרו כאיש אחד 'באנו חושך לגרש'. בהמשך יצא נגד התקציב המתכונן ואמר: "ובכן, באנו חושך לגרש - אבל במקום שנוכל לברך על הניסים אנחנו מקבלים מיסים. זה כל כך אופייני - ממשלת השקר עושה את ההפך הגמור ממה שהבטיחה.
בנט הבטיח להוריד מיסים. המזל של כולנו שאין מס על ההבטחות של בנט אחרת כלכלת ישראל הייתה קורסת לדורות. הם מעלים מיסים על שתייה קלה, כלים חד"פ, מס על הפריפריה שקוראים לו בשם מכובס מס גודש. אלה מיסים שיוצרים אפליה חמורה נגד השכבות החלשות והחברה החרדית ונגד הפריפריה. עם כל הניסיון שלי בפוליטיקה לא העלתי בדעתי שהכסף של אזרחי ישראל יועבר מהתקציב לעמותות של התנועה האיסלאמית. הון עתק. מה הפלא שחמאס ואבו מאזן רוצים שהתקציב הזה יעבור?
בנט שיקר לציבור, שיקר לבוחריו, שיקר לכל אזרחי ישראל. זאת הסיבה לכך שהוא בקושי עובר את אחוז החסימה, אם בכלל. המוני ישראלים שמרגישים מרומים חוזרים היום הביתה ובאים לליכוד ולמפלגות הימין האמיתי. הם רוצים לראות את הממשלה נופלת. הם רוצים ממשלה אמיתית ולא ממשלת ריאליטי. אני פונה לאלה בקואליציה שדיברנו איתם בימים האחרונים. ראינו אתכם מתכווצים בחוסר נחת ובבושה כי אתם יודעים את האמת. מכרתם את כל העקרונות שלכם בשביל ג'וב לזמן קצר".
בתגובה לנאום של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, שר המשפטים גדעון סער תקף: "בנאום רעיל וגדוש הסתה וכזבים נמנע נתניהו מלהשיב על שאלה אחת: מדוע בעצם הוא לא העביר תקציב כשיכול היה לעשות זאת לפני שנה למען המדינה". עמיחי שיקלי השיב לסער: "חבל על התירוצים גדעון, אתם חוצים את הרוביקון".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביבי המסית הלאומי
    אבי 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביבי שחרר אותנו מנוכחותך בפוליטיקה אתה מרסק את המדינה וקח איתך את אמסלם ומאי גולן וגלית דיסטיטיאן מירי רגב וכל הכנופייה שהורסת את המדינה שנילחמנו עליה והקזנו דם די די
    סגור
  • 2.
    השיח הרעיל השיקרי והמסית
    איציק 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביבי שקרן פתלוגי הרס את המדינה הרס את הליכוד והכניס אנשים תת רמה שזה בושה ודוגמא גרועה לילדים והנכדים שלנו אנשים כמו אמסלם מאי גולן מירי רגב דיסטיאן פשוט מכתימים את השיח הציבורי ניבולי פה חוסר כבוד זה לא הליכוד אצל בגין ושמיר לא היו נותנים לאנשים כאלה דריסת רגל וביבי מרומם אותם בושה לילדים ולנכדים שלנו ולעתיד המדינה
    סגור
  • 1.
    חה חה חה. בנט עשה לסגול השיער בית ספר
    כץ 11/2021/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יאללה, שים גז למשפט שלך. נקווה שייבחר בליכוד מישהו נורמלי.
    סגור