תקשורת ומדיה

מיכל רוזין תוקפת את סמוטריץ': "לא עושים חשבון נפש"

חברת הכנסת ממרצ תוקפת את יושב ראש הציונות הדתית לאחר ציוץ פוגעני שהעלה עליו בדף הטוויטר שלו. רוזין התייחסה לכך שדווקא היום בציון 26 שנים לרצח רבין נכתב ציוץ שכזה: "אין ביכולתם להסיק מסקנות". גלעד קריב: "מסית נשאר מסית"
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ ומיכל רוזין (צילום טוויטר בצלאל סמוטריץ)
חברת הכנסת מיכל רוזין ממרצ תקפה היום (חמישי) את יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'. על אף החברות הטובה בין השניים והפרגון שסמוטריץ' דאג לשתף ביום שבו רוזין נכנסה לכנסת במסגרת החוק הנורווגי. והיום, 26 שנה לציון רצח ראש ממשלת ישראל יצחק רבין ז"ל, רוזין תוקפת את סמוטריץ' על ציוץ פוגעני שכתב על ראש הממשלה נפתלי בנט.  גם גלעד קריב תקף.
כאמור, בצלאל סמוטריץ' העלה היום תמונה של נפתלי בנט לוחץ יד למנסור עבאס המליאה וכתב: "והמלך והמן ישבו לשתות והעיר שושן נבוכה". הציוץ של סמוטריץ' עור סערה בקרב מפלגות הקואליציה. 
מיכל רוזין, כאמור, חברה טובה של סמוטריץ', כשנכנסה לכנסת שוב, סמוטריץ' כתב בדף הטוויטר שלו: "מכל הרע של הממשלה הזו יצא גם דבר אחד טוב. מיכל רוזין חזרה לכנסת. מיכל היא יריבה אידיאולוגית קשה אך ראויה. ברוכה השבה. אני אמנם הולך לעבוד קשה כדי שזה לא יהיה להרבה זמן, אבל את יודעת שזה לא אישי חלילה".
אותה רוזין היום דווקא תקפה את סמוטריץ' על הציוץ ותקפה: "היום ה-04 בנובמבר יום הרצח של ראש הממשלה יצחק רבין. בימין לא עשו אף פעם חשבון נפש ואין ביכולתם להסיק את המסקנות". גם יו"ר ועדת חוקה תקף: "גם כלובשים חליפה ושמים עניבה, גזען נשאר גזען, אדם אלים נשאר אדם אלים, ומסית נשאר מסית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה