תקשורת ומדיה

סמוטריץ' מפרגן לחברת הכנסת ממרצ: "יצא גם דבר אחד טוב מהממשלה החדשה"

יו"ר הציונות הדתית העלה תמונה שלו עם חברת הכנסת החדשה-ישנה מיכל רוזין ממרצ וכתב: "יריבה אידיאולוגית קשה אך ראויה. ברוכה השבה!"
מערכת ice |  5
בצלאל סמוטריץ ומיכל רוזין (צילום טוויטר בצלאל סמוטריץ)
לא הרבה פעמים יוצא לחברי הכנסת לפרגן אחד לשני בעת האחרונה במיוחד לאור הקיטוב והקמת הממשלה החדשה. בטח כשמדובר בחברי כנסת משתי מפלגות קצה של המפה הפוליטית זה אפילו הרבה יותר מורכב וקשה. יחד עם זאת לפני זמן קצר בצלאל סמוטריץ' בחר לפרגן לחברת הכנסת ממרץ, מיכל רוזין.
רוזין נכנסה לראשונה לכנסת ה-19 מטעם מרצ וכיהנה גם בכנסות ה-20 וה-21. בארבעת מערכות הבחירות האחרונות לא צליחה להיכנס מטעם הרשימות השונות שכללו את מרצ, אולם למערכת הבחירות האחרונה דורגה במקום השביעי ברשימת המפלגה לכנסת ועקב החוק הנורווגי חזרה הבוקר לכהן כחברת כנסת מן המניין.
סמוטריץ' בירך את רוזין צייץ בטוויטר תמונה של בניהם וכתב: "מכל הרע של הממשלה הזו יצא גם דבר אחד טוב...מיכל רוזין חזרה לכנסת. מיכל היא יריבה אידיאולוגית קשה אך ראויה. ברוכה השבה!". יחד עם הברכה הגיעה גם עקיצה קטנה  ויו"ר הציונות הדתית סיים את ברכתו  באיחול "אני אמנם הולך לעבוד קשה כדי שזה לא יהיה להרבה זמן, אבל את יודעת שזה לא אישי חלילה..."
 הברכה של סמוטריץ' והחיבוק ההדדי בין השניים שהם משני הקצוות הרחוקים של המפה הפוליטית מצטרפת לעוד אירוע מחמם לב שנערך היום בכנסת. יחד עם רוזין, נכנסה לכנסת גם שירלי פינטו קדוש ממפלגת ימינה, במסגרת החוק הנורווגי המורחב. פינטו היא חברת הכנסת החירשת הראשונה אי פעם בישראל ולשם כהונתה הוכנו מבעוד מועד מספר עזרים שיאפשרו לה למלא את תפקידה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עוד יאשימו גם אותו שחבר לשמאל כדי להפיל את נתניהו
    גל 06/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא הרי זה שטרפד לנתניהו ממשלה בתמיכת רע"ם.
    סגור
  • 2.
    איך בוחרים שדרים
    nora 06/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלל ראשון שידבר ברור שיבינו אותם אחרת מה שווה? עקיבא נוביק יחד עם אוריה אלקיים ורועי קייס דחוף לקלינאי תקשורת. בולעים בין היתר מילים כבדי פה שלא ברור איך הגיעו למקצוע הזה. לתאגיד יש מספיק כסף שיטפלו בבני הטיפוחים שלהם
    סגור
  • 1.
    "איכשהו" הדברים האלה קורים רק מכיוון אחד
    דובב 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מצד שמאל רואים רק שנאה ותוקפנות.
    סגור
  • אני מבין שלא שמעת על הרכב הממשלה החדשה
    גל 06/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והיו לאחרונה כאלה משמאל שהביעו הערכה כלפי פוליטיקאים ימנים באולפני החדשות, למרות שאינם מסכימים עם דעותיהם, על עבודתם הפרלמנטרית ועל דבקות באידיאולוגיה.
    סגור
  • גפני ומיכאלי הם שותפים טובים
    שקרן 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיבדו אחד את השנייה בתקופה שגפני היה יו"ר ועדת הכספים!
    סגור