תקשורת ומדיה

ענת קם חוזרת לתקשורת, זה הג'וב החדש והמפתיע

העיתונאית ענת קם, חוזרת לתקשורת עם מינוי מפתיע באתר "הארץ", כמעט עשור מאז עבודתה האחרונה בענף. קם חוזרת דווקא לכלי התקשורת שהוביל לפרשה שנקשרה עם שמה, הובילה למעצר, ואף קיבלה פיצויים של מאות שקלים ממנו
מערכת ice |  2
ענת קם (צילום באדיבות המצלם)
העיתונאית, ענת קם, בת ה-34, סוגרת מעגל עם העיתון שהוביל את הפרשה שנקשרה לשמה, וקיבלה ג'וב חדש ומפתיע במדור הבועט של אתר "הארץ". קם מגיעה לאתר למעלה מעשור מעבודתה האחרונה בתקשורת.
כפי שפרסמנו ב-ice, על בחירתה של קם לכתוב טורי דעה באתר "הארץ", בהנהלה כנראה ראו את הפוטנציאל של כתיבתה, והיום (חמישי) הודיעו כי מונתה לעורכת הדעות של אתר הארץ - מדור המספק לא פעם כותרות.
נזכיר: עיתון הארץ קשור בפרשה של ענת קם שהובילה גם למעצרה. עיתונאי הארץ אורי בלאו הוא העיתונאי אליו העבירה קם מסמכים מסווגים בשנת 2008 שהובילו למעצרה והאשמה בריגול. לבסוף בית המשפט העליון בהחלטה של רוב קולות של חנן מלצר ועדנה ארבל אל מול נועם סולברג, קיצר את עונשה ל-3.5 שנים. בשנת 2013 תבעה קם בתביעה אזרחית את עיתון הארץ ואת המו"ל עמוס שוקן ב-2.6 מיליון שקל על חשיפתה כמקור. על פי החלטת בית המשפט העליון בתחילת השנה שעברה, נפסק כי הארץ ישלם לקם 270 אלף שקל, כמו ביטול החלטת בית המשפט המחוזי כי הארץ ואורי בלאו אחראים לחשיפת המסמכים.
 
בחירתה של קם ושל הנהלת הארץ מעניינת, לאור העבר בין העיתונאית ובין כלי התקשורת. הפעם, לא ככותבת טורי דעה, אלא לעורכת הדעות של אתר הארץ, משרה שכמובן בתשלום. קם אישרה את הפרטים ל-ice.
מאתר הארץ סירבו להגיב לידיעה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה אין עונש מוות למרגלים ומרגלות מי צריך אותם
    רמי 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אין עונש מוות למרגלים ומרגלות מי צריך אותם
    סגור
  • 1.
    עיתון הארץ חממה לעבריינים? (ל"ת)
    מושי 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור