תקשורת ומדיה

יאיר שרקי לוקח הפסקה מחדשות 12 בהודעה מפתיעה

אחרי שמעון ריקלין, גם העיתונאי של חדשות 12 הודיע כי הוא לוקח הפסקה מהתקשורת וכן גם מהרשתות החברתיות והבטיח: "נתראה בקרוב", גם הוא לא חשף מה הסיבה להפסקה היזומה: "לא מתחתן ולא מתפטר. מנוחה. יודע שב2021 זה כבר לא מקובל אבל בוחן את הקונספט"
מערכת ice |  3
יאיר שרקי (צילום Noam Revkin Fenton/Flash90)
יאיר שרקי, אחד העיתונאים המוכרים והוותיקים של חדשות 12, החליט שהוא יוצא להפסקה קלה ובטוויטר הפרטי שלו הסביר שהוא לוקח פסק זמן לא רק ממערכת החדשות, אלא גם מהרשתות החברתיות.
שרקי כתב לעוקביו: "לוקח הפסקה קלה מהעבודה ומקווה שגם מהטוויטר. נתראה בקרוב,
לכל המסמסים המודאגים והשמחים: לא מתחתן ולא מתפטר. מנוחה. יודע שב2021 זה כבר לא מקובל אבל בוחן את הקונספט". חלק מהתגובות היו מפרגנות למדי ואיחלו לו הנאה בזמן שייחסר, חלק עקצו: "עייפת מלהיות שופר?" , "בקרוב נראה אותך בלשכה של בנט".
 
העזיבה שלו מגיעה קצת אחרי שגם שמעון ריקלין הודיע שהוא לוקח הפסקה מערוץ 20 וגם מהרשתות החברתיות, כאשר מהאחרון הוא מצליח להתנתק קצת פחות. גם ריקלין לא הסביר את הסיבה לעזיבתו.
 
כזכור, ריקלין הפתיע כשכתב כי הוא עוזב את תחום התקשורת וגם בעמוד הטוויטר יוריד את רמת הפעילות שלו, "לפעמים אדם צריך לצאת להפסקה ולהתבונן. ולבדוק האם מה שהוא עושה מתאים לו ומהווה עשייה משמעותית עבורו. לכן אני יוצא לחופשה מהתוכנית שלי ובכלל מהתקשורת. וגם פה אשתדל לצמצם נוכחות ולהתעסק בנושאים אחרים. תודה לערוץ 20 על הכל ולכל הצופים היקרים שלי. ״כי חכמה הדרך מהצועד בה״ נתראה בשמחות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שרקי
    יצחק פריינד 11/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יאיר שרקי מתחתן. זאת הסיבה ל'פסק זמן' שלו
    סגור
  • אל תהיי רכלנית!! (ל"ת)
    דנה 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פטרו את שרקי פשוט כדי לנקות את השטח מהימין (ל"ת)
    לילי 11/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור