תקשורת ומדיה

ריקלין מטיל פצצה: "צריך הפסקה" האם הוא בדרך לפוליטיקה?

הפובלציסט הימני ומגיש ערוץ 20 יצא הערב בהודעה מפתיעה בעמוד הטוויטר שלו, בה כתב כי הוא לקראת הפסקה מעולם התקשורת, זאת על רקע השמועות על כניסה עתידית שלו לפוליטיקה
שירה יום טוב |  6
שמעון ריקלין (צילום פלאש 90/ משה שי)
שמעון ריקלין הפובלציסט הימני ואיש התקשורת מודיעה על שינוי כיוון מפתיע בציוץ בטוויטר. ריקלין, מגיש תוכנית קבועה בערוץ 20 הקרויה על שמו, "ריקלין ושות", ולאורך השנים האחרונות שימש כפרשן, כתב ובעל טור בכלי תקשורת שונים. כמו כן הוא מתפעל עמוד טוויטר פעיל מאוד ובין המשפיעים בישראל בו הוא מצייץ את דעותיו הימניות בנוגע לסדר היום ונקלע לקרבות טוויטר עם אנשי פובלציסטים שונים מהקשת הפוליטית הרחבה.
בציוץ שפירסם לפני שעה בטוויטר, הפתיע ריקלין כשכתב כי הוא עוזב את תחום התקשורת וגם בעמוד הטוויטר יוריד את רמת הפעילות שלו, "לפעמים אדם צריך לצאת להפסקה ולהתבונן. ולבדוק האם מה שהוא עושה מתאים לו ומהווה עשייה משמעותית עבורו. לכן אני יוצא לחופשה מהתוכנית שלי ובכלל מהתקשורת. וגם פה אשתדל לצמצם נוכחות ולהתעסק בנושאים אחרים. תודה לערוץ 20 על הכל ולכל הצופים היקרים שלי. ״כי חכמה הדרך מהצועד בה״ נתראה בשמחות".
איש הימין לא ציין לאן מועדות פניו אך יחד עם זאת, שמועות בתקופה האחרונה מצביעות על אפשרות כניסה שלו לפוליטיקה. כזכור, ריקלין התראיין ליותם זמרי וליטל שמש בתכניתם היום ברדיו גלי ישראל, ונשאל גם מהצד הפוליטי מה יקרה אם ייתקל במקרה בראש הממשלה נפתלי בנט, מה יאמר לו? "לא אומר לו מילה, אין מה לדבר איתם", ענה ריקלין לליטל שמש.
שמש אף הוסיפה ביקורת על כך שבנט סירב להתראיין בערוץ 20 וזאת לאחר שהתראיין בכל כלי התקשורת: "זה מראה שאין לו יותר בייס בימין. הוא פנה לכל הערוצים וגם לאתרי אינטרנט הכי איזוטורים, ודווקא בערוץ שהיה חשוב לו לההגיע ולהתראיין יום לפני הבחירות הוא לא הגיע".
 
מגיש ערוץ 20 ריקלין הוסיף על דבריה כי הוא מרגיש שבממשלה החדשה "מכינים לנו הפתעה, זו התחושה שלנו. הם גילו שטוסטר לא יכול להיות ראש ממשלה ונתניהו בליגה אחרת".
לאחר שאיש התקשורת הוסיף כי צריכה לקום מפלגה מימין לליכוד, הוסיף זמרי כי בנט "דפק" את האפשרות לכך כי כבר לא יאמינו לו, וריקלין חידד את דבריו: "אלא אם כן שיקלי יעמוד בראשה כי לשיקלי מאמינים", בהתייחסו לחבר הכנסת עמיחי שיקלי ממפלגת ימינה שמורד נכון לעכשיו בראש מפלגתו.
זמרי מייד שאל את ריקלין: "ואם שיקלי יפנה אליך שהוא מקים מפלגה והוא צריך אנשים שמחוברים, אתה שוקל את דבריו?", וריקלין ענה על כך: "בשלב זה לא שוקל שום דבר". זמרי דקדק בדבריו שרק בשלב זה.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    נתניהו הבטיח לו להיות
    רובין ניצן 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגנית ראש ממשלת קמבודיה
    סגור
  • 5.
    מדובר בבלון נפוח מלא מעצמו (ל"ת)
    אשכוליות 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 4.
    ריקלין, בוולט מחפשים שליחים. תרים טלפון.
    צח עזריה 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    11 0
    היית שליח מסור של ביבי. בטוח שתעשה עבודה סבירה גם בוולט - ולהבדיל מביבי, הם דוקא ישלמו לך. אין להם בעיה להכניס את היד לכיס.
    סגור
  • 3.
    Sho-far, so good
    Pony 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    Adios
    סגור
  • 2.
    ככה מותרים בערוץ 20 על מגנט רייטינג כמו ריקלין?
    מאיר אלקסלסי 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא יפה... הוא סחב אותם כל הדרך על הגב והביא אותם אל הישג השיא של 0.274% צפיה בפריים טיים.
    סגור
  • 1.
    ביבי קרס, הליכוד בקריסה - עכשיו גם השופרות בהתרסקות
    בני 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אני בבית עם הפופקורן, נהנה ממסע ההשמדה העצמית של הנאשם, עוזריו וכלבלביו במדיה.
    סגור