תקשורת ומדיה

זה הג'וב החדש של עקיבא נוביק

עקיבא נוביק מקבל ג'וב חדש בתאגיד השידור כאן, ועומד להיכנס לתחום חדש בתקשורת ולהחליף את אחד השדרנים הוותיקים ברדיו שהודיע בקיץ האחרון על עזיבה 
שירה יום טוב |  4
עקיבא נוביק (צילום טוויטר/עקיבא נוביק)
אחרי שפוטר בשנה שעברה מרשת 13, נראה שעקיבא נוביק רק חווה קפיצת מדרגה בקריירה העיתונאית שלו, והיום מדווח על הישג חדש של עיתונאי התאגיד שיתחיל להגיש תוכנית רדיו בתחנת האקטואליה כאן רשת ב.
לא מדובר בתוכנית חדשה, אלא בירישת מקום או מיקרופון של אחד המגישים הוותיקים שעזב בקיץ האחרון. מדובר בתוכנית השבועית דקלוינסון שהגישו יחד ירון דקל וחיים לוינסון בכל בוקר חמישי בתחנה. נוביק ייכנס כעת במקום דקל שיצא לשליחות מטעם הסוכנות היהודית וישדר לצד חברו לוינסון.
כזכור, דקל הודיע בתאגיד על עזיבתו בעקבות יציאה לשליחות מטעם הסוכנות היהודית. דקל מגיש בכאן רשת ב' את תוכנית "הרדיו" ובימי שישי את מהדורת חדשות השבוע. בתפקידו הקודם שימש כמפקד גלי צה"ל ובין היתר אחראי לסלוגן המוכר "מה שקורה עכשיו", ולפתיחה של דיווחי החדשות איתו.
חיים לוינסון כתב על הודעתו של דקל, "לא הכרתי את דקל אישית לפני שפנו אלי להגיש איתו ברדיו. היה לי זכות ללמוד מעיתונאי בקיא, מאוזן, מסור, שקול, חכם, שיודע מתי להגביר ומתי להנמיך מתי לתקןף ומתי לרכך. בית ספר לרדיו ותקשורת פוליטית. אבל כנראה שבקנדה יותר קר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תאגיד הקומבינות
    כתב בטלן 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדיחה
    סגור
  • 3.
    מסכן ההומלס
    אורה 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עקיבא נוביק ההולמס התקשורתי מצא מחסה
    סגור
  • 2.
    זה עקיבה המאיים ?
    ניר 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עקיבה אחי כדאי לך לחזור בך מהאיומים
    סגור
  • 1.
    מינוי ראוי. בהצלחה רבה (ל"ת)
    עופר 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור