תקשורת ומדיה

רמון יורה: "בנט מאותרג יותר משרון, ללפיד אין דרך"

בראיון לגלי ישראל, שר המשפטים לשעבר יצא בביקורת חריפה: "חברי הכנסת של ימינה ברי מינן פוליטית, הציבור שלהם לא קיים, הסיכוי שלהם לעבור את אחוז החסימה קטן מאוד, הציבור אליו הם מנסים לפנות יעדיף להצביע למפלגות אחרות. הומלסים פוליטיים. ימינה לא תפיל את הממשלה, תקווה חדשה לא תפיל, ללפיד אין שום דרך"

מערכת ice |  8
חיים רמון, נפתלי בנט (צילום פלאש 90/יוסי אלוני, טוויטר/נפתלי בנט)
מפלגת ימינה לא מפסיקה לחטוף ביקורות, מימין ומשמאל, והיום (חמישי) היה זה תורו של שר המשפטים לשעבר חיים רמון שכינה את מפלגת השלטון 'בר מינן פוליטית' והסביר מה צופן לה העתיד, מבלי לשתול רמזים אופטימיים.
חיים רמון אמר בראיון לפתחי וזמרי בעם בגלי ישראל: "כל חברי הכנסת של ימינה הם ברי-מינן פוליטיים, אין להם לאן ללכת, הציבור שלהם לא קיים, הסיכוי שלהם לעבור את אחוז החסימה קטן מאוד, הציבור אליו הם מנסים לפנות יעדיף להצביע למפלגות אחרות. הומלסים פוליטיים. ימינה לא תפיל את הממשלה, תקווה חדשה לא תפיל".
עוד הוסיף שר המשפטים לשעבר: "אפילו שרון לא היה מאותרג כמו בנט, מי שהפיל את ביבי מותר לו הכל. סולחים לו על הכל. מותר לו לעשות ההפך לחלוטין, להיות יותר ביבי מביבי, לעשות נורווגי יותר מביבי".
"ללפיד אין שום דרך, שמעת אותו מדבר בצורה מהותית בנושאי מדיניים? נושא אירן, נושא קיומי, יש לו דרך? זה היה כל הזמן. זה הדרך שלו. רצה לבטל את קקל - מינה את גיסתו. מה הוא אמר שם בפוסט? שכל מי שהיה נגד מינוי גיסתו הוא מושחת אבל מה זה לנצח במלחמה? למנות מקורבים?".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    חיים רמון
    תל אביבי 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיים רמון איש חכם ואיש ישר שתמיד תענוג לשמוע אותו למרות שאני חלק עליו בהרבה דברים ,לזכותו יאמר שהוא איש אמת ולא מפחד להגיד את האמת ,ירבו כמותו בישראל.
    סגור
  • 7.
    השקט שאחרי הסערה
    Ruve 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רמון אתה דג בבריכה מלאה קרפיונים , תגיד משהו מיוחד ! בא נראה , היית שר המשפטים : תופסים את ביבי מכל הכיוונים , לופטים לדרעי בגרון שיעזוב את ביבי, מעמידים את גנץ בדלמה של איזו חקירה , בטח אמרו לליברמן לשכוח מביבי אחרת…, כנ״ל לסער, מנדלבליט מחפש המשכיות , תגיד משהו … זה לא מפחיד אותך . תראה מה קורה בערוצי הטלויזיה , לאט לאט גם הם מבינים ומתחילים להתפלג , אבל מנסים לשמור על הכסא , כמו כל ח״כ טוב!!
    סגור
  • 6.
    רמון
    אהוד רייך 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רמון איש מאוד חכם בעל נסיון עשיר.דינו של בנט וכנופית ימינה שבגדו בבוחרים שלהם להימחק מהמפה הפוליטית.יש גבול למה שהבוחרים מוכנים לקבל.אהוד רייך.
    סגור
  • 5.
    תראו מי שמדבר
    ברק א 11/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רמון, עסקן בינוני שמזמן עבר זמנו. אני לא מבין למה מומחה כזה לאנשי הימורים אוסטרים, הוא עדיין לא כותב בעיתון ששבעלות אילי הימורים אמריקאים. אחרי שנפל על נשיקת לקצינה, וניהל את הפדיחה שלו בצורה כל כך מאפיונרית, שפשוט דפק את עצמו. אח''כ דאג גם להפיל את הפועל, והיום מתכנן עם בורדוגו ושיקלי(איזה תותחים...) להקים מפלגה, שלא הייתי שם עליה אפילו ז'טון אחד. בקיצור, נפל פוליטי בלי טיפת בושה
    סגור
  • 4.
    רמון
    אייבי 11/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חיים רמון אתה סוס מת.ביי ביי
    סגור
  • 3.
    פוליטיקאי אבל עם שכל ישר ורזומה עשיר. צודק!
    בני 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    גמדים השתלטו על המדינה בעזרת התשקורת.
    סגור
  • 2.
    פתחי וזמרי
    קסטננר מיכאלי 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בע"מ
    סגור
  • 1.
    לשון חדה יש לבחור, כפי שגילתה זאת החיילת
    צ'רלי בר 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    איכס.
    סגור