תקשורת ומדיה

הביטוח הלאומי נעלם? זו ההמלצה של ערוץ 14 לצופים

בשל הטענות כי לשכת הפרסום הממשלתית מחרימה את הערוץ לכאורה, פורסמו שורה של סרטונים מטעם הערוץ שמסבירים על נושאים אלימות במשפחה, תעודת נכה דיגיטלית וכמות הילדים שאושפזו בקורונה
מערכת ice |  4
ערוץ 14 (צילום ערוץ 20)
האם לשכת הפרסום הממשלתית פוגעת לא רק בערוץ 14 כפי שטוענים שם לכאורה, אלא גם באוכלוסיות נוספות? שמעון ריקלין ועיתונאים נוספים בערוץ שיתפו שורה של קטעי וידאו בהם מסופר על העובדה שלפ"מ לא מפרסמת בערוץ ומונעת מידע חיוני.
בתשדיר נאמר לצופי הערוץ כי: "אם אתם סובלים מנכות וצופים בערוץ 14, לשכת הפרסום הממשלתית החליטה להחרים אתכם ולא לספר לכם שתעודת הנכה היא עכשיו דיגיטלית. אנחנו ממליצים לכם להכנס לאתר הביטוח הלאומי כדי לקבל פרטים. מוגש מטעם עכשיו 14 למען ציבור הנכים".
 
בתשדיר נוסף נאמר: "אם אתם הורים לילדים וצופים בערוץ 14, לשכת הפרסום הממשלתית החליטה להחרים אתכם ולא לספר לכם שלמעלה מ-3,000 ילדים אושפזו בעקבות הקורונה, אנחנו ממליצים לכם להכנס לאתר משרד הבריאות כדי לקבל מידע שמציל חיים".
היה תשדיר נוסף שבו נאמר: "אם אתם נפגעים מאלימות במשפחה וצופים בערוץ 14, לפ"מ החליטה להחרים אתכם ולא לספר לכם על סימנים מקדימים לאלימות במשפחה. אנחנו ממליצים לכם להכנס לאתר משרד הרווחה ולקבל מידע מציל חיים. מוגש מטעם עכשיו 14 לתועלת הציבור".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שיתחילו למדוד רייטינג… ואז
    עדי 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יתחילו לפרסם שם. לא רק לפ״מ אלא בכלל. די לדמגוגיה זולה ולמלחמת שמאלימין. תראו נתונים ותקבלו חלק מהעוגה. גם לישראל היום היה קשה בהתחלה להביא מפרסמים והיום אי אפשר שלא לפרסם שם שבתשלום!
    סגור
  • 3.
    אתם צופים ב14?
    עריד 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה בדיוק הבעיה, הרי מה שלא שם לא קיים.
    סגור
  • 2.
    נו... כמה צופים נוספו לכם עם המעבר ל-HD? שניים? שלושה?
    דקלה 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    10 1
    ערוץ בדיחה.
    סגור
  • 1.
    אוי אוי אוי, לא מפרסמים אצלמו... הצילו, יהודים... שריפה
    דב ארליך 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    14 1
    תתבגרו כבר, ליצנים. מפרסמים איפה שיש רייטינג וצופים. לא שורפים כסף ציבורי על ערוץ נישה עם 0%-2%. בטח עכשיו, כשעתיד הערוץ מוטל בכלל בספק, לאור החתימה המסתמנת של נתניהו על עסקת טיעון.
    סגור