תקשורת ומדיה

אראל סגל מפתיע: "בעד הקמת ועדת חקירה לפרשת הצוללות"

העיתונאי והשדרן קורא בטורו השבועי להקים ועדת חקירה לפרשת הצוללות, אך נגד מי שעיכב את העסקה. לדבריו, העסקה התעכבה והתייקרה בגלל הרעש התקשורתי, ושלמישהו היה אינטרס להדהד את הוויכוח בין נתניהו ליעלון ולעכב את העסקה
מערכת ice |  3
רביב דרוקר, אראל סג"ל (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/אראל סגל 103fm)
העיתונאי אראל סג"ל פותח את טורו השבועי במוסף "ישראל השבוע" עם כותרת משנה מפתיעה: "אני בעד הקמת ועדת חקירה לפרשת הצוללות". אבל לא. סג"ל לא עבר צד לתמוך במרשיעי נתניהו, אלא קורא לחקור אותם על תפירת עלילת שווא.
סג"ל מאשים את רוה"מ בנט ששיתף פעולה עם התקשורת בהדהוד השמועה שנתניהו אחראי לעיכוב המו"מ על רכישת הצוללות מגרמניה ועליית מחיר הרכישה, למרות שהמו"מ נתקע בגלל הרעש התקשורתי לטענתו: "בנוהל הרגיל, בנט מאשים את נתניהו אף שבנט יודע שנתניהו הוא קורבן של "העיכוב". המסר הדהד בתקשורת למרות חקירת משטרה שלא מצאה רבב בנתניהו. כן, כן, העיכוב בהתקדמות העסקה היה בגלל הרעש התקשורתי. הגרמנים אמרו זאת בעצמם."
סג"ל כותב סקירה על האירועים החל מהחשיפה של רביב דרוקר ב-2016, כאשר שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון מגלה בפברואר 2016 שנתניהו עומד לחתום בביקורו בגרמניה על מזכר הבנה עם הגרמנים. דרוקר חשף עימות של נתניהו ויעלון על מועד הרכישה. כאן סג"ל כותב את שאלת המחץ לדעתו, שעלתה בזמנו: "בניגוד לנאמר אין עדיין חוזה קנייה אלא רק מזכר הבנות עם הגרמנים בנוגע לרכישה עתידית של צוללות. למי יש אינטרס לחבל ברכישה?"
"לכן אני בעד ועדת חקירה." כותב סגל, "כן, בואו נברר מי תפר את העלי­לה הזו. תחקרו הכל כולל הכל, ובדגש על סיפור דרום קוריאה. קוראים יקרים, תשננו, דרום קוריאה. לא הופתעתי שנתניהו פנה לאהרן ברק לתווך מול מנדל­בליט. מעל דפי העיתון הזה בספטמבר 2020 גם אני הקטן קראתי לו להתערב במתגלה בתיקי האלפים."
סג"ל מרחיב: "לאחר עדותו של חפץ וחוקריו אפשר כבר לקבוע שההאשמות נגד נתניהו בטלות בשישים לעומת מה שרשויות האכיפה עוללו פה. ברק, עכשיו ברור, מודע לכל ההתרחשות הזו היטב. עורכי דינו של נתניהו הציגו לו את העדויות מבית המשפט, לכן הוא גם מודע לכך שאין שוחד. אחרת, הרשו לי להניח, הוא לא היה נותן יד לעסקת טיעון שבה נשמיט סעיף שוחד.
 
סג"ל ממשיך: "השקט של ברק בעניין מחריש אוזניים, כי את ברק מעניין הרבה יותר שימור כוחה של המערכת. העובדה שהוא מאפשר למנדלבליט לשים את הפוקוס על הקלון שירחיק את נתניהו מהחיים הציבורים מוכיחה את מה שטענו מההתחלה - לא מחפשים פה צדק או אמת. חיפשו לסכל ראש."
בסופו של דבר סג"ל מקשר את זה לקמפיין התרומות האחרון שיזם ינון מגל: "אחרי שהשקעתם מאות מיליוני שקלים מכספי המסים שלנו כדי להדיח מהשלטון את האיש שבחרנו, המעט שאנחנו יכולים לעשות זה לתרום כסף לטובת חשיפת האמת. והאמת היא שלא צריך למסגר אותו כתרומה, אלא כהשקעה. השקעה בעתיד שלנו ובעתיד הילדים שלנו."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יעלון
    שייקה ושלימזל 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזמן לא ראיתי את יעלון עם בלון שחור דמוי צוללת.האם האוויל הזה החליט לעבור לצעצועים אחרים
    סגור
  • 2.
    198=ה"אח הגדול", זה כאן! במקום "פגסוס" בודקים צוללות... (ל"ת)
    איתן 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תמשיך לחרטט סגל
    צהוב בנשמה 01/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזה גיבוב שטויות על הצוללות, אפילו לא עשה מאמץ קטנטן לברר והיה מבין מה ההבדל,סגל שופריקו תמשיך לחרטט ותן לרשויות החוק להציא את האמת
    סגור