תקשורת ומדיה

אוואט ולוקאץ' בעוד אימות חריף: "אין תחתית לבור הזה"

שוער העבר והעיתונאי שוב בריב בטוויטר, הפעם סביב הלוויתו של קנייבסקי. אוואט כתב: "כל אלא שהטיפו במשך שנים על שיסוי ופילוג זוהי שעתכם המבזה והמכוערת Ever. באמת עצוב לי", לוקאץ' הגיב: "האיש עם הציוצים הדוחים על האשכנזים הקרים מטיף נגד שיסוי ופילוג. אין תחתית לבור הזה"
מערכת ice | 
דודו אוואט, אילן לוקאץ' (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, משה שי)
הלוויתו של הרב קנייבסקי זצ"ל גררה שלל של תגובות ברשתות החברתיות. אנשי תקשורת, ספורטאים ופוליטיקאים רבים התבטאו באשר ל"שר התורה" שהלך לעולמו בגיל 94, כאשר היו כאלה שלקחו קשה במיוחד התבטאויות נגדו או נגד גודל הסיקור של האירוע. אחד מהם הוא שוער נבחרת ישראל לשעבר, דודו אוואט. 
"מדהים כמות התגובות המבחילות נגד ההלוויה של גדול הדור והציבור החרדי" צייץ אוואט בחשבון הטוויטר שלו. "יהודים יקרים בצד הנאור לא היתה לכם שעה טובה מזו על מנת לגלות הבנה הכלה ואהבה כלפי אחינו החרדים כל אלא שהטיפו במשך שנים על שיסוי ופילוג זוהי שעתכם המבזה והמכוערת Ever. באמת עצוב לי".
 
מי שהגיב לאוואט כשציטט את הציוץ שלו הוא העיתונאי אילן לוקאץ', שכתב: "האיש עם הציוצים הדוחים על האשכנזים הקרים ('גם בערב החג הזה האוכל של סבתא שלנו טעים וחם, האוכל שלהם בתאים במקרר') שכל מה שמעניין אותם אצל סבתא זה הדירה שתשאיר ('צפונובים לא לשכוח להביא לארוחת חג אצל סבתא את האוכל ואת השמאי מקרקעין') מטיף נגד שיסוי ופילוג. אין תחתית לבור הזה".  
אוואט, שידוע כאחד שלא חושש להתבטא בחריפות ברשתות החברתיות, בחר הפעם להגיב בתגובה רגועה כשכתב ללוקאץ': "מאחל רפואה שלמה לוקאץ'". כזכור, לא מדובר בעימות הראשון בין השניים, כאשר רק בחודש יוני האחרון, לאחר שהעיתונאי חיים לווינסון הכליל את אוואט ברשימה של "15 האנשים שבנימין נתניהו עשה עליהם סיבוב", נוצר עימות בין שוער העבר ללוקאץ' שכתב לו: "שחרר כבר מהגזענות, מטומטם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה