תקשורת ומדיה

בועז ביסמוט בדרך לפוליטיקה: זה המהלך המסתמן

חודש לאחר שעזב את תפקידו כעורך ראשי בישראל היום, פאנליסט אולפן שישי והפרזנטור החדש של שופרסל נראה בדרך לקריירה פוליטית, כאשר הוא מנהל מגעים עם ח"כ עמיחי שיקלי בנוגע לשיתוף פעולה פוליטי במפלגה חדשה שהאחרון מעוניין להקים 
מערכת ice |  1
עמיחי שיקלי, בועז ביסמוט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
רק לפני כחודש עזב בועז ביסמוט את תפקידו כעורך עיתון ישראל היום, תפקיד בו כיהן מאז 2017 ועושה רושם שאיש התקשורת בדרך לקריירה פוליטית חדשה, כך לפחות מדווחת היום (שלישי) טל שלו, כתבת 'וואלה!', שפרסמה כי ביסמוט מנהל מגעים עם ח"כ עמיחי שיקלי בנוגע לשיתוף פעולה פוליטי במפלגה חדשה שהאחרון מעוניין להקים. 
שיקלי נבחרת לכנסת מטעם ימינה אך מאז הקמת הממשלה פועל באופן עצמאי. השבוע הוא ערך כנס פוליטי לציון "יום תל חי", בו השתתפו חברי כנסת ואישי ציבור המזוהים עם הצד הימני של המפה הפוליטית, ביניהם גם ביסמוט. עוד מדווח כי מאחורי הקלעים מתקיימות שיחות לגבי שיתוף פעולה בהקמת פלטפורמה פוליטית חדשה. 
ביסמוט סיים את תפקידו כעורך "ישראל היום" אחרי כהונה בת חמש שנים בינואר האחרון, זאת על רקע חילופי שלטון ושינויים בקו העריכה של העיתון. מאז, הוא המשיך לשמש כפאנליסט באולפן שישי בערוץ 12, שם הוא עתיד להגיש גם תוכנית שבועית זוגית עם העיתונאי בן כספית.
בנוסף, ביסמוט חתם על חוזה פרזנטור עם רשת שופרסל, שבימים האחרונים החלה לשדר פרסומת בכיכובו. גם החתמתו של ביסמוט כפרזנטור בשופרסל עוררה מחלוקת בחברת החדשות של ערוץ 12, וסימני שאלה בנוגע להמשך השתתפותו בפאנל אולפן שישי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אותי לימדו חשבון פשוט: אפס + אפס לעולם שווה אפס
    שלום 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    9 0
    על מה כל הרעש?
    סגור