תקשורת ומדיה

אולפן שישי ובועז ביסמוט מותקפים: "איזה פח אשפה"

בעקבות ההופעה שלו בשישי באולפן של חדשות 12, עורך 'ישראל היום' היוצא ספג אש מדוד ורטהיים עורך וואלה! ברנז'ה: "ברגע שאמר שמרים אדלסון לא התערבה לו ״לעולם״ הבנתי הכל. גם קשקשן וגם לא יודע עברית", על פוש שיצא ממאקו: "״חשף״ את התגובה שנתן ביום שלישי. קורע"
מערכת ice |  4
גיא פלג בועז ביסמוט (צילום מסך חדשות 12)
ההופעה של בועז ביסמוט, העורך הראשי המתפטר של 'ישראלי היום', באולפן שישי של קשת 12, הוציאה מעורך וואלה! ברנז'ה ביקורת חריפה במיוחד על ביסמוט וכן על מערכת החדשות שסיכמה בפוש את הדברים שאמר אודות עזיבתו את העיתון בו שימש 4.5 שנים בתפקיד הבכיר.
ורטהיים כתב: "בועז ביסמוט אמר באולפן שישי שעזב כי מיצה. אז ככה: 1) מזמן לא שמעתי על עזיבה מרצון תוך יממה (מכיר לפחות חודש), 2) זה לא באמת משנה. זה סמנטיקה. לבוסים יש המון דרכים לגרום לעובדים להתפטר. חסר משמעות, 3) ברגע שאמר שמרים אדלסון לא התערבה לו ״לעולם״ הבנתי הכל. גם קשקשן וגם לא יודע עברית".
 
עוד הוסיף בשני ציוצים נפרדים: "ועוד מוציאים על ה״מיצה״ הזה פוש. איזה פח אשפה" כאשר הציג את ההודעה שהגיעה לפלאפון בו נכתב "ביסמוט חשף: זו הסיבה שבגללה עזבתי את ישראל היום" ולאחר מכן כתב בקצרה: "״חשף״ את התגובה שנתן ביום שלישי. קורע".
 
הסופרת ברוריה אבידן בריר כתבה: "העיקר שדני קושמרו מיהר להרגיע אותנו הצופים המודאגים שלמרות פרישתו של בועז ביסמוט מכס עורך ישראל היום, הוא ימשיך להיות חבר בצוות הפנאליסטים של אולפן שישי. נרגענו. עדיין מנסים לפתור תעלומה. מה הקסם של ביסמוט שבעינינו נשאר אניגמטי ובעיני עורכי שישי פתור".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תשובה לברוריה: פלורליזם
    לונה 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה כל הקסם. אבל אין מילה כזו בבולשביקית. לכן הקושי בתרגום.
    סגור
  • 2.
    תגובה לברוריה
    שולה 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ברוריה, כמה את צודקת. יש בו קסם של משהו שלא יאה לכתוב פה.....פשוט גועל נפש!!!
    סגור
  • 1.
    שיעיפו אותו כבר מאולפן שישי
    אחד 02/2022/05
    הגב לתגובה זו
    3 5
    נמאס מהסחורה הבזויה שלו,שייעלם מחיינו
    סגור
  • בולשביק בזוי. למה מי אתה?
    בבה בובה 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תסתום פיות אצל רוסיה שלך ושמש העמים חתיכת בולשביק בזוי.מה שיש ברזומה של ביסמוט כולל כניסה ודווח מסוריה ומדינות עוינות לישראל ובכלל- איש קטן עלוב לא ישיג גם בהליכה לאחור עוד מאה שנה. למה מי אתה שתקבע לנו הצופים מי יעוף ומי לא. אתה לא חייב לצפות. לך צפה ביאיר גולן המטורלל סגן שר בממשלת אבו מאזן
    סגור