תקשורת ומדיה

תופעת הניצבים בחינם תופסת תאוצה, ערן סוויסה זועם

כתב הבידור והתקשורת של ישראל היום פרסם צילום מסך של פנייה של מפיקה בערוץ לילדים ונוער שמבקש מאדם להצטלם ללא תשלום כניצב לתכנית של "אחד הכוכבים הגדולים בשנים האחרונות", סוויסה זעם: "תופעה בזויה שהולכת ומקבלת תאוצה ביוחד כי יש את אלו שיסכימו להצטלם בחינם"
מערכת ice |  1
ערן סויסה (צילום אסף אמברם)
אם גם אתם חלמתם פעם להיכנס לעולם המשחק, לא מן הנמנע שפנו אליכם על מנת להיות ניצבים בקליפ או בסדרה מסוימת, ללא תשלום, אך עם הבטחה ל"חשיפה משמעותית". מי שהתרעם על התופעה הזאת היום (שלישי) היה ערן סוויסה, כתב הבידור והתקשורת של 'ישראל היום', שכתב פוסט זועם לצד צילום מסך של מפיקה שחיפשה עוד אדם שיסכים להופיע בחינם. 
"היי מה קורה? אני _ המפיקה של _ לצורך צילומים לערוץ _" כתב סוויסה, כשהוא מצנזר את השמות של המפיקה, התכנית והערוץ, "אנחנו מחפשים שחקן ללא תסריט (אלתור) שישחק את הדייט של _. הצילומים יתקיימו ב-25.2, יום שישי, בשעה 10:30-12:00 בבוקר בגן יבנה".
 
עוד נכתב בהמשך הפנייה כי: "חשוב לציין שהצילומים של שניכם יהיו בג'קוזי בבגד ים, לא תהיה קרבה או רמיזות מיניות (ערוץ לבני נוער וילדים). ההשתתפות ללא תשלום אבל אנחנו נדאג לפרגון, פרסום וחשיפה". 
סוויסה כתב: "הצילום שלפניכם נשלח ממפיקה של אחד מהכוכבים הגדולים של השנים האחרונות, או במילים אחרות, אחד שממש לא חסר לו כסף ויכול להרשות לעצמו לממן ניצבים ב-600 שקלים. ולמרות זאת, הוא ואנשיו מעדיפים לנצל את המעמד וללהק אנשים שיסכימו להצטלם ללא תשלום בתמורה לחשיפה. זו תופעה בזויה שהולכת ומקבלת תאוצה בתקופה האחרונה במיוחד כי תמיד יהיו את אלה שיסכימו להצטלם בחינם. מה דעתכם?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל התעשייה בארץ ניצול אחד גדול
    פראיירים יש מלא 03/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא רק מאחורי הקלעים, פה בישראל הלכו צעד קדימה. למה לשלם שכר מינימום אם אפשר לנצל ולעבוד בחינם.
    סגור