טלוויזיה

הפקת פאודה הפיקה לקחים: תחלק תשלום לניצבים

במהלך השבת הניצבים קיבלו הודעה על תחילת הצילומים ומהיכן ניתן יהיה להגיע לסט, וכן צוין: "ארוחות בוקר וצהריים נקבל מההפקה, זה על יום לימודים, צריך להיערך לזה, אין תשלום. כל מי שרוצה לבוא ובא בטוח שישלח לי הודעה בפרטי עם שם מלא ותמונה שלו", לאחר שצף הנושא, הודיעו כי ישלמו לניצבים
מערכת ice | 
פאודה (צילום אוהד רומנו)

לפני כשבוע נחשף כי הפקת 'פאודה' עוברת על החוק לכאורה כאשר היא מעסיקה ניצבים ללא תשלום במסגרת הצילומים לעונה הרביעית של הסדרה. כאמור, הסדרה המצליחה של Yes, נמצאת בשלבי צילומים אחרי שבשבועות האחרונים דווח על הליהוקים החדשים של העונה הרביעית.

במסגרת צילומי העונה גייסה ההפקה ניצבים שימלאו את הסט בסצנות השונות, אלא שהליהוק של האנונימים נעשה ללא תמורה עבור המשתתפים מלבד הוצאות נסיעה של כ-50 שקלים למשתתף. כעת, נחשף כי חרף האזהרה ממשרד העבודה והרווחה, תנאי ההשתתפות של הניצבים לא השתנו, לפחות עד יום שבת בערב, כאשר אז בהפקה הודיעו כי יהפכו את הקיים ויעניקו תשלום לניצבים.
 



בהודעה שנשלחה לניצבי הסדרה נכתב: "ערב טוב חברים, אנחנו יוצאים לדרך! אתם מוזמנים ליום צילומים של פאודה - עונה 4 בתור ניצבים. היום צילומים יתקיים ב-22.1 ב-6:00 בבוקר (שעה מדויקת בהמשך) יצאו הסעות מטעם ההפקה משתי נקודות (כרגע מעומר ומבאר שבע).

"כמה נקודות חשובות: ארוחות בוקר וצהריים נקבל מההפקה, זה על יום לימודים, צריך להיערך לזה, אין תשלום. כל מי שרוצה לבוא ובא בטוח שישלח לי הודעה בפרטי עם שם מלא ותמונה שלו".
לסיום נמסר: "מי שמתחת לגיל 15 שימלא את הטופס הבא וישלח לי בחזרה. מי שמעל גיל 15 עד 18 צריך אישור הורים וצריך רק למלא באותו מסמך את החלק של ההורים, שאלו בפרטי".
בחברת ההפקות הודיעו כי ישלמו לכל הניצבים כפי המקובל בתעשייה ועל פי חוק.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה