תקשורת ומדיה

פיגוע נוסף: דיווח על ניסיון דקירה בגוש עציון

ברקע פעילות צה"ל לביצוע מעצרים בג'נין ופציעתו של לוחם צה"ל בחילופי אש, דיווחים על פיגוע דקירה בגוש עציון. פצוע קשה פונה מהזירה
מערכת ice | 
אמבולנס (צילום אוראל כהן)
למרות הפעילות הנרחבת של מערכת הביטחון בזירות השונות וברקע פעילות צה"ל בג'נין, לפני שעה קלה התקבל דיווח ראשוני על ניסיון פיגוע דקירה סמוך ליישוב אלעזר שבמרחב החטיבה המרחבית עציון. המחבל שביצע את הפיגוע נוטרל בזירה.
צעיר בן 28 נפצע בניסיון הדקירה בתחנת האוטובוס הסמוכה לנווה דניאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפלו בו במקום ופינו אותו לבית החולים שערי צדק, כשהוא בהכרה ומצבו מוגדר קשה. המחבל שביצע את הפיגוע כשהוא חמוש במברג, נוטרל בזירה על ידי אזרח נושא נשק. הפיגוע עצמו התרחש באוטובוס של חברת אגד, כשהמפגע עלה על האוטובוס וניסה לתקוף את יושביו. במהלך מאבק עם המחבל נפצע אחד מנוסעי האוטובוס ואזרחים חמושים שהיו במקום ניטרלו אותו. 
הפיגוע מתרחש ברקע הפעילות של צה"ל המחנה הפליטים ג'נין, שהתלקח הבוקר לחילופי אש כבדים. צה"ל ערך מבצע מעצרים נרחב בג'נין, ופלסטיניים חמושים פתחו באש לעבר הכוחות והשליכו מטענים. בתוך כך שלושה פלסטיניים נהרגו מאש צה"ל ולוחם יחידת דובדבן נפצע בחילופי האש ופונה במסוק לבית החולים רמב"ם כשהוא בהכרה.
 
מדובר באירוע טרור שמצטרף לשורה של פיגועים וניסיונות פיגוע שהתרחשו בשבועיים האחרונים ובהם קיפחו את חייהם 11 אזרחים. בשבוע שעבר התרחש הפיגע הרצחני בבאר שבע בו נהרגו ארבעה תושבי העיר, ביום ראשו האחרון נהרגו שני לוחמי מג"ב בפיגוע ירי בחדרה, וביום שלישי התרחש מסע הירי בבני ברק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה