תקשורת ומדיה

העיתונאים נגד מהדורות החדשות: "איבדו את הדרך", "התנהגות מופקרת"

הדס שטייף יצאה גם היא נגד סיקור הפיגוע: "השידורים מהשערורייתיים שהיו, התחרות בין הערוצים הביאה לחציית קווים אדומים", עינב שיף: "אין שום הצדקה להתנהגות המופקרת של כמה מהכתבים של חדשות 12 הערב"

מערכת ice |  6
חדשות 13, חדשות 12 (צילום מסך רשת 13, מסך קשת 12)
בצל הביקורות הקשות שהוטחו בחדשות 12, עיתונאים נוספים מלבד רן בוקר, האשימו את עבודת התקשורת בכלל בסיקור הפיגוע הרצחני בדיזנגוף, בלב תל אביב, לאור העובדה שנחשפו פרטים ותמונות שכנראה טוב שלא היו רואות אור.
הדס שטייף כתבה: "שידורי הטלוויזיה הערב, מהשערוריתיים שהיו. התחרות בין הערוצים הביאה לחצית קוים אדומים. פרסומים של סרטונים פירטיים בלי צנזורה. צילומים של כוחות מיוחדים, ועוד עוד. עד שהמשטרה נאלצה לדרוש להפסיק לצלם ולפרסם פעילות של כוחות מיוחדים. להפסיק להפיץ סרטונים בעיתיים". 
 
עוד הוסיפה: "התקשורת איבדה את הדרך. נכון אני חלק ממנה, אבל שייכת לימים אחרים. ימים של אחריות ואחדות. נזכרת בפיגוע במגדלי התאומים. שעות ארוכות נאלצו אמצעי התקשורת לצלם רק מרחוק. נכון זכות הציבור לדעת, אבל לא זכות האויבים להיות בעיניים ויותר".
 
עינב שיף מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות תקף: "גם אם העבודה בערב נורא כזה היא קשה ולחוצה, אין שום הצדקה להתנהגות המופקרת של כמה מהכתבים של חדשות 12 הערב, ובראשם ניר "תני לי תמונת מצב אני בשידור" דבורי. טוב שלא צעק על השוטרת שהיא קוקסינלית".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    להלן ציטוט ניר דבורי
    יוצא מרוקו 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "הו, הנה הפראמדיקית עושה את עבודתה!! בוא נפריע לה, צלמוס! מה את יכולה לספר לי על שארע פה?? אה?! תעני לי, העסק שלי לא עובד כבר שנתיים וחצי ואשתי בוגדת בי עם השכן, תעני לי! את לא תתחמקי ממני, ודני לא יוריד אותי מהשידור!! תעני ליייי!!! בוא צלמוס, הסקופ הזה שייך לנו!!! תעני לי יא *ביפ ביפ ביפ*!"
    סגור
  • 4.
    איך הפכנו בחינם לשדרנים של הטרור בשחדור ישיר (ל"ת)
    אחד שאין לו ארץ אחרת 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    שערוריה,
    אחד שאין לו ארץ אחרת 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפכנו להיות הקול והחדשות בשידור ישיר של הרוצחים והטרור, מה קרה הישתגענו???? היום כל טרוריסט ירצה סיקור טלויזיוני נרחב בחינם
    סגור
  • 2.
    כתבים אידיוטיזם, שרון עידן, כאן11 ,ריח אבק שריפה באוויר
    חחחח 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חחח זה כתב נורמלי, איזה אבק שריפה בתימות בדווח
    סגור
  • 1.
    מצידי...
    אור 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם לא זכות הציבור לדעת. בטח לא בזמןמאמת שהכל עוד חם מהשטח.
    סגור
  • איך הפכני להיות שידור ישיר טרור
    משתגע מהטימטום 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא צריך להיות עיתונאי כדי להבין שאתמול התגלנו בשיא הטמטום לשדר בשידור חי, ולתת במה לרוצחים טרוריסטים? זה נראה למישהו הגיוני???
    סגור