ויראלי

רן בוקר נעלם מהרשתות החברתיות וזו הסיבה

רן בוקר, אחד העיתונאים הנעקבים באינסטגרם נעלם בשבוע האחרון מזירת הרשתות החברתיות, שמונות מאות אלפי עוקבים. זו הסיבה שכתב התרבות והבידור לא פרסם תוכן כבר שבוע
מערכת ice |  1
רן בוקר (צילום פייסבוק)
כתב הבידור והתרבות של ynet, רן בוקר, נעלם בימים האחרונים מזירת הרשתות החברתיות שמהוות זירה משמעותית לדיווחים שונים שמוציא בתחומיו. בוקר מחזיק בעמוד אינסטגרם פעיל ומעודכן שמונה כמעט 100 אלף עוקבים, בעמוד הוא מעדכן לאורך כל היום על ידיעות בתחום הבידור והתרבות. לצד זאת, מפעיל בוקר ערוץ טלגרם עם עדכונים שוטפים, אחריו עוקבים מעל חמשת אלפים איש, לצד קבוצה פעילה בטלגרם שדנה באירועי טלוויזיה שונים.
אלא שבשבוע האחרון עמודי הרשתות של בוקר נותרו בלתי מעודכנים ובוקר נעלם מהשטח. כעת מתבררת הסיבה שגרמה להיעלמותו ובמקרה הזה מדובר בבשורה משמחת, כשהעיתונאי פרסם בעמוד האיסנטגרם שלו כי הפך בזמן הזה לאב, כשנולדה ביתו הבכורה - מיה.
אחרי שבוע של שקט פרסם בוקר בעצמו את העניין לעוקביו שהעלה תמונה ראשונה שלו עם בתו, עדיין בבית החולים, והפיג את השאלות סביב השקט בערוצים השונים שפועל בהם. 
 
בוקר, למרות שהוא עצמו חושף לא פעם ענייני ברנז'ה כאלה, לא מרבה לחשוף מחייו הפרטיים ועוסק בעמודים שלו בעיקר בדיווחים שונים בתחום. מדובר בצעד מפתיע אם כי מתבקש, בו הוא משתף תמונה אישית שלו מאירוע שהתרחש בחייו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבלב אכילות. מעניין את הביצה הימנית (ל"ת)
    ברררר 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור