טלוויזיה

רן בוקר במתקפה על תעשיית המוזיקה: "שקרים ובלופים"

כתב התרבות והבידור, יצא היום בביקורת חריפה כלפי תעשיית המוזיקה בישראל והמרדף של אומנים אחרי פרסים. בפוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו פנה לזמרים בישראל: "טווס יפה לא משוויץ בנוצות שלו"
מערכת ice |  1
רן בוקר (צילום פייסבוק)
ברקע פרסום נתוני ההשמעות של מדיה פורסט ולקראת מצעדי השירים הישראליים בערב השנה החדשה, כתב הבידור של Ynet, רן בוקר מפרסם היום (חמישי) פוסט העמוד האינסטגרם שלו המונה כ-90 אלף עוקבים, ומותח ביקורת קשה על תעשיית המוזיקה אותה הוא מכנה תעשיית הבלופים. בוקר פתח את הפוסט וכתב, "אנחנו תכף נכנסים לימי תשובה, שבהם כל אחד ואחת מאיתנו, בלי קשר לעיסוקו נדרש לחשבון נפש. אנחנו גם לקראת תקופת החגים וחשוב מכך, לקראת ראש השנה שבו מוכרזים תארים שונים ומשונים של זמר/ת השנה, תגלית השנה ועוד שלל תארים נחמדים לניפוח האגו".
כתב הבידור המשיך בביקורת שלו והוסיף, "הגביעים שבדרך כלל מצופי זהב ומתחת יש ברזל זול, עושים את דרכם לארונות שלכם במשרד או באולפן אבל יותר מכך - בדרך להודעות שלכם לעיתונות שילוו את הקריירה עם הכרזות מפוצצות".
"את תעשיית השקרים והבלופים של הסולד אאוט של חלקכם, שרק רוצים להראות למי יש קהל גדול יותר, כבר הכרנו".  כתב בוקר והוסיך עוד, "עשיתם את זה אפילו שזה בא על חשבון הקהל שלכם שנאלץ לקנות כרטיסים מספסרים כי הכרזתם בגאווה שהכרטיסים ״נגמרים״. תארים זה חשוב, אבל זו לא חזות הכל: אתם כאן כדי לעשות מוזיקה, לעשות אמנות, להשפיע על אנשים בעזרת היצירה שלכם.
 

"אל תשכחו את זה. כי כשבן אדם עובר משבר בחייו ורוצה להקשיב לשיר, ממש לא מעניין אותו אם זכית בתואר זמר השנה בתשפ״א, או אם פרצת בתגלית השנה. הוא רוצה להקשיב לך. וליצירה שלך. אז בחייאת, רגע לפני שאתם מתחילים בטירוף האגו ובהשווצות השונות, תזכרו שטווס יפה לא משוויץ בנוצות שלו, מהסיבה הפשוטה שכולם רואים אותן".
בוקר סיים את פוסט הביקורת שלו בבקשה מאנשי המוזיקה של ישראל, "אל תשכחו למה התכנסנו כאן. למה בכלל נכנסתם לעולם הזה. אל תיתנו למנהלים ולתארים השונים לבלבל אתכם ומאידך, אל תישברו אם לא תזכו בכלום. פשוט תעשו מוזיקה ותודו על כך שיש לכם את ההזדמנות לעשות את זה ולהתפרנס מזה, כי יש אנשים שרק חולמים שיקשיבו להם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וקניית הצפיות ביוטיוב מה איתה?? (ל"ת)
    א' 08/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור