תקשורת ומדיה

לאן נעלם עמית סגל מפאנל המהדורה המרכזית?

הפרשן הפוליטי של חברת חדשות 12 לא הופיע בפאנל בימים האחרונים, ויחד איתו עוד אנשי תקשורת רבים שנעדרו מתפקידי ההגשה והפרשנות שלהם  ויש לכך סיבה מעניינת
מערכת ice |  2
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עמית סגל נעדר בימים האחרונים מפאנל החדשות של חדשות 12, בו הוא משמש כפרשן פוליטי ופוקד אותו מדי ערב. החיסרון הבולט היה אולפן שישי ממנו נעדר אתמול סגל. למקרה שתהיתם לא נעלם סגל, צפירת אזהרה: לא מדובר בעזיבה או מינוי חדש בערוץ המתחרה, אלא בכנס יוקרתי שסגל לוקח בו חלק מעבר לים.
סגל לא לבד, גם הילה קורח לא תשדר הערב את מהדורת השבת הקרובה שלה, מאותה סיבה. שני העיתונאים עלו אתמול על מטוס ונחתו במיאמי, והם לא היחידים. גם מירי מיכאלי, אלון בן דוד, יואב לימור, אייל קיציס, ועוד אנשי תרבות ופוליטיקאים, הגיעו לעיר החוף בפלורידה, אך לא מדובר בחופשת ברנז'ה משותפת אלא בכנס של ארגון הקהילה הישראלית-אמריקאית, "Israeli-American Council".
מי שעוד הגיעה לכנס היא מדליסטית הזהב האולימפית לינוי אשרם, וגם המנטליס הצעיר נבו אבוטבול. הכנס ייערך במהלך סוף השבוע הקרוב ואף כולל בלו"ז שלו רצועת זמן בשם "אולפן שישי", שלפי הגדרת התוכניה יכלול את, "בועז ביסמוט, עמית סגל, טל שניידר,אלון בן דוד, ויונה לייבזון מקבלים את השבת עם פאנל הפרשנים של חדשות הערוצים השונים".
ארגון הקהילה היהודית הוקם בארה"ב ב-2007 על ידי אנשי עסקים ישראלים-אמריקאים, כשמטרתו העיקרית היא חיזוק הקשר בין הקהילות בשתי היבשות, חיזוק הזהות אצל הדור הצהיר בארה"ב ותמיכה במדינת ישראל. הארגון.
 
מדובר בכנס השנתי של הארגון אליו הוזמנו עשרות משפיענים מתחומי התקשורת, הפוליטיקה והתרבות בישראל ובארה"ב. בחלק האמנותי שוריינו המקומות לעידן רייכל, רמי קליינשטיין, נועם חורב, וכאמור, אמן החושים הצעיר נבו אבוטבול בן ה-17. אגב, הסלוכן של הכנס הוא: "מדברים ביום, חוגגים בלילה", אז נראה שמדובר באחת ממסיבות הברנז'ה הישראליות הגדולות מאז הקורונה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה בדיוק "יוקרתי" בכנס של יהודונים באמיר׳קע?
    יקיר יוקרתי 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה בדיוק "יוקרתי" בכנס של יהודונים באמיר׳קע?
    סגור
  • 1.
    עמית סגל לא חסר בפנל החדשות
    רני 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני אישית מרגיש שלאחרונה הפך עמית לשופרו של ביבי,ולכן לי הוא לא חסר נהפוך הוא.
    סגור