תקשורת ומדיה

אילה חסון: "השכנים של בנט סובלים והפרקליטות מפלפלת בתשובות"

העיתונאית אילה חסון שחשפה את פרשת מעון רה"מ ברעננה, התפלאה על תשובת הפרקליטות היום כי המעון הוא רשמי לעניין ההוצאות אך לא להפגנות. "השכנים אומרים שההפגנות זה גן עדן לעומת הרעש של השיפוצים"
מערכת ice |  10
אילה חסון בתוכנית "מדד ישראל" עם אברי גלעד (צילום רשת 13)
פרקליטות המדינה השיבה היום (חמישי) לעתירה לבג"ץ שביקשה הבהרה בנוגע למעמד ביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט ברעננה, בעוד המעון הרשמי בירושלים מצוי בשיפוצים.
בפרקליטות אמרו בין היתר כי "המעון ברעננה אינו מהווה מעון רשמי לצורך קיום הפגנות במקום, אלא עודנו בית פרטי המשמש את ראש הממשלה ומשפחתו בנסיבות אשר נוצרו". מצד שני אמרו בפרקליטות כי "יש להעמיד בו לעת הזו את מלוא השירותים הדרושים לביצוע תפקידו ולמגוריו ומגורי משפחתו ולתת לו ולמשפחתו את כל הזכויות העומדות לראש ממשלה במעונו הרשמי.". בנוסף, ציינה הפרקליטות כי בנט נאלץ להישאר לגור בבית ברעננה בשל דרישת השב"כ וקב"ט משרד ראש הממשלה, לערוך עבודות דחופות במעון הרשמי ברחוב בלפור בירושלים.
כזכור, בשבועות האחרונים מספקת עיתונאית רשת 13 אילה חסון תחקירים נמרצים בעניין בית ראש הממשלה. חלק נכבד מהתחקירים נסוב סביב הוצאות הענק לצורך שיפוץ ביתו הפרטי של בנט ברעננה. לטענת חסון, השיפוץ עולה עשרות מיליוני שקלים ומדובר בבזבוז כספי ציבור.
היום, לאחר תשובת הפרקליטות, התארחה אילה חסון בתוכנית "מדד ישראל" עם אברי גלעד. אילה חסון תמהה על תשובת המדינה: "אם השתנה הסטטוס של המעון הרשמי, וכבר לפני חודש אישרו בתגובה לכתבה שלי כי זה מעון רשמי, מדוע חיכיתם חודש עד עכשיו כדי לעדכן את בג"צ?"
 
"בכל מקרה, התשובה היא מאוד מפולפלת, מעון רשמי לעניין ההוצאות אך לא להפגנות" אמרה חסון. אברי גלעד שאל האם הסיבה היא כי לא רוצים שההפגנות יפריעו לשכנים. חסון ענתה: "השכנים אומרים שההפגנות זה גן עדן לעומת הרעש של השיפוצים. חופרים להם במוח תשעה חודשים."
אברי גלעד שאל האם יכול להיות שהבעיה היא פשוט חוסר תיאום. חסון ענתה כי "מדאיג מאוד אם זו הבעיה, אבל לדעתי פשוט היועצת המשפטית עשתה על דעת עצמה ולא חשבה שמישהו יתעסק בזה, משום שכל מיני עיתונאים, כמו מי שהזכרת (בן כספית – ה"ע), לא רוצים להציק לממשלה עם שאלות. מנסים לקעקע את התחקיר שלנו ולהשמיץ אותנו אבל אנחנו מגובים מאוד."
בסקר שערכה תוכניתו של אברי גלעד, 88% חשבו כי המערכת מנסה לכסות על רה"מ בנט בעניין המעון ברעננה, ורק 12% חשבו שלא.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    כאשר העיתוניאים יתחילו להיות אובקטיבים לגבי הכל,
    427 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נדע באמת, מה ממשלה הזאת עשתה לנו לכיס ,לביטחון ולעתיד המדינה ומשלמי המיסים.
    סגור
  • 7.
    לכי כבר לכל הרוחות (ל"ת)
    בתשי 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    בתי המשפט והפרקליטות שמאלניים
    דולי 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    התוצאות תמיד יהיו הטעיות והטיות כך נוהגים 70 שנים + אל תחפשו את הצדק שם ! הגזענות הבוכריסית , החג'בי הקרייף והקצב חוגגת
    סגור
  • םמולאנים ארורים
    בני 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    0מואל זה אסון
    סגור
  • 5.
    הספור הגדול ש12 ו11 לא מספרים את הסיפור לצופיהם. (ל"ת)
    תקשורת פוליטית 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 4.
    אוי למדינה ששקר הוא מנהיגה
    יהודי 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הנביא ישעיהו אוי לאומרים לרע טוב למר מתוק ולשקרנים ישרים
    סגור
  • 3.
    גילוי נאות הוא לא הצד החזק של אילה חסון - זוכרים?
    פליקס שמחוני 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    24 12
    גוגל לא שוכח שום דבר על העדר הגילוי נאות של אילה חסון. חיפוש קליל מעלה נשכחות מאתר מעריב: "ועוד קטנה בפרשת ניצב ריטמן: מסתבר שפעם, מזמן, כשאיילה חסון הייתה כתבת משטרה צעירה וגרושה טרייה והוא היה קצין משטרה צעיר ורווק, התנהלה בין השניים מערכת יחסים קצרה." אתם מבינים? בכובע אחד היא היתה כתבת משטרה שאמורה לסקר התחום באופן אובייקטיבי ונטול פניות - ומצד שני, יש לה מערכת יחסים עם רוני ריטמן. נשמע הגיוני? האם אי פעם שמעתם גילוי נאות לזה בדיווחיה השונים על המשטרה? אני לא. וזה לא הכל... כזכור, שי ניצן חשף בזמנו במסגרת פרשת גל בק ז"ל, שאביה של הדורסת ובעלה של איילה חסון (שי נשר) היו שותפים בעבר ונפרדו על רקע סכסוך עסקי. האם שמעתם ממנה איזשהו גילוי נאות בזמן אמיתי כשדיווחה על הפרשה? שום כלום. עם רקורד כזה, היא האחרונה שיכולה להטיף לאחרים באיזשהו נושא. בושה שמועצת העיתונות לא דנה בנושא עד היום וגם לא שמענו אף תגובה מחדשות 13.
    סגור
  • 2.
    מזל שיש את חסון בין כל לקקני הממשלה הארורה הזו (ל"ת)
    יורי 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    14 14
    סגור
  • חחח היא הלקקנית של הנאשם (ל"ת)
    בתשי 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    שרה וביבי קטנים על יד בנט והקונצים שלו. (ל"ת)
    מיכה 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    6 9
    סגור