תקשורת ומדיה

דנית גרינברג נגד בלה חדיד: "עושה פשע נגד האנושות"

הדוגמנית יצא בפוסט חריף: "מעלה סרטונים שהתקשורת הפלסטינית מפיצה ללא הרף. פייק ניוז באופן מובהק ללא שום הקשר למה שקדם לכך, פופוליזם טהור. רע. מישהו צריך לעצור את הבחורה הזו ועדיף מוקדם מאשר שעוד אנשים יירצחו. גל הטרור מתחיל ומבעבע ברשת, ואנשים משלמים בחייהם"
מערכת ice |  2
דנית גרינברג נגד בלה חדיד (צילום טל חמדי, אינסטגרם/ בלה חדיד)
דנית גרינברג, הדוגמנית ופליטת הריאליטי, שיתפה סטורי זועם במיוחד נגד בלה חדיד בעקבות הדברים הקשים שהטיחה בישראל ובחיילים על פיזור המהומות של המתפרעים במסגד אל אקצא.
גרינברג כתבה: "השעה כאן 2 בלילה, צפיתי בסרטונים שבלה חדיד העלתה כבר לפני שעתיים. אמרתי לעצמי שאני אלך לישון ומחר אבדוק מה קורה עם זה, אבל אני לא מסוגלת לעצום עין. מה שהיא עושה זה פשע נגד האנושות".
 
עוד כתבה: "מעלה סרטונים שהתקשורת הפלסטינית מפיצה ללא הרף. פייק ניוז באופן מובהק ללא שום הקשר למה שקדם לכך, פופוליזם טהור. רע. צבא הגנה לישראל והשוטרים שלנו לא תוקפים סתם. הם מגינים עלינו ועל שאר אזרחי ישראל. ביניהם ערבים שרוצים לחיות כאן בשלום".
גרינברג המשיכה: "היא נותנת לגיטימציה למחבלים לעשות פיגועים ולרצוח ישראלים. בייחוד יהודים, היא מתסיסה ולא מבינה את ההשלכות של זה. אנשים נרצחים כאן. ושלא תבלבל את השכל שזה לא קשור לדת. הסרטונים האלה חצו כל גבול, גם גבול שאני או אתם או כל משפיען אחר בישראל יכול להשפיע עליו".
הפוסט נמשך: "זה צריך לעבור לטיפול אחר. של הרשויות, של הצבא שלנו, של הממשלה. של חברי הכנסת היהודים והערבים בו"ז. לא אתפלא אם פשעי שנאה אנטישמים יחלו בקרוב בעולם. לא אתפלא אם גל הטרור הרצחני ימשיך להכות גלים. מישהו צריך לעצור את הבחורה הזו ועדיף מוקדם מאשר שעוד אנשים יירצחו. גל הטרור מתחיל ומבעבע ברשת, ואנשים משלמים בחייהם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דנית גרינברג האדם הנכון במקום הנכון
    שירי 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סוף סוף מישהו עונה לבלה חדיד המוזרה הזו. הזיה שבה גם מנסים להרוס אותנו באמתלה הזויה שאנחנו הורסים אותם, רצון מחליא של אויבי ישראל להרוס את המדינה שלנו ולפגוע בחפים מפשע, וגם מלכלכים עלינו בעולם. כמה רוע זה לא נתפס.
    סגור
  • 1.
    האשם גטו ישראל
    המלאך 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגטו היהודי הגדול בעולם אינו מוכן לשלוח עורכי דין ולהיעזר בעורכי דין אמריקנים מקומיים בכדי לתבוע את הבת שרמ*טה בלה חדיד בגין הסתה פרועה ואנטישמיות כלפי יהודים והפצת פייק ניוז והתססה כנגד עם שלם והגיע הזמן פשוט להתחיל לגרור אותם לבתי משפט שכל העולם יראה את האנטישמים הבזויים האלה ולתבוע להם את הצורה ולהילחם בהם בכדי שבארה״ב הם יוכרזו כתומכי טרור וכאנטישמים ובנוסף יכריזו עליהם כסייעני טרור ובכך יהיה אפשר למרר להם את החיים ולגרש אותם מכל מדינה שפועלת נגד טרור בכך שהמשפחה הטרוריסטית הזו חדיד תיכנס לרשימת סייעני הטרור העולמית. השאר כבר יהיה ברור וכל מני סייעני טרור אנטישמים יתחילו לחשוב פעמיים לפעול נגד העם היהודי והם גם ידעו שבמידה והם כן יפעלו נגד יהודים אז הם ישלמו מחיר כבד לדראון עולם שיעשה עליהם כתם לכל החיים כי רק ככה אפשר להילחם כנגד סייעני טרור אנטישמיים בזויים כאלו.
    סגור