תקשורת ומדיה

אתגר על הנפת דגלי אש"ף באוניברסיטת ת"א: "טמטום"

חיים אתגר, מנחה המתחזים וטאלנט של קשת, מתח ביקורת נוקבת על אירועי יום אמש בהם הניפו צעירים ערבים דגלי אש"ף באוניברסיטת תל אביב. בפוסט באינסטגרם כתב: "לתת להם להמשיך ללמוד בגוף שאנחנו משלמים עליו זו לא סבלנות/הכלה, אלא טמטום"
מערכת ice |  2
חיים אתגר
חיים אתגר, מנחה התכנית מתחזים וטאלנט של קשת, מתח ביקורת נוקבת על אירועי יום הנכבה אמש (ראשון) בהם הניפו צעירים ערבים דגלי אש"ף באוניברסיטת תל אביב. 
 


זו תמונה מאוניברסיטת תל אביב. האנשים האלה, כנראה שחלקם סטודנטים באוניברסיטה, חושבים שהקמת המדינה היא אסון. הם לא קוראים לשוויון אלא יוצאים נגד העובדה שאנחנו קיימים. הם לומדים באוניברסיטה שממומנת גם מהכספים שלנו. לתת להם להמשיך ללמוד בגוף שאנחנו משלמים עליו זו לא סבלנות או הכלה, אלא טמטום.

אמש פרסם עוד פוסט, הפעם בוידאו, באותו נושא: "דגלי אש"ף ברחובות לוד, דגלי אש"ף בלב ירושלים, דגלי אש"ף באוניברסיטת ת"א. אנחנו הולכים ומתרגלים, כמו הצפרדע ההיא בסיר".
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זו קריאה להרס מדינת ישראל
    אורנה רב-הון 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באמת הגיע הזמן לברר את הדברים. יש הבדל בין חיים בשוויון ובשותפות ובין הסתה פרועה להרס מדינת ישראל והקמת מדינת פלסטין במקומה. איני רואה שהמפגינים האלה מכירים בזכות קיומנו, הם רוצים את מדינת פלסטין במקומנו. אם הם היו מושיטים יד לשלום, ניחא. אם הם היו מוכנים לחיות אתנו בשלום ובאחווה, ניחא. אבל למיטב ידיעתי הם מסיתים להרס וחורבן המדינה והקמת מדינת פלסטין במקומה. לזה לא אוכל להסכים.
    סגור
  • 1.
    חיים כל הכבוד מילים אמיתיות
    חיים כל הכבוד 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ותודה על התוכנית המתחזים
    סגור