תקשורת ומדיה

מגישת רשת 13 תוקפת: "גועל נפש, סיפור סופר מכוער"

סערת החשיפה על קידום הנידה של סלבריטאיות נמשכת. סיון כהן טענה: "שלם כסף עבור קידום כפייה דתית חוטא לדת וסופר מכוער בעיניי לשלם למפורסמות כדי שישמרו נידה"
מערכת ice |  4
סיון כהן (צילום מסך מתוך הכל כלול)
מגישת 'הכל כלול' ברשת 13, סיון כהן סבן זעמה היום (רביעי) על הסלבריטאיות שנעתרו לקדם את נושא הנידה והשמירה על טהרת המשפחה ברשתות החברתיות תמורת כסף, כמו שפורסם ב'ערב טוב עם גיא פינס' בקשת 12.
כהן כתבה: "הסיפור הזה: לשלם כסף עבור קידום כפייה דתית חוטא לדת וסופר מכוער בעיניי לשלם למפורסמות כדי שישמרו נידה? (לבייב) לשלם לעסקים בעיר חילונית לחלוטין כדי שיסגרו בשבת? (מירלשוילי בהרצליה פיתוח) יש מספיק ילדים חולים, נזקקים וקשישים שישמחו לקבל את הכסף שלכם תניחו לאוהבי הדת לבחור לבד".
 
בהמשך טענה בתגובה לשאלה של עוקב: "למה אתה חושב שלא מאמינה? מאמינה מאוד ומגיעה מבית מסורתי. אבל הדרך הזאת סופר בעייתית בעיניי. ערכים זה לשלם כסף למפורסמת כדי שתשקר ותגיד ששומרת נידה? גועל נפש. זו לא הדת שאני מכירה".
 
עוקבת אחרת שאלה: "למה זה שונה מלקדם את חודש הגאווה, וכל מה שקשור לנושא הלהטבים, למשל? לא שאני, בתור דת, בעד הפרסום הזה. אבל איפה ראית פה *כפייה* דתית?", כהן ענתה: "לכפות על תושבי עיר חילונית לא לקנות בשבת? כי סוגרים את החנויות עבור כסף".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חיפה
    סמי 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מסיונריות לכל דבר היא מוכרת הדת (לקרב אנשים לדת ) יש בדל בין כפיה דתית שם מכרכים דוגמא אתך כמו שאין תבחרה בשבת זה כפיה דתית או שאתה מגיע לבת חולים ביום כיפור מחרכים אתך לא להכניס חמץ
    סגור
  • 2.
    מצווה
    אני 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    נו וכשהן מפרסמות בגדי ים ומוצרים למיניהם זה בסדר אבל כשמפרסמות נידה אז זה לא בסדר ??? נשים יקרות יש מצווה עצומה מאין כמותה שמירת נידה לנשים נשואות!!! תלמדו ותחכימו ?
    סגור
  • יש קצת הבדל בין מוצר לבין דת
    גל 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה גם, שבפרסומת ידוע שזו פרסומת, וזה לא כמו פה שזה תוכן מסיונרי שמתיימר להציג מציאות אותנטית, כשבפועל כולן שם משקרות. שקר ושוחד זה חלק מערכי הדת שהן מעוניינות לקדם?
    סגור
  • 1.
    איך להטב קשור?
    גל 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברות באמת תומכות בלהטב, תודעתית, כספית ומבחינת התנהלות החברה ביחס לעובדים. לא עושים את זה רק בשביל להיתפס כגיי-פרנדלי ולמשוך לקוחות. הרבה מהחברות האלה אלו חברות הייטק שבכלל לא נותנות שירות ללקוחות פרטיים (B2C), אלא לעסקים (B2B), כך שאין פה בכלל אינטרס עסקי.
    סגור