תקשורת ומדיה

נטלי דדון חושפת בכאב: "השנה האחרונה הייתה מורטת עצבים"

נטלי דדון הגיבה על פירוק הממשלה וההליכה לבחירות חמישיות בשלוש שנים וחצי האחרונות: "מה יהיה עם עם ישראל? האם יהיה מישהו שיראה אותנו באמת?"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
אחרי פירוק הממשלה וההליכה הצפויה לבחירות חמישיות תוך שלוש שנים וחצי, התגובות ברשתות החברתיות לא מפסיקות לזרום כשגם סלבס רבים הביעו את דעתם. אחת מהם היא הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה נטלי דדון, שזעמה ברשתות החברתיות.
דדון העלתה אמש (רביעי) לחשבון האינסטגרם שלה פוסט עם צילום של הטלוויזיה שלה והכותרת "בנט פורש מהחיים הפוליטיים", ולא נשארה חייבת: "מאופקת...מעכלת...השנה האחרונה הייתה מורטת עצבים, וגם התקופה שלפנינו תהיה לא פחות כזאת מה אתם חושבים?!?! איך התחושות ברגעים האלו...מה דעתכם?! מה יהיה עם עם ישראל??? האם יש מישהו שיראה אותנו באמת?"
 
כזכור, גם ליהיא גרינר התבטאה היום כשהעלתה סרטון שלה עם ביקורת צינית שהשמיעה כלפי ההמשלה: "אז היום התבטלה התוכנית פאולה וליאון בגלל הכנסת המדהימה שלנו, המהממת שלנו, איזה כנסת יש לנו. וואו, הם כאלו אחד בשביל השני, הביחד הזה מרגש אותי עד דמעות. בכל מקרה, זה פתטי ומביך, בואו נתקדם הלאה".
 
כידוע, הטענות של דדון גרינר באה בעקבות האישור של הממשלה קריאה שלישית ואחרונה את החוק לפיזור הכנסת ה-24 והבחירות הקרובות יערכו ב-1 בנובמבר אחרי תקופת החגים. בהתאם להסכם הקואליציוני יאיר לפיד יכנס בזאת לתפקיד ראש ממשלת המעבר, ונפתלי בנט שהצהיר אתמול כי הוא לא מתכוון להתמודד בבחירות הקרובות ימשיך לכהן כראש ממשלה חליפי עד כינונה של הממשלה החדשה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה