תקשורת ומדיה

כתב ערוץ 14 הביך את הליכוד. כספית: "תיראו מופתעים"

למרות הכחשות הליכוד על שת"פ עם רע"מ, הכתב קובי בורנשטיין פרסם את הפרטים על המגעים. בן כספית תקף: "לצורך עצמם הם מוכנים להעביר חוק פרסונלי"
מערכת ice |  1
מנסור עבאס, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/נועם ריבקין פנטון, יונתן סינדל)
סערה פוליטית התחילה לאחר הריאיון של דודי אמסלם אצל ניב רסקין בו אמר "אהלן וסהלן" למפלגת רע"מ, בתנאי שיהיו 61 מלבדם בקואליציה. יו"ר המפלגה נתניהו הכחיש ותקף, אמסלם התלונן שהוא מתנכל לו, ובסוף התנצל על ההתבטאות.
ואחר כל הסיפור הזה, הכתב הפוליטי של ערוץ 14, כן כן, מפרסם כי הליכוד ניהל מגעים עם רע"מ בנושא קידום החוק לבחירה ישירה לראשות הממשלה, ובפעם אחרת ביקשו מהם לתמוך מבחוץ בממשלה חלופית בכנסת הנוכחית. בורנשטיין הביא את כל הפרטים ורע"מ אמרו שהם דחו את הפניות, הליכוד הכחיש אותם, "לא היה ולא נברא."
 
העיתונאי בן כספית פרסם הבוקר (שישי) את טורו השבועי באתר וואלה, ותקף את הליכוד ואת יו"ר האופוזיציה נתניהו על ההכחשות. "רע"ם קיבלה הצעות מהליכוד. תעמידו פני מופתעים." כותב כספית, "דודי אמסלם לא דיבר מנהמות ליבו. הוא יודע את האמת."
 
בהמשך הסביר כספית מדוע לדעתו הליכוד רצה לקדם את חוק שינוי שיטת הבחירות ותקף בחריפות: "צריך להבין את זה: הליכוד שואף לשנות את שיטת הבחירות עכשיו, דקה אחת לפני הבחירות. למי שלא מבין, מדובר בשינוי חוקתי שהוא גם חוק פרסונלי, רטרואקטיבי, שנועד לצרכיו של אדם אחד בלבד. וזה בסדר גמור, כמובן. אבל "חוקי הנאשם" זה חוק פרסונלי, רטרואקטיבי, פסול מעיקרו. מהפכה משפטית! פוטש! האנשים האלה לא מסוגלים לראות את דבשת הרעל של עצמם."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צבוע
    ראם 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנצור עבאס עובד על כולכם הוא אחים מוסלמים המבקשים להשמדת ישראל היזהרו ממנו
    סגור