תקשורת ומדיה

שי גולדן זועם בעקבות משפט נתניהו: "משחקים לכם בראש"

שי גולדן יצא במתקפה נגד התקשורת בעקבות הסיקור במשפט נתניהו: "משחקים לכם בראש. עושים לכם מניפולציה על כל פיסת מציאות. ואתם קוראים לנו משוגעים. לא, אנחנו לא משוגעים. אנחנו משתגעים. מהעיוות, מהבוטות, מהגסות"
מערכת ice |  7
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
שי גולדן יצא היום (שלישי) נגד התקשורת והכותרות המוטות לטענתו בעקבות סיקורה על משפט נתניהו עם פוסט שהעלה בחשבון הפייסבוק שלו בו כתב בין היתר: "כותרות שליליות על הנתניהוז בחינם. רק להרים מהרצפה". המתקפה של גולדן באה בעקבות כתבה שהעלו בוואלה! בה עדותה של הדס קליין במשפט נתניהו תחת הכותרת: נתניהו היה טובל את הסיגר בליקר, לא היה אפשרי לסרב. מילצ'ן קיבל ממנו מחזיק מפתחות".
גולדן כתב בפוסט: "במשך שמונה חודשים היית צריך לגגל כדי למצוא מילה על משפט נתניהו שלא בערוץ 14, או באולפן הפתוח של כנרת בראשי. הבוקר: ידיעה ראשית בוואלה. שימו לב לכותרת הגג: ״מעידה בדמעות״. לניסיון לייצר מצג שהוא גם נהנתנות חולנית (״טובל את הסיגר בליקר״), לצד אימה שאין דרך להתגונן מפניה (״לא היה אפשרי לסרב״), ועקיצה על קמצנות נתניהו (״מילצ׳ן קיבל ממנו רק מחזיק מפתחות״)".
 
גולדן המשיך: "לסיום, הבטחה: ״עדכונים שוטפים״, כי היום נעקוב אחרי עדות הדס קליין מילה אחר מילה. בניגוד לחודשים האחרונים, בהם התיק התפורר לחלוטין לפרקליטות, ואז זו הייתה ידיעה תשיעית מלמטה; היום יהיה יום ״עדכונים שוטפים״. נעשה לייב בלוגינג מהמשפט. טיפת שמפניה ורודה אחת לא תישאר על הרצפה. אל דאגה. אתם תקראו על העדות הזאת בדמעות של הלם וזעזוע. אחרי הכל: יום חג הוא לנו, בתקשורת - כותרות שליליות על הנתניהוז בחינם. רק להרים מהרצפה".
גולדן סיכם: "שרה נתניהו אינה נאשמת בתיק ואינה חשודה גם בדבר. אז למה המשנה והתמונה חוגגים על שרה ומייצרים תחושה שהיא גם נאשמת בתיק? לא באמת שאלתם, נכון? משחקים לכם בראש. עושים לכם מניפולציה על כל פיסת מציאות. ואתם קוראים לנו משוגעים. לא, אנחנו לא משוגעים. אנחנו משתגעים. מהעיוות, מהבוטות, מהגסות, מהעדר הניסיון אפילו לזייף נראות של אמת והוגנות. מהמקפצה. בזרנוק. על הראש של הציבור. בתקופת בחירות, כמובן. ואנחנו משוגעים".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    שי נאומן
    נויה 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחקן לא מאמינה לשום השקפת עולם שלך אופורטוניסט
    סגור
  • 5.
    גולדן שכח
    רן 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זה עיתונות. מקבל תשלום כדי לקשקש מדף המסרים. גולדן כמוהו כאנשי הליכוד לא מסכים לקבל דעה שונה. שמאל זו מילה גסה גם אצלו
    סגור
  • 4.
    חומר למחשבה, למה מילצ'ן יוצא נקי בסיפור הזה???!!!!! (ל"ת)
    עדי 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שי גולדן - אתה לא מתבייש לדבר על משחק בראש?
    ח״ן 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כי מה ביבי ש דה כאן 15 שנה? עלוקה מוצצת וסחטנית - ״מצגת״ של ראש ממשלה שהיה עסוק בניראות שלו בתקשואת ובקבלת טובות הנאה במקום בענייני המדינה!
    סגור
  • 2.
    נפלתי גם אני לשקרים של התקשורת
    שבי 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אכן מרגיש לי שמשהו לא תקין בהתנהלות של המשפט. עשו וגרמו לי להבין שיש הר אך אפילו עכבר לא קיים. מרגיש טמבל. באמת יש כאן משהו חשוד
    סגור
  • אתה מרגיש טמבל בצדק כי אתה באמת טמבל
    התחושה שלך נכונה 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ושי גולדן עוד עיתונאי כזה ואבדנו
    סגור
  • 1.
    רק הבהרה , הכותב הינו לא יציב שקיבל עבודה ופרנסה כתנאי
    ימני ולא ביביסט עלוב 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לתמיכה בראש ארגון פשע לכאורה .
    סגור