תקשורת ומדיה

יאיר שרקי מותקף: "מחלה ממארת, המדינה נשרפת מהשנאה שלכם"

 העיתונאי  של חדשות 12 ספג אש מכנרת בראשי לאחר שטען: "אובססיית אבו מאזן מביכה של הצמרת הישראלית", כשזו כתבה לו: "הם עושים וביבי אשם, מסכן"
מערכת ice |  6
יאיר שרקי (צילום Noam Revkin Fenton/Flash90)
לאחר שכתב חדשות 12 לענייני חרדים, יאיר שרקי, כתב בטוויטר שלו: "אובססיית אבו מאזן מביכה של הצמרת הישראלית", הביקורת החריפה של עורכת הדין כנרת בראשי לא איחרה להגיע.
שרקי כתב בין היתר: "שר הביטחון עולה לרגל, הנשיא וראש הממשלה מתקשרים לברך את מממן הטרור ומכחיש השואה. כולם בתחרות על הפריים. את הקשר הביטחוני והטכני הנדרש אפשר לנהל גם בלי כל הטקס שמשרת אינטרס פוליטי מדומיין (בעיקר של נתניהו)".
 
"הם עושים וביבי אשם. מסכן", הגיבה לו בראשי ושרקי ענה לה בתגובה: "לא ביבי אשם. ביבי מרוויח. הבנת היטב שזה מה שכתבתי ובכל זאת טיפסת לקושש עוד כמה לייקים. תיכף בטח תחזרי להתכתשות הפנימית שאיש לא מצליח לעקוב אחריה, בין תומכי נתניהו הטהורים לתומכי נתניהו הטהורים יותר. ושהימין (והמדינה) יישרף".
 
בראשי הוסיפה עליו ביקורת משלה: "אובססיית ביבי, מחלה ממארת. כל סיקור שלכם שם בערוץ נגוע בביבי. ביבי שתק ביבי אשם ביבי מרוויח. אתה מסקר סיטואציה של פוליטיקאים שבחרו בדרך מסויימת ואז מפיל את ההתנהגות שלהם על הרווח של ביבי. אני לא צריכה להיות עבד נרצע של אף אחד כדי להתפרנס, או לקבל חיבוק. המדינה נשרפת מהשנאה שלכם".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    שרקי משת"פ של בנט וממשלת השמאל
    יאיר מור 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכר את נפשו לשטן.הוא כעיתונאי,יודע איפה מרוחה החמאה,ולכן מלקק למנהיגי השמאל,וממשיך במלאכת השינאה לנתניהו.אובססיה חולנית של השמאל,בעזרה עקיפה של שרקי הטיפש.
    סגור
  • 5.
    כנרת צודקת, מה לעשות...
    חכם באשי 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    קצת מביך לקרוא את העיתונאים הדתיים, אלו שבראש. יש תחושה שזה לא בגלל האיכות אלא כי זה משרת אג'נדה מסוימת )שלא חובבת יהדות יותר מידי..( וזה מאוד עצוב, מביך ולעיתים גם מגוחך.
    סגור
  • 4.
    כל ממזר מלך
    דו 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בליקוק יש מלחמה מי יותר שונא ומי יותר מסית.מפלגה אבודה עם דחליל סגול שיודע רק לדבר מוצף בשאוושים שמנסים ללקט פירוריםלא יעברו 15 מנדטים ויעלמו כמו מושחתים מהעבר
    סגור
  • 3.
    כנרת בראשי, אנחנו איתך!!! (ל"ת)
    סמדר הלוי 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    השמאל וחסידיו בתקשורת אחוזים "דיבוק" נתניהו-איבדו השכל! (ל"ת)
    איתן 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 1.
    בושה לגת בושה לעם היהוגי
    בנט 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 4
    שררי תלה את עצמך על עמוג חשמל טיםש לקקן חלאתי
    סגור