תקשורת ומדיה

אנה זק חושפת: מה יקרה כשתתקשרו למספר מ"מי זאת"?

אנה זק  הודיעה על מהלך מרגש במיוחד בעקבות השיר "מי זאת": "מעכשיו באופן רשמי - 052538164 ותוסיפו גם 8 הופך להיות מספר הטלפון של עמותת ״אותות״ שתיתן מענה לכל מי שאי פעם ירגיש במצוקה. זה באמת פרויקט שממש מרגש אותי"
מערכת ice |  3
אנה זק (צילום יוטיוב/ אנה זק)
אנה זק כבשה בשנה האחרונה את המדינה עם להיטים שנשמעים בכל בית בישראל. אחד מהם ואלי אפילו הגדול ביותר בהם הוא השיר "מי זאת" בו זק חושפת את מספר הטלפון האישי שלה.
היום (שני) זק הודיעה על מהלך מרגש במיוחד כאשר העלתה פוסט לאינסטגרם שלה בו חשפה: "המספר הזה שאתם צורחים לי חזק בהופעות מקבל היום משמעות אחרת. ומעכשיו באופן רשמי - 052538164 ותוסיפו גם 8 הופך להיות מספר הטלפון של עמותת ״אותות״ שתיתן מענה לכל מי שאי פעם ירגיש במצוקה. זה באמת פרויקט שממש מרגש אותי, והמספר שלי פתאום יעניק בית חם לכל מי שיצטרך. זהו, אוהבת אתכם".
 
כזכור, בשבוע שעבר פורסם שעל השיר "לך לישון" זק הכניסה לא פחות מעל חצי מיליון שקל. זכויות השיר המצליח נמכרו לבנק "מזרחי טפחות", תמורת 250 אלף שקל, שלפני כן,  נמכר כבר לקניוני עופר לטובת שימוש בקמפיין שלהם - במחיר של 350 אלף שקל.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    המלך
    אסף 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולה עליך אנה זק
    סגור
  • 2.
    אנה
    אמא 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 3
    את בחורה יפה אבל את ממש נראת דפוקה עם הצמות או הזנבות שעושים לך תרדי מזה את פשוט נראת דבלית
    סגור
  • 1.
    המשך חיים שלווים וטובים
    צפוני 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין ספק שאת אהובה בישראל, וככזאת, עלייך להישמר מהתקרבות יתר אל התקשורת היהודית הישראלית, אשר בין אצבעותיה המלטפות בהתחלה, מסתתרים חוטי תייל חדים, אשר לא יהססו להינעץ בקרבן שנלכד בהם, ועל זה נאמר, שומר נפשו ירחק.
    סגור