תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 חושש: "השאלה המפחידה באמת"

אחרי הצגת הממצאים החדשים מזירת הרצח של תאיר ראדא במסגרת המשפט החוזר של זדורוב, מגיש ערוץ 14 מביע תרעומת על הרשעות שגויות אפשריות, "השאלה המפחידה באמת"
מערכת ice |  1
שי גולדן (צילום ויקיפדיה)
שי גולדן מתייחס בפייסבוק לממצאים החדשים בפרשת רצח תאיר ראדא שהוצגו במשפט החוזר של רומן זדורוב, והביע חשש מהאופן בה נקבעים פסקי דין במערכת המשפט.
גולדן כתב, "השאלה המפחידה באמת היא כמה רומן זדורובים יושבים בכלא? כמה אנשים הורשעו (ולא בהכרח ברצח) וחייהם נחרבו, כי הרשויות סימנו אותם כאשמים ואז פשוט השתמשו בעובדות ובראיות ובסיפור באופן סלקטיבי? זה מה שמדאיג - וגם די ברור שיש עוד רבים כמו זדורוב. זה כבר עניין סטטיסטי.
"הסיפור של זדורוב הוא לא סיפורו של האיש עצמו בלבד, כי אם של השיטה ושל המנגנון. והשיטה והמנגנון לא אוהבים שמאתגרים אותם, כי השיטה היא המנגנון. והמנגנון הוא השיטה. וכל מי שמסכן אותם או מפריע להם יפגוש אותם. זה מה שמפחיד באמת.
"ואגב, יכול להיות שזדורוב הוא באמת הרוצח, אינני יודע. אבל ברור כבר לכל - כי קראנו וצפינו ונחשפנו להמון מידע - שבין 'משפט צדק' לבין 'משפט זדורוב' אין הלימה".
נזכיר כי אתמול חלה תפנית בעלילה במשפט רומן זדורוב: המכון הלאומי לרפואה משפטית התבקש לבדוק  דגימות שיער מזירת הרצח של תאיר ראדה ז״ל. תוצאות הבדיקה הגיעו היום כאשר מדגימת השיער שנמצא בזירת הרצח עולה כי היא תואמת לבן זוגה של אולה קרבצ'נקו (א"ק) - אדיר חבאני (א"ח).
סמיון גרפמן, איש התקשורת המוכר, התייחס לנושא בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו בו כתב: "כל מי שהשתתף בהסתרת הפשע בפרשת זדורוב חייב לקבל את העונש המקסימלי".
 
אגב, השיערה שנבדקה נלקחה מאותו אזור בגופה של ראדה ז"ל שממנו נלקחה השיערה הקודמת שבה הייתה התאמה לחבני. על פי דרישת ההגנה לבדיקה של יותר שיערות, ובעקבות החלטת השופטים במשפט החוזר, השיערות נשלחו לבדיקה בארה"ב, זאת כמובן במימון המדינה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגיש ערוץ 14 חושש: "השאלה המפחידה באמת"
    רות 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ‏אם אני לא טועה חבני אמר בזמנו, שהיא לבשה את המעיל שלו . אז אולי יתכן שזאת היא.
    סגור